Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@01:14:04 GMT

ارتش‌یمن نیروگاه‌برق جنوب عربستان را هدف قرار داد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۶۱۰۲

انصارالله یمن نیروگاه برق «الشقیق» در جازان واقع در جنوب عربستان را هدف قرار داد.

به گزارش «تانباک» به نقل از مهر از المسیره، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با موشک کروز نیروگاه برق «الشقیق»، در «جازان»، واقع در جنوب عربستان سعودی را هدف قرار دادند.

در همین ارتباط «یحیی سریع» سخنگوی فرمانده نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که موشک شلیک‌شده به هدف مورد نظر اصابت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی فرمانده نیروهای مسلح یمن در عین حال افزود که این حمله در پاسخ به تجاوزگری‌های ائتلاف سعودی و محاصره مردم یمن انجام شده است و در صورت ادامه تجاوزگری‌های رژیم سعودی، ارتش یمن سایت‌های حساس‌تر برای این رژیم را هدف قرار خواهد داد.

حمله موشکی به نیروگاه برق در جنوب عربستان پس از حمله مشابه به فرودگاه ابها صورت می‌گیرد که طی ۱۰ روز گذشته در چند نوبت از سوی نیروهای یمنی با موفقیت انجام شد.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در عین حال عربستان را به انجام حملات وسیع‌تر در صورت ادامه جنگ تهدید کرده‌اند.

عربستان از فروردین ۱۳۹۴ تا کنون مشغول جنگ و بمباران یمن است و این جنگ به ایجاد یکی از بزرگترین بحران‌های انسانی در یمن منجر شده است. حملات موشکی نیروهای یمنی نیز در واکنش به تداوم جنگ عربستان علیه یمن صورت می‌گیرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ارتش یمن انصارالله حمله عربستان نیروگاه برق اردبیل اس 400 علی شمخانی ماده 36 برجام ماده 26 برجام کیمیا خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۶۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایت جدید رژیم صهیونیستی/ کشف گور دسته جمعی در بیمارستانی در جنوب نوار غزه

گروه امداد و نجات فلسطین در غزه بامداد یکشنبه از جنایت جدید رژیم صهیونیستی در جنوب این منطقه خبر داد و اعلام کرد که یک گور دسته جمعی را در یکی از بیمارستان های این منطقه کشف کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از شبکه الجزیره قطر، گروه امداد و نجات غزه اعلام کرد که جسد ۵۰ شهید را بیرون کشیده که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به صورت دسته جمعی در مجتمع پزشکی «ناصر» در خان یونس آنها را دفن کرده بودند.

این گروه به زمان کشف این گور دسته جمعی هیچ اشاره‌ای نکرده است.

کشف گور دسته جمعی ساعاتی پس از آن رسانه‌ای می‌شود که رژیم صهیونیستی در یورش به اردوگاه نور شمس در کرانه باختری در دو روز گذشته تاکنون ۱۴ جوان فلسطینی شهید شدند.

از سوی دیگر، وزارت بهداشت فلسطین نیز ظهر دیروز شنبه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۴ مورد جنایت در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۷ شهروند فلسطینی دیگر را شهید و ۶۸ نفر را زخمی کرد.

با احتساب این شهدا، شمار شهدای فلسطین از آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) تا روز شنبه به ۳۴ هزار و ۴۹ نفر و شمار زخمی‌ها نیز به ۷۶ هزار و ۹۰۱ نفر رسید.

کد خبر 746479

دیگر خبرها

  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکز‌های نظامی صهیونیستی
  • ۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • امنیت مراکز هسته‌ای به صورت کامل برقرار است/ هیچ چالشی نداریم
  • افتتاح سد و نیروگاه اومااویا در سریلانکا توسط شرکت ایرانی
  • کشته شدن ۵۰ تروریست الشباب در سومالی
  • امدادرسانی‌ نیروهای عملیاتی هلال احمر به ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • عملیات ضدصهیونیستی نیروهای فلسطینی در کرانه باختری
  • جنایت جدید رژیم صهیونیستی/ کشف گور دسته جمعی در بیمارستانی در جنوب نوار غزه
  • کشف یک گور دسته جمعی در بیمارستانی در جنوب نوار غزه