Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@09:22:58 GMT

دنیزلی: بازیکن مصدوم به درد من نمی‌خورد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۵۲۸۱

ساعت 24- سرمربی تیم فوتبال تراکتور با تاکید بر اینکه بازیکن مصدوم به درد من نمی‌خورد، گفتسرمربی تیم فوتبال تراکتور با تاکید بر اینکه بازیکن مصدوم به درد من نمی‌خورد، گفت: مصدومیت و طولانی بودن زمان رسیدن به مرز آمادگی، دلیل فسخ قرارداد «سیلو فریرا دوس‌سانتوس» است.: مصدومیت و طولانی بودن زمان رسیدن به مرز آمادگی، دلیل فسخ قرارداد «سیلو فریرا دوس‌سانتوس» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، مصطفی دنیزلی در حاشیه تمرین عصر امروز تیم تراکتور اظهار کرد: هواداران راجع به جدایی دوس سانتوس سوالاتی دارند؛ به همین دلیل به اطلاع هواداران می‌رسانم که این بازیکن مصدوم بود و همچنین مدت زمان زیادی برای رسیدن به مرز آمادگی نیاز داشت.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که بنده تمرینات را شروع می‌کنم، ضرورت دارد بازیکنان صد درصد از نظر فیزیکی آماده باشند و ما می‌خواهیم از همین روز اول کار را جدی آغاز کنیم تا به موفقیت برسیم.

وی در خصوص تمرینات تیم، گفت: دومین جلسه تمرینی تیم را امروز برگزار می‌کنیم و رفته رفته وضعیتمان بهتر می‌شود، کادر فنی به بازیکنان ملی‌پوش چند روز بیشتر فرصت استراحت داده و مدیریت تیم نیز اقدامات لازم در خصوص نقل و انتقالات و جذب بازیکنان داخلی و خارجی را انجام می‌دهد، سعی داریم به موفقیت رسیده و هواداران را خوشحال کنیم.

دنیزلی با اشاره به اضافه شدن نفرات جدید به تیم، بیان کرد: کار اصلی ما در اردوی آمادگی پیش فصل با حضور تمامی بازیکنان، انجام خواهد شد.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: مصطفی دنیزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۵۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین اختصاصی سه بازیکن مصدوم پرسپولیس (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: همخوانی ستاره پرسپولیس به همراه همسرش در کنسرت (فیلم) حضور علیرضا بیرانوند به همراه فرزندش روی سکو‌های ورزشگاه آزادی (فیلم) شاهکار‌های شهاب زاهدی در ژاپن ادامه دارد؛ گلزنی جدید ستاره ایرانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • آخرین خبر در مورد حضور یحیی در تراکتور
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • پائز در اولین تمرین تیم ملی والیبال چه گفت؟
  • ببینید | تشویق ایسلندی هماهنگ بازیکنان تیم ملی و هواداران پس از صعود به جام جهانی
  • تمرین اختصاصی سه بازیکن مصدوم پرسپولیس (فیلم)
  • بهترین روش دوش گرفتن برای اجتناب از آسیب رسیدن به پوست
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس