Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@03:35:32 GMT

عناوین روزنامه های ۳۰ خرداد ماه خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۶۲۰۴

عناوین روزنامه های ۳۰ خرداد ماه خراسان رضوی

* روزنامه خراسان

این روزنامه در تیتر نخست خود نوشت: پشت پرده مخالفت با کالابرگ الکترونیک

عکس نخست روزنامه خراسان نیز تصویری از استاد بها الدین خرّمشاهی یکی از حافظ شناسان برجسته کشور است.

* ویژه نامه خراسان رضوی

این ویژه نامه با روتیتر "عزم شورا برای حذف ورودی ۳۰ هزار تومانی شهربازی پارک ملت" در تیتر نخست خود نوشت: شهربازی ارزان می‌شود؟

عکس نخست ویژه نامه خراسان رضوی هم با عنوان "آغاز نونواری آسفالت معابر" تصویری از این عملیات در شهر مشهد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* روزنامه قدس

این روزنامه با روتیتر "رئیس کل بانک مرکزی در حاشیه نشست دولت: اتفاق جدیدی برای راه اندازی اینستکس نیفتاده است" در تیتر نخست خود نوشت: بی اعتباری خط اعتباری اروپایی‌ها

عکس نخست این روزنامه نیز با عنوان "شهید چمران مظهر زندگی حسین وار یک انسان است" تصویری از این شهید می‌باشد.

* ویژه نامه قدس

این ویژه نامه در تیتر نخست خود نوشت: بررسی ورودی شهر بازی پارک ملت در "صمت"

عکس نخست ویژه نامه قدس نیز با عنوان "عبور روزانه ۲۰ هزار کامیون از شهر مشهد"، تصویری از عبور این خودروهای سنگین در شهر است.

۷۴۹۶ / ‏‬ ۶۰۵۳ 

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۶۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های بهاره درراه خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،کارشناس اداره کل مدیریت بحران و هواشناسی خراسان رضوی گفت: از امروز تا پایان هفته به تناوب در پاره‌ای نقاط استان به ویژه در ارتفاعات رگبار باران توام با رعدوبرق و در نواحی مستعد بارش تگرگ همراه با افزایش سرعت وزش باد، در پاره‌ای نقاط وزش باد شدید همراه با گردوخاک، پیش‌بینی می‌شود. بارندگی‌ها در این بازه عموما به شکل بارش‌های بهاره خواهد بود.
محمد غیوری‌خواه افزود: براساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی از امروز تا پایان هفته به تناوب در پاره‌ای نقاط استان به ویژه در ارتفاعات رگبار باران توام با رعدوبرق و در نواحی مستعد بارش تگرگ همراه با افزایش سرعت وزش باد، در پاره‌ای نقاط وزش باد شدید همراه با گردوخاک، پیش‌بینی می‌شود. بارندگی‌ها در این بازه عموما به شکل بارش‌های بهاره خواهد بود.
کارشناس اداره کل مدیریت بحران و هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی این مدت، به ویژه در روز‌های سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه با توجه به رگباری بودن بارش‌ها، احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد.
وی افزود: همچنین طی روز‌های سه‌شنبه تا پنجشنبه سرعت وزش باد به ویژه در ساعات بعدازظهر افزایش یافته و در پاره‌ای از نقاط به ویژه نواحی بادخیز، وزش باد گاهی شدید و با احتمال بروز خسارت، خیزش گردوخاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش میدان دید افقی همراه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • هشدار هواشناسی خراسان رضوی درباره بارش‌های رگباری و افزایش شدت وزش باد
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • عناوین روزنامه‌های روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - سه شنبه ۴ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • بارش‌های بهاره درراه خراسان رضوی
  • خراسان رضوی رتبه نخست کشور در جذب بیمه شدگان مادران سه فرزند و بیشتر را کسب کرد
  • عناوین روزنامه‌های اصفهان در روز یکشنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۲ اردیبهشت