Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نیرو با اشاره به اینکه در کشور هر هفته ۳۲ روستا از شبکه آبرسانی بهره‌مند می‌شوند، گفت: ۲۰۷ پروژه آب و فاضلاب با اعتباری بیش از هشت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در استان اصفهان در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوانسار، «رضا اردکانیان» در آیین افتتاح پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر خوانسار با بیان اینکه 207 پروژه آب و فاضلاب با اعتباری بیش از از 8 هزار و 700 میلیارد تومان در استان اصفهان در حال احرا است که به طور متوسط 63 درصد عملیات اجرایی آنها پیش رفته است، گفت: هر هفته  32 روستا به شبکه آبرسانی متصل می شوند و در سال جاری، هر هفته 30 روستا به آب آشامیدنی سالم دست می یابند و آب رسانی به مناطق روستایی و اجرای پروژه‌های فاضلاب شهری الویت نخست دولت است و کشور در سرایط سخت اقتصادی قرار دارد و دشمن صبر مردم را نشانه گرفته که افزایش تاب آوری جامعه لازم است و مردم در خشکسالی سال گذشته صبوری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر نیرو با اشاره به محدودیت های اقتصادی ایجاد شده و این نکته که پروژه هایی مانند فاضلاب شهری افتتاح و به بهره برداری می رسد، تاکید کرد: افزایش سطح رضایتمندی مردم، دغدغه همه مسئولان کشور است زیرا وجدان کاری بهتری  با این احساس مردم، ایجاد می شود و فرآیند خدمات رسانی مسئولان را بیشتر می کند.

 

وی با تاکید بر اینکه  انتقاد به شیوه ای مطرح شود که به میزان رضایت مردم آسیبی وارد نشود، یادآور شد: سطح کیفیت و کمیت در کشور و در مقایسه با ادوار مختلف بهتر از سایر کشورها بوده و احساس نارضایتی در میان مردم بیشتر ناشی از سومدیریت در اجرای روش ها بوده است.

 

اردکانیان با یادآوری اینکه  یکی از نمادهای توسعه یافتکی در سطح دنیا، سیستم‌های جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب و استفاده از پساب تصفیه شده است، تبیین کرد: هر چه کشور توسعه یافته تر باشد، به حفظ محیط زیست اهمیت بیشتری می دهد و این کشورهای عقب مانده هستند که به اجرای طرح های محیط زیستی توجهی ندارند و دارای آلودگی بیش از حد هستند و بنا به آمار سازمان ملل، از هرسه نفر در دنیا یکنفر فاقد سیستن بهداشتی اولیه است.

 

وزیر نیرو  افتتاح تصفیه خانه خوانسار را 221 امین تصفیه خانه کشور عنوان کرد که این دست آورد ثمره خون شهدا است و افزود: طرح های توسعه متعددی در زمینه صنعت فاضلاب کشور  در طول 40 سال انقلاب با وجود 8 سال نگ تحمیلی اجرا شده و واین درحالی که این میزان در رژیم گذشته تنها 4 طرح فاضلاب بود./

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: اردبیل بیرجند مجلس خراسان جنوبی دهه کرامت شیراز اوقات فراغت کانون های مساجد شبستان بیرجند دهه کرامت در فارس رضا اردکانیان افتتاح تصفیه خانه خوانسار وزیر نیرو محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۶۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در این راستا هماهنگی‌های لازم با آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی به انجام رسیده است تا تمام طرح‌ها در موعد مقرر و با تزریق اعتبارات مصوب تکمیل و آماده بهره برداری شود.

وی ادامه داد: اجرای طرح‌های آبرسانی برای روستاهای استان نیازمند تأمین و جاگذاری تعداد ۱۹ مخزن بزرگ آب و همچنین ۶ هزار ۲۰۰ متر لوله گذاری برای خط انتقال است.

وی افزود: مأموریت آبرسانی به مناطق محروم و روستایی و نیز مدرسه سازی در روستاهای هدف قرارگاه پیشرفت سپاه عاشورا، با جِدیت و بدون وقفه در حال پیگیری و اجرا است و مصمم هستیم با همکاری شرکت آب منطقه‌ای و آموزش و پرورش آذربایجان شرقی علاوه بر ۶۱ پروژه آب روستایی، ساخت تعداد ۱۲ مدرسه روستایی را نیز امسال به اتمام برسانیم.

کد خبر 6085501

دیگر خبرها

  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود