Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار داشت: گشت مشترک تعزیرات حکومتی با حضور مستمر در سطح شهر، از واحد‌های صنفی، کارخانجات، انبار‌ها و... بازرسی به عمل آورده و در صورت مشاهده تخلف، ضمن تشکیل پرونده با متخلفان برخورد تعزیراتی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این بازرسی‌ها با همکاری سازمان صمت، اتاق‌های اصناف، شبکه‌های بهداشت، جهاد کشاورزی و برخی دیگر از دستگاه‌های نظارتی برگزار می‌شود ادامه داد: در خرداد ماه ۱۲۶ اکیپ بازرسی بالغ بر دو هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی انجام داده اند که منجر به تشکیل ۳۵۳ فقره پرونده تخلفات شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از جریمه دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی متخلفین در این بازرسی‌ها خبر داد و اضافه کرد: هدف از برگزاری این گشت‌ها، حضور مستمر در سطح شهر و پیشگیری از وقوع تخلف است که در این راستا به بیش از هزار واحد صنفی تذکر داده شده است.

مبشری سامانه ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ تعزیرات حکومتی را آماده دریافت شکایات مردمی اعلام کرد و افزود: شکایاتی که از این سامانه دریافت می‌شود در اولویت رسیدگی گشت‌های مشترک قرار داشته و پرونده‌های مربوطه نیز خارج از نوبت رسیدگی و با متخلفین برخورد می‌شود.
انتهای پیام/م

جریمه بیش از دو میلیارد ریالی برای واحدهای متخلف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۵۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجازات کابینت ساز متخلف در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حسین نجف زاده گفت: پرونده یک واحد کابینت سازی به اتهام تقلب در خدمات ساخت و نصب کابینت به میزان ۴۴۰ میلیون ریال پرونده‌ای در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر پرداخت ۴۴۰ میلیون ریال بعنوان جبران خسارت در حق شاکی خصوصی متهم را به پرداخت چهار میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر میزان تقلب محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان اتاق اصناف شهرستان ارومیه گزارش تخلف را با شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از یک واحد کابینت سازی تکمیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • ارسال ۱۳ پرونده تخلف در حوزه پزشکی به تعزیرات حکومتی دزفول
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند و شکر
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد
  • مجازات کابینت ساز متخلف در ارومیه
  • نقره داغ شدن قاچاقچی کود شیمیایی در نهاوند 
  • تلخ شدن کام قاچاقچی بادام