Web Analytics Made Easy - Statcounter

"پیرحسین کولیوند" عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران استان یزد افزود: تعداد آمبولانس‌های کشور قبل از فعالیت دولت و تدبیر و امید، ۲ هزار و ۴۰۰ دستگاه بود که هم اینک به پنج هزار و ۵۰۰ دستگاه افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه تعداد بالگردهای هوایی زیرپوشش اورژانس هم از پنج فروند به ۴۲ مورد رسید اظهار داشت: همچنین ۳۳۰ موتور آمبولانس، یکهزار و ۳۰۰ پایگاه جاده شهری و پنج پایگاه اورژانس دریایی به مجموعه این سازمان در این مدت افزوده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد پایگاه اورژانس کشور را سه هزار و ۳۰۰ پایگاه بیان کرد و با بیان اینکه تعداد مأموریت‌های این سازمان از یک میلیون و ۸۰۰ به سه میلیون و ۷۰۰ هزار مأموریت رسیده افزود: در زمینه اتوبوس آمبولانس با کمبود روبرو هستیم و از نیازهای جدی ما است که امیدواریم با تأمین اعتبار، این مشکل هم رفع شود.

وی در ادامه به برگزاری نخستین همایش مدیران مراکز آمبولانس خصوصی کشور در یزد اشاره کرد و گفت: استفاده از تسهیلات ارزان قیمت از جمله خواسته‌های مسؤولان این مراکز بود که با توجه به اینکه فعالیت و خدمات آمبولانس خضوصی از جنس خدمت رسانی به مردم و نجات جان انسان‌ها است تلاش می‌کنیم که مشکلات مراکز یاد شده رفع شود.

وی تصریح کرد: مراکز آمبولانس‌های بخش خصوصی، بازوی اصلی اورژانس کشور است و اگر بتوانیم در برخی از فعالیت‌ها به صورت برون سپاری از خدمات آمبولانس خصوصی استفاده کنیم موجب کیفیت کار و اشتغالزایی بیشتری می‌شود.

در هر ۳۰ تا ۵۰ کیلومتر از جاده‌های اصلی استان یزد یک پایگاه اورژانس مستقر و تعداد پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای، شهری و پیش بیمارستانی استان ۵۳ مورد است.

۲۰۸۸/‏‬ ۶۱۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپرست سازمان اورژانس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۴۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل اورژانس برای برگزاری باشکوه یادواره عملیات بازی دراز

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود قلعه سفیدی صبح چهارشنبه در نشست کمیته بهداشت و درمان ستاد بزرگداشت شهدای عملیات غرور آفرین بازی دراز و یادواره شهید شیرودی، اظهار کرد: اقدامات و هماهنگی‌های لازم در خصوص ارائه خدمات امداد و نجات، اورژانس و مدیریت و انتقال مصدومین و بیماران در همایش سالگرد عملیات غرور آفرین بازی دراز توسط اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه صورت گرفته است.

وی افزود: علاوه بر آمبولانس‌ها و موتورلانس های در نظر گرفته شده ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد اورژانس هوایی جهت اعزام و انتقال مصدومین احتمالی مستقر خواهند شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: در طول مسیر از ورودی شهرستان کنگاور تا محل یادمان در محل‌های مشخص شده آمبولانس‌ها استقرار خواهند داشت.

کد خبر 6080556

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در شرق سبزوار
  • ۵ مصدوم در واژگونی پراید در شرق سبزوار
  • واژگونی خودرو در شرق سبزوار پنج مصدوم داشت
  • صدور ۲۵۵۰۰ کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین در خراسان جنوبی
  • تحویل ۵ دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی خوزستان+فیلم
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز
  • حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • آمادگی کامل اورژانس برای برگزاری باشکوه یادواره عملیات بازی دراز