Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ روزنامه همشهری نوشت: سید عباس عراقچی، معاون وزارت خارجه به‌خاطر علاقه‌اش به فوتبال و هواداری از پرسپولیس در میان اهالی ورزش شهره است. او چندی پیش در یک گفت‌وگوی تلویزیونی در پاسخ به سؤال مجری برنامه مبنی بر اینکه گفته می‌شود شما پرسپولیسی هستید و شما فکر می‌کنید که امروز پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد، اظهار کرد: «امیدواریم که چنین اتفاقی بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» وی در پاسخ به اظهار مجری برنامه که آیا وی طرفدار تیم پرسپولیس است، گفت: «من از قدیم طرفدار تیم محبوب ایران بوده‌ام.»

نام عراقچی این روزها باز هم در میان مناقشه‌های سرخ‌ها شنیده شده است. در زمانی که مدیران پرسپولیس به‌دنبال جلب رضایت سرمربی موفق‌شان و پرداخت طلب‌های او بودند، شنیده شد که دست به دامن معاون وزیر خارجه شده‌اند تا به کمک او بتوانند طلب برانکو را به حسابش واریز کنند؛ هرچند که در نهایت این تلاش‌ها به جایی نرسید و برانکو ترجیح داد به الاهلی عربستان برود.

در گفت‌وگویی کوتاه به معاون وزیر خارجه گفتیم که هواداران استقلال از او و دولت گلایه دارند که چرا به تیم‌شان کمک نمی‌شود. عراقچی در پاسخ گفت: «ما اگر کاری برای استقلال هم از دستمان برآید انجام می‌دهیم؛ وزارت امور خارجه در انجام وظایف خود نگاه ملی دارد. پرسپولیس به‌خاطر اینکه در لیگ قهرمانان آسیا دوم شد، پولی را از کنفدراسیون فوتبال آسیا طلب داشت.

 آنها در انتقال این وجه مشکل داشتند. ما در بحث‌هایی که مربوط به تبعات تحریم‌ها می‌شود و مشکلاتی که مثلا به انتقال پول مربوط می‌شود به همه نهادها و دستگاه‌ها و حتی اشخاصی که مشکل پیدا می‌کنند کمک می‌کنیم و مشاوره می‌دهیم. لذا فقط پرسپولیس نیست، هر تیم دیگری هم بیاید، کمک می‌کنیم.»معاون وزارت خارجه درباره اینکه آیا مشکل انتقال پول به باشگاه پرسپولیس حل شده یا نه، توضیح داد: «تا جایی که من می‌دانم هنوز در حال پیگیری هستند. البته نقش ما در حد مشاوره و راهنمایی است. وزارت امور خارجه به‌دلیل آشنایی‌ای که با مسائل پیرامونی تحریم دارد می‌تواند راهنمایی‌های خوبی به‌عمل آورد.»او درباره اینکه مشکل جابه‌جایی ارزی پرسپولیس برای دریافت طلب خود از AFC و پرداخت پول مربیان خارجی‌اش کی حل خواهد شد گفت: «این دیگر بستگی به‌خودشان دارد که چگونه اقدام کنند و پیگیر باشند. ما هم هر کمکی بتوانیم انجام می‌دهیم.»عراقچی درباره ابراز علاقه‌اش به پرسپولیس در یک برنامه تلویزیونی و اعتراض برخی پیشکسوت‌های آبی هم گفت: «همه می‌دانند من پرسپولیسی هستم. در آن برنامه هم مجری از من پرسید پرسپولیسی هستی؟ من هم گفتم بله. این دلیل نمی‌شود که روی بازی تیم دیگری تأثیر داشته باشد.»

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال پرسپولیس وزارت امور خارجه عباس عراقچی وزارت امور خارجه ایران قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۶۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC

رضا اسدی مجبور شد از پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کند

طرفداری | رضا اسدی، هافبک سابق پرسپولیس، که پیش از این در دو مرحله در آستانه توافق برای کاهش مطالبات خود از پرسپولیس بود، به دلیل عدم توافق نهایی، از این باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) شکایت کرد.

اسدی که در حال حاضر در عضویت باشگاه سپاهان است، در دو فصل گذشته برای پرسپولیس بازی می‌کرد. او در این مدت، با وجود عملکرد قابل قبولی که داشت، نتوانست به طور کامل رضایت هواداران این تیم را جلب کند.

یکی از دلایل نارضایتی هواداران از اسدی، عدم توافق او برای دریافت مطالباتش از باشگاه پرسپولیس بود. اسدی در دو مرحله در آستانه توافق برای کاهش مطالبات خود بود، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

با توجه به عدم توافق نهایی، اسدی تصمیم گرفت تا از باشگاه پرسپولیس به AFC شکایت کند. او در این زمینه با ارائه مستندات ترجمه قراردادش و همچنین احکام فدراسیون فوتبال، این موضوع را از کنفدراسیون آسیا دنبال می‌کند.

هنوز AFC به طور رسمی به شکایت اسدی واکنش نشان نداده است، اما انتظار می‌رود که در روزهای آینده، این موضوع از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مورد بررسی قرار بگیرد.

در صورت اثبات تخلف باشگاه پرسپولیس، این باشگاه ممکن است با جریمه نقدی و یا حتی محرومیت از حضور در رقابت‌های آسیایی روبرو شود.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • محبوب‌ترین باشگاه‌های فوتبال در اینستاگرام /رتبه پرسپولیس و استقلال
  • احضار معاون سفیر آمریکا به وزارت خارجه هند
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • پرسپولیس به مصاف مس رفسنجان می‌رود
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • چرا کلوپ دوست‌داشتنی است: نامه‌ای برای ماندگار شدن
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • فیلم تازه ظریف از زمانیکه معاون وزارت خارجه بود: منو می‌پاییدن!
  • معاون ارتباطات استقلال: فراموش کردید پرسپولیس علیه تیم ملی بیانیه می‌داد و موضع می‌گرفت؟