Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا جدیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این دوره به مدت سه روزه با حضور ۴۸ ناظر داوری از سراسر کشور تا ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸ زیر نظر «پدرو گالان»، مدرس اسپانیایی فیفا در تبریز پیگیری می شود.

وی در خصوص برنامه های این کمیته افزود: حضور داوران در کلاس های آموزشی و ارتقا و تداوم منظم و مستمر تمرینات بدنی نقش مهمی در انتخاب داوران برای حضور در لیگ ها و قضاوت مسابقات مطرح کشوری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته داوران هیات فوتبال یزد تصریح کرد: بر گزاری دوره های آموزشی و کارگاه های توجیهی، دانش افزایی و هم اندیشی، معرفی داوران آماده استان برای حضور در لیگ‌های کشوری و برگزاری جلسه‌های بررسی مسائل جزو برنامه‌های این کمیته است.

جدیدیدی خاطر نشان کرد: با هدف شناسایی نقاط ضعف و قدرت داوری استان جلسات هماهنگی این کمیته ماهانه به میزبانی یکی از شهرستان ها ۱۰ گانه استان برگزار می‌شود.

داوران فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد همواره برای حضور در دوره ها و قضاوت لیگ ها دعوت می شوند.

استان یزد ۱۵۰ نفر داور فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی دارد که حدود ۷۵ نفر آنها فعال هستند.

۷۵۳۶/‏‬ ۲۰۴۷/‏

داوران فوتسال یزد

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۶۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024؛ داور ویدیویی به کمک داوران می‌آید!

در جام ملت های فوتسال آسیا در تایلند از کمک داور ویدیویی استفاده می شود.

طرفداری | کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در تصمیمی جدید، از سیستم کمک داور ویدئویی (VAR) در مسابقات جام ملت‌های فوتسال 2024 تایلند استفاده خواهد کرد.

این رقابت‌ها که از روز پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه با حضور 16 تیم در بانکوک آغاز می‌شود، شاهد استفاده از VAR برای اولین بار در تاریخ جام ملت‌های فوتسال آسیا خواهد بود.

هدف از استفاده از VAR، به حداقل رساندن اشتباهات داوری و افزایش عدالت در مسابقات است. VAR در صحنه‌های حساس و مشکوک، به داوران کمک می‌کند تا تصمیمات دقیق‌تری اتخاذ کنند.

استفاده از VAR در جام ملت‌های فوتسال 2024 تایلند، گامی مهم در جهت حرفه‌ای‌تر شدن این مسابقات و ارتقای سطح داوری در فوتسال آسیا محسوب می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • برنامه و داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال
  • داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور مشخص شدند
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال | داور جوان برای بازی پرسپولیس
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024؛ داور ویدیویی به کمک داوران می‌آید!
  • گلایه داوران لیگ برتر درباره ابلاغ‌های دیرهنگام
  • برگزاری تمامی مسابقات لیگ برتر با هدست های جدید داوری
  • هدست‌های جدید داوری آماده استفاده در مسابقات لیگ برتر