Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، شهرام ملازاده، مدیر رادیو پیام و آوا در این دیدار با اشاره به اهمیت و جایگاه بخش راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در خدمات‌رسانی به مردم، رادیو را به عنوان رسانه موثر و فراگیر برای اطلاع‌رسانی به ویژه در مواقع بحرانی دانست و آمادگی این رسانه را برای همکاری و تعامل بیش از پیش در حوزه راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالهاشم حسن‌نیا، معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این دیدار، بر اهمیت مقوله اطلاع‌رسانی و ارتباطات رسانه‌ای تاکید کرد و با اشاره به نقش موثر رادیو پیام و آوا در اطلاع‌رسانی به‌موقع رویدادهای حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به‌ویژه در جریان وقوع سیل اخیر در کشور گفت: وقوع سیل سهمگین در بسیاری از استان‌های کشور در فروردین ماه امسال، اهمیت و ضرورت اطلاع‌رسانی و بهره‌گیری از انواع ظرفیت‌های رسانه‌ای برای اطلاع‌رسانی و برقراری ارتباط با مسئولان و مردم در مناطق سیل‌زده را مشخص کرد. وی افزود: در این شرایط رادیو یکی از رسانه‌های در دسترس مردم، مسئولان و مسافران بود که تلاش شد ارتباط مناسبی از رهگذر شبکه‌های رادیویی با مخاطبان خود و اطلاع‌رسانی منسجم در خصوص وضعیت محورهای مواصلاتی به ویژه در مناطق سیل زده و افزایش میزان آگاهی‌های مخاطبان برقرار کنیم و رادیو پیام و آوا نقش موثر و چشمگیری در انجام رسالت اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مسافران و کاربران جاده‌ای و تشریح آخرین وضعیت محورها ایفا کرد. رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ابراز امیدواری کرد با توسعه مناسبات متقابل ، امکان استفاده از توانمندی و ظرفیت‌های موجود طرفین در جهت خدمت رسانی هر چه شایسته‌تر به هموطنان برداشته شود.

گفتنی است در این دیدار مدیر شبکه رادیویی پیام و آوا ضمن بازدید از مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از نزدیک در جریان اطلاعات و امکانات و سامانه‌های موجود در این مرکز که به امر اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات به کاربران و مسافران جاده‌ای می‌پردازد، قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده رسانه معاون معاون وزیر وزیر راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۶۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با کارکنان راه و شهرسازی استان هرمزگان

تین نیوز

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با کارکنان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان دیدار و مشکلات و مطالبات کارکنان این اداره را بررسی کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه وشهرسازی هرمزگان، محمدعلی زهره ای معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در سفر یک روزه خود به استان هرمزگان با کارکنان اداره کل راه و شهرسازی دیدار و مشکلات معیشتی و سایر مسائل رفاهی آنان را مورد بررسی قرار داد. 

زهره ای در این دیدار صمیمانه ضمن ارائه عملکردی از تلاش ها و اقدامات به عمل آمده برای رفع دغدغه های پرسنلی، اظهار کرد: در برنامه اول تصمیم گرفتیم که حقوق و مزایای پرسنل راه و شهرسازی را بهبود ببخشیم.

وی اضافه کرد: موضوع دوم بیمه تکمیلی کارکنان بود که با برنامه ریزی قرارداد موفقی با بیمه تنظیم و منعقد شد که در تاریخ راه و شهرسازی بی نظیر بود.

وی با اشاره به محور بعدی برنامه ها، عنوان کرد: یکی از کارهای مهم معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی صدور کارت اعتباری است با نام «ثمین» که برای کل پرسنل راه و شهرسازی کشور صادر خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی به مطالبه کارمندان به منظور ساماندهی خانه های سازمانی اشاره کرد و افزود: بیش از ۹۰۰ خانه سازمانی در سراسر استان هرمزگان وجود دارند که طی سال های گذشته با قراردادهای قانونی تحویل کارمندان دارای شرایط  شده است و سال های زیادی در اختیار این افراد قرار دارد که برنامه داریم هر چه سریع تر تعیین تکلیف و ساماندهی شود.

به گفته این مقام مسئول؛ برنامه ریزی برای ارتقاء و بهبود وضعیت موجود کارکنان از جمله معیشت، رفاهیات، اعطای تسهیلات، اماکن رفاهی کارکنان، برنامه های آموزشی، فرهنگی و حمایتی در دستور کار قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند
  • مردم پنج دهه از صدای اسکویی خاطره دارند
  • مسیرگشایی‌های تبریز از پروژه‌های شاخص کشور در حوزه بازآفرینی است
  • انسداد محور کرج کندوان لغو شد
  • انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد
  • دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با کارکنان راه و شهرسازی استان هرمزگان
  • نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار تبیین شعار سال
  • مدیر دفتر اطلاع‌رسانی غزه: احتمالا ۷۰۰ شهید در گور‌های جمعی مجتمع الناصر باشند
  • مدیرکل جدید راه و شهرسازی هرمزگان معرفی شد