Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: هیچ سیلزده ای در لرستان از چادر به عنوان جایگاه اسکان استفاده نمی کند و بسیاری از چادرها در مناطق سیلزده جمع آوری شده است.

اسماعیل نجار شامگاه چهارشنبه در جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده لرستان در محل استانداری افزود: در شهر معمولان و برخی روستاها مثل چم‌شهران اسکان موقت انجام و مبالغ انتقال اسکان موقت به دائم به بسیاری از افراد پرداخت شده، عنوان کرد: در برخی مکان‌ها افرادی هستند که در جایی اسکان پیدا کرده و چادرها را به دلایل مختلف حفظ کرده‌اند که مقرر شده با همراهی مردم ۲ تا سه روز آینده جمع‌آوری شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: برخی چادرها کاملاً خالی است و برخی نیز افرادی شبانه برای مراقبت از چادر در محل حاضر می‌شوند که این چادرها نیز باید به زودی جمع آوری شوند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: چادرهایی در برخی حواشی جاده نیز ایجاد شده که احتمال بروز تصادف و حادثه وجود دارد.

**حریم جدید رودخانه پلدختر بازنگری شود

نجار همچنین گفت: خط حریم جدید رودخانه کشکان در پلدختر و معمولان قابل اعتنا نیست و باید در تعیین آن بازنگری شود.

وی افزود: ساختمان‌هایی در حریم جدید قرار گرفته‌اند که کاملاً سالم هستند و در مواردی نیز بخشی از سازختمان در حریم قرار گرفته که باید تخریب شود.

وی اظهار داشت: پیشنهاد می‌شود ساختمان‌هایی که سالم هستند در فازهای بعدی جابجایی قرار بگیرند چراکه در شرایط فعلی جابجایی این سازه‌ها بار مالی مضاعفی به مجموعه وارد می‌کند.

نجار گفت: با تغییر حریم و ایمن سازی حاشیه رودخانه می‌توان در آینده اقدامات اصولی برای امنیت این سازه‌ها اقدام کرد.

**دولت و ارکان نظام همراه مردم سیل زده هستند

رئیس سازمان مدیریت بحران افزود: دولت و تمام ارکان نظام تا پایان حل مشکلات در کنار افراد سیل زده هستند.

نجار ادامه داد: همانطور که ۳۵ هزار واحد زلزله زده کرمانشاه نوسازی و ۶۵ هزار واحد تعمیر شد در مناطق سیل زده نیز دولت با همکاری احاد مردم به وظایف خود عمل می‌کند.

وی همچنین خواستار تسریع در روند توزیع لوازم خانگی شد و اظهار داشت: با توجه به افزایش تردد در محور آسیب دیده خرم آباد - پلدختر باید حضور پلیس راهور در این مسیر جدی تر باشد.

سیل فروردین امسال ۱۰۰ هزار میلیارد ریال به زیرساخت‌های لرستان خسارت زد و ۳۵ هزار واحد مسکونی را متضرر کرد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اسماعیل نجار سازمان مدیریت بحران کشور سیل لرستان سیل زدگان لرستان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۵۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد

ابوالفضل نوروزی مدیرکل دفتر اقتصادو مسکن وزارت راه وشهرسازی با بیان اینکه برخی از دلالان و سوداگران از بستر سامانه‌های  ثبت آگهی از جمله دیوار و شیپور و مابقی سکو‌های اینترنتی در حوزه انتشار آگهی کار می‌کنند سوءاستفاده‌هایی می‌کنند گفت: دلالان و سوداگران برخی از ملک‌های که وجود خارجی ندارند در سکو‌ها آگهی ثبت کرده و به صورت گسترده قیمت سازی میکنند.

وی افزود: درهمین راستا و طبق مصوبه شورای عالی مسکن هر ملکی که در سامانه انتشار و سکو‌ها ثبت شود باید در ابتدا احراز هویت مالک و کد پستی ملک در سامانه املاک و اسکان وجود داشته باشد.

نوروزی بیان کرد: طبق مذاکراتی که با این وب سرویس انجام شده کامل این سیستم بین وب سرویس و سامانه املاک واسکان برقرار شده است وباید پیش از آگهی تمامی اطلاعات مالک و کد پستی آن احراز  شود تا مشخص شود که ملک وجود خارجی دارد، اما با این وجود هنوز برخی از سکو‌ها اقدام به انتشار آگهی‌ها بدون احراز هویت میکنند.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی بیان کرد: در صورتی که فردی بدون کدپستی ثبت شده در سامانه املاک واسکان اقدام به ثبت آگهی کنند اجازه انتشار داده می‌شود، اما برای آگهی که با کد پستی در این وب سرویس ثبت شود تیک متمایز نمایش داده می‌شود.

نوروزی اظهار کرد: در صورتی که این سکو‌ها تا هفته آینده این سرویس را در سایت‌های خود ایجاد نکنند بخش املاک  این سکو‌ها با مجوز شورای  امنیت و دستگاه‌های امنیتی مسدود می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • دانش آموز لرستانی قهرمان فردای ایران شد
  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم
  • ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره در انتطار مصوبه مجلس
  • سکو‌های انتشار آگهی املاک ساماندهی می‌شوند
  • ماجرای جنجالی ازدواج رابعه اسکویی و مازیار لرستانی؛ سی سال رفاقت دود شد!
  • لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند؟
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • عکسی از ژست مازیار لرستانی در اولین ایفای نقش در یک فیلم
  • بررسی امکان جریمه افراد بی‌خانمان در آمریکا
  • رقابت ۳۵۵۶۱ داوطلب لرستانی در آزمون سراسری