Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر علی طاهری عصر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز شهید «چمران» و روز بسیج اساتید که در سالن شهید «چمران» دانشگاه بوعلی با حضور مسئولین استانی و روسا و اساتید دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: ما باید جایگاه و رسالت بسیج اساتید را در بیانیه گام دوم انقلاب بدانیم.

وی گفت: بخش عمده این بیانیه ناظر بر اساتید دانشگاه و اساتید بسیجی است که به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم به استاد و دانشجو مرتبط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره دارد  آرمان‌ها است و در حقیقت عامل پویندگی حرکت و اندیشه انقلابی، آرمان و هدف آن است.

وی تصریح کرد: آرمان انقلاب اسلامی یک حرکت فطری بشری است تا زمانی که این انقلاب با این آرمان‌ها شتاب می‌کند تردیدی نیست که انقلاب اسلامی می‌تواند این حرکت خود را پیش ببرد و همواره نقش‌آفرین باشد.

طاهری افزود: پیشرفت‌هایی که ما در عرصه‌های مختلف داشتیم در همه میدان‌های سیاسی، فرهنگی، بین‌المللی و در عرصه دین، معنویت و هدایت باید شانه‌های خود را به مسئولیت بدهند.

وی خاطرنشان کرد: در حقیقت استادان دانشگاه هستند که می‌توانند نگاه انقلابی و روحیه جهادی را به کار بندند و ایران اسلامی را به پیشرفت برسانند.

مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه جوانان موتور پیشران انقلاب هستند، تصریح کرد: جوانان می‌توانند در عرصه‌های مختلف این موتور را به حرکت درآورند و اینها اساتید دانشگاه هستند.

وی خاطرنشان کرد: ما آماده‌ایم همه مسئولین نظام را برای پیشبرد اهداف نظام در همه عرصه‌ها استفاده کنیم و امیدواریم این وفاق حاصل شود و بتوانیم این انقلاب را به هدف اصلی برسانیم.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: طاهری بسیج اساتید همدان شهید چمران انقلاب اسلامی سپاه انصارالحسین ع بیانیه گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۵۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا براتی‌زاده صبح چهارشنبه در همایش گرامی‌داشت روز ارتش که در مجموعه صدف بجنورد برگزار شد، گفت: بدون شک ولایت پذیری، اخلاص و تعهد انقلابی از عوامل اقتدار، صلابت و پیشرفت‌های روزافزون نیروهای مسلح کشور به شمار می‌رود و در این میان برادران ارتشی ما ثابت کردند که همواره و در همه احوال نسبت به آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران معتقد و متعهد هستند و تا پای جان در دفاع از این مرز و بوم ایستادگی خواهند کرد.

وی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره بیش از ۴۸ هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی از تلاش‌های کلیه نیروهای مسلح کشور در راستای حفظ امنیت و حراست از کیان این مرز و بوم قدردانی کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی خاطر نشان کرد: ۸ سال دفاع مقدس بهترین میدان جهت تعریف توانمندی‌ها و در عین حال رشادت‌های ارتشیان جان بر کف ما بود که عاشقانه پا در میدان نبرد گذاشتند و اجازه ندادند ذره‌ای از خاک کشور عزیز ما به دست دشمن بیافتد.

حجت الاسلام براتی‌زاده ضمن مقایسه‌ی توانمندی‌ها، اقتدار و پیشرفت‌های سخت افزاری و نرم افزاری نیروهای مسلح در ابعاد مختلف دفاعی با دیگر حوزه‌ها، مهمترین عامل موفقیت در این بخش‌ها را حرکت این دلاوران در امتداد ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه ولایت پذیری و اطاعت کامل از ولایت مطلقه فقیه و رهبری بیان کرد.

کد خبر 6080759

دیگر خبرها

  • معرفی مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز
  • سپاه نهادی مکتبی در جهت اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است
  • دشمنان بدانند ما از فلسطین آرمان بزرگ اسلام دست نخواهیم کشید
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • دانشجویان رسالت بزرگی در احیای حرکت‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها دارند
  • رئیسی : من یک طلبه هستم؛ برخی از عناوینی که به من می‌دهند برازنده اساتید و دانشمندان است
  • اقتدار ارتش حاصل تفکر و اندیشه انقلابی و جهادی است
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم
  • حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است