Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی گفت: در مرحله و فاز نخست طرح توسعه فرودگاه اصفهان در حال حاضر توسعه ترمینال خارجی را در پیش داریم که بیش از ۲ برابر افزایش پیدا می‌کند. ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سیاوش امیرمکری شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازدید از فرودگاه اصفهان با اشاره به موثر بودن تکمیل طرح توسعه فرودگاه اصفهان در جذب گردشگر بیشتر اظهار داشت: در مرحله و فاز نخست در حال حاضر توسعه ترمینال خارجی را در پیش داریم که بیش از 2 برابر افزایش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در مورد توسعه پارکینگ هواپیما نیز با اتفاقات پیش‌‌رو و همچنین پروژه‌های در دست اقدام بیش از 2 برابر ظرفیت پارکینگ‌ها ایجاد می‌شود و این ظرفیت به حدود 23 فروند هواپیما خواهد رسید.

1200 میلیارد ریال برای توسعه فرودگاه اصفهان اختصاص یافته است400 هکتار زمین در اختیار فرودگاه اصفهان قرار می‌گیردتحریم‌ها توسعه فرودگاه اصفهان را با مشکل مواجه کرده است

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی درباره اهمیت ترمینال جدید بین‌المللی بیان کرد: چیزی که از همه مهم‌تر و همچنین نیاز فرودگاه است توسعه و ساخت ترمینال جدید بین‌المللی فرودگاه بوده و امید است که در اراضی پیگیر تملک، این پروژه‌ را نیز به مرحله عملیاتی برسانیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم سالن تشریفات خصوصی، تصفیه‌خانه و 2 مولد تولید برق با هزینه‌ای بالغ بر یکصد و 8 میلیارد ریال در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ح

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۶۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر دیلم ۲ برابر شد

رضا نیکو روز سه شنبه در جمع خبرنگارن اظهار داشت: بارج پهلوگیری شده در بندر دیلم به طول ۵۶، عرض ۱۵ و عمق ۳.۷۰ متر است که اسقرار آن از دیرباز مورد مطالبه بندرنشینان دیلمی بوده است.

وی بیان کرد: با هدف افزایش ایمنی و کاهش مدت انتظار شناور‌ها نسبت به بکارگیری این فروند بارج در بندر دیلم اقدام شده است.

 رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم گفت: ظرفیت تخلیه و بارگیری بندر دیلم با افزوده شدن یک فروند بارج ۲ هزار تنی اکنون به هزار چهار تن افزایش پیدا کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ غول دانش بنیان در قلب ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • تاکید معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر خارجه بر توسعه صادرات در جهت جهش تولید
  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام
  • ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر دیلم ۲ برابر شد
  • تاکید صفری بر توسعه صادرات در جهت جهش تولید
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • سفر رئیس‌جمهور به پاکستان موانع توسعه روابط را از بین می‌برد
  • مقصد پروازهای ایرانی کدام فرودگاه استانبول است؟
  • افزایش ۱۱ برابری ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد آذربایجان‌ غربی
  • ۵۰ درصد حجاج از ترمینال «سلام» فرودگاه امام (ره) اعزام می‌شوند