Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، خرید خودرو دست دوم باید با دقت زیادی انجام بگیرد، چون گاهی صاحبان آن بسیاری از معایب خودرو را به منظور فروش رفتن خودرو می‌پوشانند.

هنگام خرید خودرو دست دوم به نکات بسیاری باید دقت شود که یکی از این موارد رنگ شدگی بدنه خودرو است. رنگ شدن بدنه خودرو به معنی این است که خودرو قبلا تصادف داشته است و این تصادفات اگر شدید باشند خبر از آسیب‌های جدی‌تری به ما می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس هنگام خرید خودرو باید توجه خاصی به این امر داشته باشیم.

از چند روش می‌توان فهمید که بدنه خودرو رنگ شده است:

بررسی خطوط رنگ بر روی بدنه
یکی از راه‌های تشخیص رنگ شدگی بدنه خودرو، بررسی خطوط نامنظم در رنگ بدنه است. رنگ فابریک خودرو به صورت یک دست و منظم است، اما در صورتی که خودرو رنگ شده باشد، در توالی این خطوط ناهماهنگی به وجود می‌آید.

مات بودن رنگ بدنه
گاهی اوقات مشاهده می‌کنید که رنگ قسمتی از بدنه نسبت به سایر قسمت‌ها مات است، این به معنای رنگ شدگی بدنه است.

استفاده از آهنربا
به وسیله یک آهنربای ضعیف، آن را بر روی نقطه‌ای از خودرو قرار دهید که اطمینان دارید رنگ نشده است. چند بار امتحان کنید و میزان چسبندگی آن را بسنجید. در قسمت‌هایی که خودرو رنگ شده باشد، به دلیل ضخامت بیشتر، چسبندگی آهنربا کمتر است و به سادگی می‌توان این امر را تشخیص داد.

استفاده از کارشناس
یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها استفاده از کارشناس است. این کارشناسان که در صافکاری و رنگ خودرو یا تشخیص سلامت خودرو مهارت دارند، می‌توانند به وسیله دستگاه‌های تشخیص ضخامت رنگ، به راحتی رنگ شدگی خودرو را تشخیص دهند. میزان خطای این دستگاه‌ها تنها سه درصد است.

منبع: خودروکار

انتهای پیام/

روش‌های تشخیص رنگ شدگی بدنه خودرو کارکرده چیست؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانستنی های خودرو خرید خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۶۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، بهروز رحیمی در استانداری آذربایجان شرقی، اظهار داشت: خوشبختانه در دولت مردمی و تا کنون بیش از سه هزار پروژه بهداشتی با رویکرد تقویت ساختار شبکه بهداشت کشور با اولویت مناطق محروم و کمتر برخوردار تکمیل و وارد چرخه خدمت رسانی شده است.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، وی با اشاره به تبدیل وضعیت حدود ۷۰ هزار نفر با استفاده از ظرفیت قانون ایثارگران و جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در این مدت همچنین تلاش کردیم تا دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی سنگین، سرمایه‌ای و با تکنولوژی بالا را به منظور تسهیل دسترسی مردم به خدمات در کشور توزیع کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، از استان آذربایجان شرقی به عنوان استان پیشتاز جهاد سازندگی در عرصه نظام سلامت نام برد و گفت: در دانشگاه علوم پزشکی تبریز عقلانیتی حاکم است و در منظر ما جهاد سازندگی در این استان وجود دارد و مردم متوجه خواهند شد که چه اقداماتی در این مدت انجام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیا بدنه جت های جنگنده مدرن ضد گلوله ساخته می شود؟(+عکس)
  • فوت و غرق شدگی کودک بر اثر آبگرفتگی در داراب
  • غرق شدگی پسربچه و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • خودرو GWM Haval H6 مدل 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم
  • استانداردترین روش‌های غریق نجات توسط ناجیان استفاده می شود
  • جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت
  • ارتقای کیفیت و استحکام بدنه خودرو مطالبه جدی پلیس در سال ۱۴۰۳ است
  • افزایش شعب پرداخت خسارت بدنه خوردو بیمه البرز