Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@14:01:18 GMT

مشاور ارشد ماکرون عازم تهران شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۵۲۹۳

مشاور ارشد ماکرون عازم تهران شد

مشاور ارشد رئیس‌جمهور فرانسه در امور دیپلماتیک به‌منظور گفتگو با مقامات ایرانی عازم تهران شد. ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴ بین الملل دیپلماسی ایران نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز،‌ دفتر ریاست جمهوری فرانسه شامگاه چهارشنبه اعلام کرد «اامنوئل بن» مشاور ارشد رئیس‌جمهور  این کشور در امور دیپلماتیک به‌منظور گفتگو با مقامات ایرانی در راستای کاهش تنش‌ها، پاریس را به مقصد تهران ترک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این منابع خبری از احتمال سفر وزرای خارجه طرف‌های اروپایی برجام (آلمان، فرانسه،‌ انگلیس) به تهران به‌منظور گفتگو با مقامات ایرانی در خصوص آینده این توافق خبر داده بودند.

رویترز اخیراً گزارش داده است که سه کشور اروپایی امضا‌کننده برجام یعنی بریتانیا، آلمان و فرانسه تلاش‌های جدیدی را آغاز کرده‌اند تا همچنان ایران را در توافق هسته‌ای نگه دارند.

کمیسیون مشترک برجام هفتم تیرماه در وین برگزار می‌شوداحتمال سفر وزرای خارجه انگلیس، آلمان و فرانسه به تهران/ برگزاری کمیسیون مشترک برجام طی روزهای آیندهماکرون: ایران باید صبور و مسئول باشد

شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه 18 اردیبهشت طی بیانیه‌ای خطاب به طرف‌های دیگر برجام اعلام کرده است جمهوری اسلامی ایران تعهدات هسته‌ای خود ذیل برجام را کاهش خواهد داد. تهران در همین راستا 30 اردیبهشت‌ماه اعلام کرد قصد دارد میزان تولید اورانیوم 3.67درصدی خود را به 4 برابر میزان قبلی افزایش دهد.

بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی امروز دوشنبه در نشست خبری در محل تاسیسات آب سنگین اراک با اشاره به تصمیمات اخیر شورای عالی امنیت ملی عنوان کرد که از زمان چهار برابر شدن ظرفیت، تولید اورانیوم 3.67 درصد افزایش یافته است. از امروز به مدت 10 روز (شش تیر) از سقف 300 کیلو اورانیوم عبور خواهیم کرد.

مقامات ایرانی تأکید کرده‌اند که ایران آمادگی دارد هرگاه طرف‌های دیگر برجام -به‌ویژه سه کشور اروپایی آلمان، انگلیس و فرانسه- تعهدات خود ذیل برجام را انجام دهند، به تعهدات پیشین خود بازگردد.

انتهای پیام/.

R1535/P/S8,89,95/CT10 واژه های کاربردی مرتبط برجام اخبار "فرانسه" امانوئل ماکرون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برجام اخبار فرانسه امانوئل ماکرون برجام اخبار فرانسه امانوئل ماکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۵۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه انتقاد از جنایات جنگی در کشور مدعی مهد دموکراسی!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، منابع خبری امروز گزارش دادند که یکی از نمایندگان ارشد پارلمان فرانسه به دلیل انتقاد از جنایات رژیم صهیونیستی از سوی پلیس فرانسه احضار شد.

«ماتیلد پانوت» نماینده ارشد و رئیس یکی از فراکسیون‌های پارلمان فرانسه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پلیس این کشور او را به علت اعتراضش به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه احضار کرده است.

ماتیلد پانوت افزود: این احضاریه ارعاب و تهدید است؛ هیچ احضاریه و هیچ گونه ارعابی ما را از اعتراض به نسل کشی مداوم علیه مردم فلسطین باز نمی دارد و ما سکوت نخواهیم کرد.

این احضار در شرایطی انجام شده که مقامات فرانسه چند سال پیش انتشار کاریکاتورهای موهن به ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص) را تحت عنوان آزادی بیان و رسانه ها توجیه می کردند اما همین مدعیان دموکراسی فریبکارانه جهانی، در برابر کوچک ترین انتقادی از رژیم کودک کش صهیونیستی، تاب و تحمل خود را از دست داده و با منتقدین بدترین نوع از مجازات ها از جمله حبس های طولانی مدت روا می دارند.

کد خبر 6087375 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال می شوند
  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال خواهند شد
  • امسال ۹۰ هزار ایرانی عازم حج خواهند شد
  • جریمه انتقاد از جنایات جنگی در کشور مدعی مهد دموکراسی!
  • سفیر ایران: امسال ۹۰ هزار ایرانی عازم حج خواهند شد
  • پلیس فرانسه نماینده ارشد پارلمان را احضار کرد
  • نماینده ارشد پارلمان فرانسه به دلیل انتقاد از اسراییل احضار شد
  • محکومیت عامل حمله به ساختمان کنسولی ایران در پاریس به حبس | متهم: می خواستم از مقامات ایران انتقام بگیرم!
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه