Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@04:35:34 GMT

وضعیت پاسخگویی سامانه ۲۰۲۰مخابرات منطقه قم بررسی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۵۲۸۹

وضعیت پاسخگویی سامانه ۲۰۲۰مخابرات منطقه قم بررسی شد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با حضور در مرکز ۲۰۲۰ مخابرات منطقه قم ، ضمن گفتگو با مشتریان و پاسخگویان، نحوه پاسخگویی و میزان رضایت مردم را بررسی کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری از بخش‌های مختلف مرکز پاسخگویی ۲۰۲۰ مخابرات منطقه قم بازدید و مهارت، تسلط و نحوه عملکرد پاسخگویان را بررسی و با تعدادی از مشتریان گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: در پی دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر ارتقا سامانه‌های پاسخگویی در دو هفته، اقدامات زیر انجام شده است که می‌تواند در تحقق مشتری مداری و رضایت ایشان مؤثر باشد.

برگزاری دوره آموزش فنی ارتباط با مشتری برای کارکنان مراکز تماس
فراهم کردن امکان انتقال تماس از تهران به سایر استان‌ها و برعکس
راه اندازی امکان پاسخگویی به مشتریان از طریق وب و پنل دسترسی مشتریان در نشانی ADSL.TCI.ir
استاندارد سازی سیستم‌ها ، مکان و تعداد پاسخ هر پاسخگو در زمان انجام کار
بازنگری در شاخص‌های ارزیابی پاسخگویان و نظرسنجی از مشتریان به صورت نمونه گیری شد.
پاسخگویی بلافاصله بعد از تماس و کاهش زمان انتظار پاسخگویی

مهندس صدری با اشاره به نقش پاسخگویان در میزان رضایت مردم گفت: ما وظیفه داریم برای این دسته از کارکنان انگیزه کافی ایجاد کنیم و لذا با تبدیل قراردادها از نفر روز به تعداد تماس، علاوه بر پرداخت حقوق برابر قانون کار، به پاسخگویان برتر حقوق و دستمزد اضافه پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تجمیع مرکز تماس از ۳۱ مرکز به ۷ مرکز و فراهم کردن امکانات نظارتی متمرکز و دسترسی کامل را از برنامه‌های آینده این شرکت برای پاسخ به انتظارات وزیر محترم اعلام کرد و ادامه داد برای نظارت سازمان تنظیم مقررات دسترسی‌های نظارتی در نظر گرفته شده است.

وی در پایان گفت: امیدواریم با این اقدامات و برنامه‌های آتی پیش رو رضایت مشتریان عزیز و وزیر محترم حاصل شود.

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مخابرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۵۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری بیش از ۶۴۸ میلیارد تومان در حوزه های مخابراتی کردستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، آزاد حکمت با اشاره به اینکه این میزان سرمایه گذاری برای توسعه و ارتقا حوزه های مختلف مخابراتی صورت گرفته است افزود: با این اقدام بهبود عملکرد و تقویت زیرساخت های مخابراتی به لحاظ کیفی و کمی تحقق یافته است.

وی با اشاره به نیاز روز افزون جامعه به سرویس ها و خدمات تلفن همراه خاطر نشان ساخت: از مجموع اعتبار هزینه شده در سال گذشته بیشترین سهم با مبلغ ۶۰۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بخش توسعه حوزه سیار سرمایه گذاری شده است.

حکمت بیان کرد: توسعه سیستم های مخابراتی به منظور ظرفیت سازی سرویس های مخابراتی، توسعه حوزه انتقال با هدف افزایش پهنای باند و ارائه آن به اپراتورهای همراه اول و ایرانسل و اجرای پروژه های بخش شبکه کابل و فیبرنوری از دیگر اقدامات قابل توجه مخابرات منطقه در سطح استان است که شرایط استفاده مشتریان از سرویس های متنوع مخابراتی در سه بخش دیتا، تلفن ثابت و تلفن همراه را فراهم آورده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان در ادامه با توجه به اهمیت تحقق شعار سال با عنوان “جهش تولید با مشارکت مردم” اظهارداشت: با هم‌افزایی هرچه ‌بیشتر با مجموعه‌های دانش‌بنیان، به سمت مسیرهای منتهی به کسب‌ وکارهای جدید و ارزش‌آفرینی برای مجموعه، همگام با شرکت مخابرات ایران حرکت خواهیم کرد.

حکمت با اشاره به برنامه راهبردی کلان شرکت مخابرات ایران در تمام بخش ها بویژه اجرای طرح نهضت جهادی فیبرنوری نجما) در سال ۱۴۰۳ یادآور شد: رشد اقتصاد دیجیتال، نوید بخش روزهای روشن برای صنعت مخابرات کشور است که مخابرات منطقه نیز در این راستا گام برخواهد داشت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894493

دیگر خبرها

  • مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی پاسخگوی مردم در سامانه سامد 
  • تحولات منطقه؛ محور رایزنی تلفنی ولیعهد سعودی و نخست‌وزیر عراق
  • محدودیت پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد لغو شد
  • بررسی آخرین وضعیت خاورمیانه در تماس تلفنی امیرعبداللهیان و لاوروف
  • پاسخگویی سامانه ۱۴۱ آذربایجان غربی به بیش از ۳۶هزار تماس تلفنی مردمی
  • پاسخگویی به بیش ۸۷ هزار تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱
  • 8 گام در طراحی نقشه سفر مشتری
  • انتقال نوروزی بیش از ۲۴۲ میلیون لیتر انواع فرآورده‌ نفتی در منطقه لرستان
  • برقراری بیش از ۴۸۰ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ البرز
  • سرمایه گذاری بیش از ۶۴۸ میلیارد تومان در حوزه های مخابراتی کردستان