Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکانون تخصصی ورزشی نسیم رحمت بجنورد از برگزاری دوره های آموزشی فرهنگی ورزشی در این شهر خبر داد.

رسول کریمی راد، مدیرکانون تخصصی ورزشی نسیم رحمت بجنورد با اعلام این خبر به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: این دوره ویژه  برادران و خواهران در رده سنی 7 تا 15 است.

 

وی افزود: کلاس های آموزشی شامل ورزش فوتسال برای برادران و والیبال برای خواهران  در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کریمی با اشاره به هدف برگزاری این دوره ها اضافه کرد: در راستای غنی سازی ایام فراغت جوانان و نوجوانان و نیز ارتقای سطح فرهنگی و اخلاقی نوجوانان و جوانان همگام با سطح ورزشی آنها از جمله اولویت هایی است که  در اجرای این دوره ها مدنظر قرار دادیم.

 

وی تاکید کرد: ضمن آموزش حرکات ورزشی و پرورش جسمی نوجوانان، همزمان با برنامه های فرهنگی، مسایل تربیتی و ارزش های اخلاقی نیز آموزش داده می شود.

 

کریمی راد مربیان این کلاسها را «وحید مه آور» دارای مدرک سطح یک فوتسال ایران و خانم کلاته از مربیان جوان والیبال بجنورد معرفی کرد.

 

وی افزود:  برای ثبت نام و شرکت در کلاس های آموزشی فوتسال علاقمندان می توانند با شماره 09378065723 تماس بگیرند.

 

وی در خاتمه افزود: علاقه مندان کانونی برای شرکت در کلاس‌های آموزشی والیبال از تخفیف 40 درصد در پرداخت شهریه برخوردار می شوند.

 

گفتنی است؛ کانون تخصصی ورزشی نسیم رحمت بجنورد، یکی از کانون های فرهنگی هنری استان است که در مسجد امام حسن عسگری (علیه السلام) شهر بجنورد فعال است.

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: اردبیل بیرجند شیراز اوقات فراغت دهه کرامت مجلس خراسان جنوبی کانون های مساجد شبستان بیرجند غنی سازی اوقات فراغت کانون مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۶۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان گفت:  شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سمنان، حسن سعدالدین با بیان اینکه  دوره آموزشی "حسنه ماندگار" روزهای 6 و 7 اردیبهشت 1403 در استان برگزار می شود؛ اظهار داشت: دوره آموزشی "حسنه ماندگار" با هدف تشکیل شبکه ملی تسهیل گر جوانی جمعیت با حضور اساتید مجرب برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: دوره آموزشی حسنه ماندگار در استان روزهای ششم اردیبهشت با حضور داوطلبان از شهرستانهای سمنان، گرمسار، سرخه و مهدیشهر در شهرستان سمنان و هفتم اردیبهشت از شهرستان‌های دامغان، شاهرود و میامی در شهرستان شاهرود برگزار می‌شود.

سعدالدین تصریح کرد: در این دوره که به صورت ملی برگزار می‌شود، هماهنگی و نظارت بر اجرای آن بر عهده مدیریت کانون‌های خدمت رضوی استان است.

مدیر کانون‌ های خدمت رضوی استان سمنان تأکید کرد: این دوره با همکاری آستان قدس رضوی و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین وافی، نویسنده کتاب و مدیر مؤسسه اندیشه کوثر و دکتر مروتی، عضو کمیته مطالعات جمعیت شورای عالی انقلاب فرهنگی به میزبانی استان سمنان برگزار خواهد شد.

وی گفت: این دوره به همت کارگروه جوانی جمعیت بنیاد کرامت رضوی(معاونت خدمات اجتماعی) کانون خدمت رضوی و با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود، شورای اسلامی استان سمنان، بانک سپه وشرکت توزیع برق اجرایی می‌شود.

مدیر کانون‌ های خدمت رضوی استان سمنان اضافه کرد: جریان شناسی حوزه جمعیت، تاریخچه حوزه جمعیت، آسیب شناسی فردی و اجتماعی حوزه جمعیت، اسقاط جنین و فنون تسهیلگری از مهم‌ترین محورهای این دوره آموزشی است.

انتهای پیام/361

دیگر خبرها

  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود