Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن بهرام نیا در گفتگو با خبرنگار مهربا اشاره به اخذ مجوز احداث، بهسازی و آسفالت ۷۶ کیلومتر از محورهای روستایی، تامین اعتبار و آغاز به کار پروژه تعریض محور نهاوند-فیروزان-کرمانشاه و محور نهاوند-آورزمان گفت: محور نهاوند - آورزمان - ملایر و نهاوند - کنگاور - کرمانشاه و محور نهاوند - بروجرد ۳ محور اصلی، پرتردد و حیاتی شهرستان نهاوند است که در حال حاضر عملیات اجرایی آن‌ها آغازشده و پیمانکاران در حال فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: عملکرد شهرستان نهاوند از نظر اجرای پروژه های راهسازی در مقایسه با ۴ دهه قبل بهتر شده که این مهم به همدلی و هم آوایی مردم و مسئولین باز می گردد.

وی در ادامه از سفر وزیر راه و شهرسازی به شهرستان نهاوند به منظور آغاز رسمی عملیات اجرایی پروژه های ۴ خطه شدن محور نهاوند-آورزمان و ایستگاه راه آهن نهاوند واقع در شهرک شهید حیدری خبر داد و گفت: پروژه ۴ خطه کردن محور نهاوند-آورزمان که یکی از مطالبات اصلی و به حق مردم شهرستان نهاوند و ملایر است به عنوان پروژه ملی تعریف و تامین اعتبار شده است.

بهرام نیا اعتبار ساخت این محور را ۸ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: امیدواریم با توجه به عزم مسئولین در این خصوص شاهد بهره برداری این پروژه در آینده ای نه چندان دور باشیم چراکه متاسفانه این محور طی سالیان گذشته بسیاری از هموطنان ما را به کام مرگ کشانده است.

بهرام نیا با اشاره به اتصال نهاوند به خطوط ریلی کشور، گفت: یکی از لازمه های توسعه هر منطقه وجود زیرساخت های ارتباطی نظیر جاده ها و خطوط ریلی است چراکه می تواند در بحث صنعت، گردشگری و بسیاری از زمینه های دیگر موجب رونق اقتصادی شود.

وی افزود: عملیات اجرایی خط آنتنی ریلی نهاوند به طول ۲۲ کیلومتر با اعتبار ۱۷۰ میلیارد تومان امروز پنجشنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی به صورت رسمی آغاز خواهد شد که امیدواریم تمامی این اقدامات به رونق و توسعه همه جانبه کشور و شهرستان نهاوند منجر شود.

کد خبر 4645923

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۶۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جعفر صادقی پور معاون راهداری و راه‌های روستایی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه اجرای سیستم‌های روشنایی در محور‌های برون شهری در راستای ارتقای ایمنی تردد ضروری است، افزود: برای اجرای این ۱۲ عملیات که شامل ۱۰ عملیات بزرگراهی و ۲ عملیات راه اصلی بوده با اعتباری به ارزش ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.    وی اظهار کرد: در این مدت در مجموع ۳۷۹۴ کیلومتر خط کشی در محور‌های مواصلاتی استان با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال انجام شده که ۵۷ کیلومتر محور آزاد راهی،۱۵۳۶ کیلومتر محور بزرگراهی، ۷۸۱ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۱۴۲۰ کیلومتر نیز راه روستایی آسفالته است.    صادقی پور یاد آور شد: همچنین در این مدت زمان تعداد ۹۵۸۸ عدد تابلو و علایم ایمنی و ترافیکی با اعتبار ۹۵ میلیارد ریال، تعمیر و نصب شد.    وی ادامه داد: نصب یا تعمیر ۳۷۷ مترمربع تابلو اطلاعاتی طی سال ۱۴۰۲ در محور‌های مواصلاتی استان با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال از دیگر اقدامات شاخص اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان غربی در زمینه ارتقاء ایمنی راه‌ها در سال گذشته است.

دیگر خبرها

  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • افزوده شدن ۱۸۰ کیلومتر راه اصلی به محور‌های ارتباطی استان همدان
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی به متولیان ساماندهی جاده های نهاوند
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته 
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل -میانه
  • تخصیص ۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های محله‌محور منطقه ۵ اصفهان