Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@21:23:17 GMT

اعطای درجات جدید به آتش نشانان اراک

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۵۴۳۱

اعطای درجات جدید به آتش نشانان اراک

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،آتش پاد دوم مسعود آقازیارتی رئیس سازمان آتش نشانی اراک در این خصوص اظهار داشت: در حوزه پرسنلی، نیروهای سازمان آتش نشانی اعم از ستادی و عملیاتی باید دارای درجه باشند چرا که ساختار سازمان آتش نشانی کاملا شبه نظامی بوده و شبه‌نظامی بودن آن نیز از آن جهت است که کلیه فعالیت‌های کارکنان این سازمان تابع نظم و مقررات خاصی بوده که در نیروهای نظامی شاهد آن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: همه آتش نشانان با ایثار و فداکاری که از خود در بروز حوادث برای نجات جان انسان ها انجام می دهند دارای بالاترین رتبه و حائز بهترین جایگاه معنوی می باشند لیکن جهت ساماندهی منظم برای تشخیص سلسله مراتب در نیروهای آتش نشان و مطابق شرایط احراز مانند میزان سطح تحصیلات، سابقه خدمت، درجه شهرداری، سطوح مدیرتی و شرایط خاص (حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل، آموزش های تخصصی بین المللی و عضویت در تیم ملی آتش نشانی) درجه نیروهای آتش نشان مشخص و به آنها اعطاء می گردد.

آقازیارتی افزود: با توجه به موارد فوق و بررسی پرونده های پرسنلی نیروهای سازمان، 130 نفر از آتش نشانان، حائز شرایط دریافت درجات جدید و ارتقاء درجه شدند که با توجه به اینکه اعطای درجات نیز در سه سطح از سوی شهردار، استاندار و رییس ستاد هماهنگی امور ایمنی و آتش نشانی کشور انجام می شود پس از پیگیری های لازم احکام درجات صادر و تحویل پرسنل گردید.

انتهای پیام/ک

اعطای درجات جدید و ارتقاء درجه 130 آتشنشان اراکی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتشنشان درجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۵۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفاء حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) با نجات یک مصدوم(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، سر آتش یار سوم محسن مرادی در تشریح جزئیات حادثه گفت: ساعت ۱۱.۳۰ امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، این حادثه از طریق سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و بلافاصله آتش نشانان چهار ایستگاه ۱۴، ۳۵،۳۶ و ۷ همراه با ۶ دستگاه خودرو  راهی محل حادثه در پیامبر اعظم ۶۵ شدند.

وی افزود:  آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه جوان ۳۵ ساله ای که تنها مصدوم این حریق بود و دچار سوختگی جزئی شده بود تحویل عوامل اورژانس دادند.

طبق گفته افسر نگهبان آتش نشانی مشهد، بر اثر این حریق  قسمتی از انبار و مقداری چوب نئوپان دچار حریق شده بود که اطفا شد.

سر آتش یار سوم مرادی گفت: علت این حادثه در دست بررسی های کارشناسی است.

دیگر خبرها

  • تلاش آتش نشانان شیرازی جهت جستجو و نجات ۲ کودک
  • اطفاء حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) با نجات یک مصدوم(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
  • حریق ناگهانی خودرو در خیابان نواب قزوین
  • شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین/ سه حادثه طی دو ساعت
  • شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین / سه حادثه طی دو ساعت
  • «قشون» از چه زمانی «ارتش» شد؟
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران