Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@08:30:39 GMT

وریا غفوری سرانجام با استقلال به توافق رسید

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۵۳۶۰

به گزارش ایرنا، مذاکرات جنجالی وریا غفوری با استقلال در نهایت با وساطت کامران منزوی موافقیت آمیز بود و این بازیکن برای عقد قراردادی یک ساله با آبی پوشان تهرانی به توافق رسید.

غفوری امروز مذاکرات جدیدی را با کامران منزوی عضو هیات مدیره باشگاه داشت و در نهایت مذاکرات فشرده طرفین به توافق منجر شد.

غفوری با استقلال برای عقد قراردای یک ساله به توافق رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیأت مدیره باشگاه استقلال در سال ۹۷ خود تصویب کرد با بازیکنان بالای ۳۰ سال بیشتر از یک فصل قرارداد بسته نشود.

چند روز پیش معاون باشگاه استقلال با انتقاد از درخواست‌های غفوری برای تمدید قرارداد اظهار داشت: وریا غفوری درخواستی مبنی بر قرارداد سه ساله و دریافت حدوداً نود میلیارد ریال برای سه فصل داشته است به اضافه پاداش. هیأت مدیره محترم باشگاه استقلال در جلسات سال ٩٧ خود مصوب کرده‌اند با بازیکنان بالای سی سال قراردادی بیش از یک فصل منعقد نشود. از طرفی فاصله سقف بودجه مورد مصوب باشگاه با رقم درخواستی وریای عزیز، زیاد است.

غفوری در واکنش به حرف‌های علی خطیر اظهار داشت: آنچه که اسمش شفاف سازی گذاشته شده به نظر من برای تحریک بازیکن برای ترک تیم است و البته زیر فشار قرار دادن بازیکن که خود این موضوع هم رویه مناسبی نیست. در باشگاه با شخصیتی مثل استقلال نباید این اتفاق بیفتد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۵۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ۱۱ بازیکن در آستانه جدایی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ۱۱ بازیکن پرسپولیس در پایان فصل قراردادشان با این باشگاه به اتمام خواهد رسید و بازیکن آزاد خواهند شد.

به نقل از فارس این در حالی است که با وجود رسیدن به هفته‌های پایانی لیگ برتر، مدیریت این باشگاه هنوز اقدامی برای تمدید قرارداد با این بازیکنان نداشته و مشخص نیست چه زمانی این مذاکرات آغاز خواهد شد.

البته مذاکرات پراکنده‌ای با یکی دو بازیکن صورت گرفته اما از آنجایی که مبالغ اعلام شده رضایت بازیکنان را برآورده نکرده فعلا توافقی هم به دست نیامده است.

مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری، گولسیانی، سعیدصادقی، سروش رفیعی، مسعودریگی، وحدت هنانوف، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی ۱۱ بازیکنی هستند که قراردادشان با پرسپولیس در پایان فصل تمام خواهد شد.

باید دید رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که به تازگی مامور مذاکره و تمدید قرارداد با بازیکنان شده، قادر است رضایت بازیکنان که عمدتا مالی است را برآورده کند یا شاهد خروج چند بازیکن مطرح از پرسپولیس خواهیم بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895892

دیگر خبرها

  • خبر‌های خوب به اردوی پرسپولیس رسید/ ستاره‌ها در تهران می‌مانند
  • رسمی؛ قرارداد دنیله ده روسی با آاس رم تمدید شد
  • حماس: آمریکا مذاکرات را به بن‌بست کشانده است
  • قطر: مذاکرات آتش‌بس غزه در مرحله حساسی است
  • مقام حماس: آمریکا مذاکرات آتش‌بس را به بن‌بست می‌کشاند
  • قوانینی که باید درباره هبه کردن بدانید
  • نایکی پیشنهاد بالاتر می‌دهد؛ غول آمریکایی نمی‌خواهد بازار پرسود بارسلونا را از دست بدهد
  • شوک بزرگ به پرسپولیس
  • شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ۱۱ بازیکن در آستانه جدایی!
  • شوک بزرگ به پرسپولیس در پایان فصل