Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا خانپور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امیدواریم با آماده سازی این طرح ها، زمینه بهره برداری بیشتر آنها در سال جاری فراهم شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۵۶۳ طرح مختلف با دریافت زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین مراحل مختلف اجرا و ساخت را پشت سر می گذرانند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: در حال حاضر از بین طرح های در دست ساخت، ۲۴۶ طرح در مرحله نصب سوله قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با بیان اینکه بهره برداری از طرح های در دست ساخت در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین اشتغال قابل توجهی را ایجاد می کند، افزود: در صورت بهره برداری این طرح ها ۱۹ هزار و ۲۰۰ تن به شکل مستقیم در واحدهای تولیدی ساخته شده مشغول به کار خواهند شد.

وی یادآور شد: سرمایه گذاری پیش بینی شده طرح های در دست ساخت در شهرک ها و نواحی صنعتی استان ۴۱ هزار میلیارد ریال است.

خانپور با بیان اینکه شهرک های صنعتی کاسپین یک و ۲ (آبیک)، لیا و خرمدشت از پرتقاضا ترین شهرک های صنعتی استان برای حضور سرمایه گذاران و ایجاد واحدهای تولیدی هستند، افزود: به همین دلیل طی سالیان اخیر شاهد اجرای طرح توسعه شهرک های کاسپین و لیا بوده ایم.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک صنعتی و ۶ ناحیه صنعتی است.

۳۰۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرک های صنعتی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۶۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛معاون امور صنایع اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان گفت: مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی مرتبط با چرخه اقتصادی این استان بررسی و رفع این مشکلات مصوب شد.
بهنام خسروی افزود: بیشترین مشکلات این طرح‌های تولیدی و صنعتی با بانک‌ها، شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت آب منطقه‌ای استان بود.
وی افزود: پس از بررسی‌های کارشناسی و تصمیم‌گیری مسئولان چهارمحال و بختیاری زمینه رفع مشکلات این طرح‌ها فراهم و راهکار‌های عملیاتی برای اجرای آن مصوب شد.
خسروی گفت: در این راستا وضعیت تسهیلات بانکی ۲ طرح تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری تعیین‌تکلیف شد.
وی یادآور شد: همچنین با تصمیم اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال بختیاری مشکلات سه طرح تولیدی و صنعتی دیگر رفع شد که باعث تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها در آینده‌ای نزدیک می‌شود.
هم اکنون در این استان بیش از هزار واحد صنعتی در حال فعالیت است که ۳۶ واحد از این مجموعه واحد‌های بزرگ و دارای اشتغال بالای ۱۰۰ نفر و ۳۲ واحد متوسط با اشتغال بین ۵۰ تا ۱۰۰ نفر و بقیه واحد‌های صنعتی کوچک هستند.
تاکنون با صدور بیش از ۲ هزار جواز تأسیس و افزون بر ۴۰۰ طرح با سرمایه گذاری بالای ۶۰ درصد طرح‌های صنعتی اجرایی شده که برای کمک به تکمیل این طرح گام‌های بلندی برداشته شده است.

دیگر خبرها

  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • پیشرفت فیزیکی مسکن ملی سیستان و بلوچستان به ۵۰ درصد رسید
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره مند شدند
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است