Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@05:44:47 GMT

نخستین گفتگو با استراماچونی در بدو ورود به ایران + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۴۸۹۲

نخستین گفتگو با استراماچونی در بدو ورود به ایران + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، پس از مدت‌ها حرف و حدیث فراوان آندره‌آ استراماچونی سرمربی سابق اینترمیلان ایتالیا هدایت تیم استقلال تهران را بر عهده گرفت.

این سرمربی ایتالیایی امروز وارد فرودگاه امام خمینی(ره) شد.

جلسه معارفه وی فردا ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: واکنش ایتالیایی‌ها به آمدن استراماچونی به استقلال + فیلم 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   لحظه ورود استراماچونی به تهران + فیلم  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۴۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود نخستین گروه عمره گزاران ایرانی به مدینه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علیرضا عنایتی، سفیر کشورمان در ریاض در مراسم استقبال از زائران عمره با ابراز خرسندی از ورود عمره گزاران ایرانی پس از یک توقف طولانی، تبادل سفر‌های زیارتی را علاوه بر برکات معنوی و روحی، موجب نزدیکی بیشتر دو ملت و استحکام روابط دو کشور دانست.

سفیر کشورمان با اشاره به اشتیاق هموطنان ایرانی برای تشرف به زیارت خانه خدا، مسجد نبوی و حرم مطهر رسول الله و ائمه بقیع علیهم السلام اضافه کرد: به لطف الهی و با تلاش‌های مستمر نهاد‌های ذیربط این امر میسر شد و به امید خداوند این مسیر بعد از حج تمتع با تلاش‌های سازمان‌های ذی ربط ادامه خواهد یافت.

عنایتی همچنین از مسئولان عربستان سعودی از جمله وزارت‌خارجه این کشور برای همکاری‌های مربوط تشکر کرد.

آیین بدرقه نخستین گروه از زائران عمره گزار ایرانی بامداد امروز، دوشنبه سوم اردیبهشت در پایانه سلام شهر فرودگاهی امام خمینی در تهران با حضور سرپرست حجاج ایرانی، رئیس سازمان حج و زیارت، سفیر عربستان در کشورمان، جمعی از مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

۱۷۰ نفر  در نخستین گروه عمره گزاران در قالب دو کاروان ۸۵ نفره  رهسپارمدینه شده اند.

این گروه از زائران کشورمان که از استان‌های کرمانشاه و کردستان بودند به مدت ۵ روز در مدینه و ۵ روز در مکه اقامت خواهند داشت

حدود ۵ هزار و ۷۲۰ نفر تا ۱۳ اردیبهشت و قبل از مناسک حج تمتع به عنوان سفر عمره راهی سرزمین وحی می‌شوند و آخرین گروه ۲۳ اردیبهشت به ایران برمی گردند.

اعزام عمره گزاران از ۱۱ فرودگاه کشور شامل مشهد، زاهدان، اهواز، تبریز، یزد، کرمان، بندرعباس، ساری، اصفهان، شیراز و امام خمینی صورت می‌گیرد.

 

دیگر خبرها

  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • گفتگو با حمید معصومی نژاد؛ از قبولی در آزمون ورودی پزشکی در رم تا پیشنهاد بازیگری (+عکس)
  • ورود نخستین گروه عمره گزاران ایرانی به مدینه
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • ورود پژوهشگران ایرانی به «باستان شناسی جنایی» برای نخستین بار
  • برای نخستین بار در ایران؛ باستان‌شناسی در خدمت پلیس آگاهی
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!