Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جمعیت هلال احمر شهرستان مهاباد با رویکرد جلب مشارکت های مردمی به منظور یاری رساندن به بیماران نیازمند در اطلاعیه‌ای از شهروندان اقلام پزشکی ذیل را خواست کرد.

این اقلام شامل ویلچر، تخت بیمار، دستگاه ساکشن، کپسول اکسیژن، مانومتر، عصا، واکر و سایر ملزومات و تجهیزات مورد نیاز بیماران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهوندان می توانند این اقلام را  به جمعیت هلال احمر مهاباد واقع در خیابان طالقانی شرقی جنب بانک حکمت ایرانیان تحویل دهند.

انتهای پیام/ه

کمک به بیماران نیازمند در مهاباد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر امداد و ن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۴۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سیل در کرمان/ جمعیت هلال‌احمر در حالت آماده باش قرار گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: ۴٠٠ نیروی امدادی و عملیاتی جهت امدادرسانی‌های احتمالی به هموطنان، تا اطلاع ثانوی در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، رضا فلاح شامگاه _یکشنبه، بیست‌وششم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از دریافت هشدارهای صادره از سازمان هواشناسی و احتمال وقوع سیل در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق جنوب و شرق، ۴٠٠ نیروی امدادی و عملیاتی جهت امدادرسانی‌های احتمالی به هموطنان، تا اطلاع ثانوی در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه پیام‌های هشدار، اطلاع‌رسانی و آماده‌باش در سراسر استان انجام شده است، افزود: ۵۵ پایگاه امدادونجات، مراکز پیام، تیم واکنش سریع، آنست و هم چنین شعب هلال احمر در سطح استان آماده ارائه خدمات امدادی به هموطنان هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه تجهیزات امدادی تقویت و به‌روزرسانی شده است، تصریح کرد: آماده‌باش جدی به رؤسای شعب و تیم‌های عملیاتی شهرستان‌های جنوب و شرق استان داده شد و هشدار مناطق در معرض خطر با همکاری فرمانداران، بخشداران و دهیاران و خانه‌های هلال اعلام شده است.

کد خبر 744588

دیگر خبرها

  • آماده باش نیرو‌های هلال احمر استان یزد
  • آماده‌باش نیروهای هلال‌احمر استان یزد / هشدار به کوهنوردان برای صعود به ارتفاعات
  • فوت مرد 71 ساله مهابادی هنگام جمع آوری گیاهان کوهی
  • کمک بلاعوض ۴۵۰ میلیون تومانی جمعیت هلال احمر بردسکن به بیماران نیازمند
  • امدادرسانی هلال احمر ایلام در دو سال گذشته ۹۰ درصد افزایش یافته است‌
  • مرد ۷۱ ساله مهابادی بخاطر جمع آوری گیاهان کوهی جان باخت
  • جمع‌آوری گیاهان کوهی در مهاباد مرد ۷۱ ساله را به کام مرگ کشاند
  • هلال احمر استان بوشهر در آماده‌باش است
  • جسد پیرمرد هرسینی در آب‌های کرمانشاه کشف شد
  • هشدار سیل در کرمان/ جمعیت هلال‌احمر در حالت آماده باش قرار گرفت