Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک باشگاه تراکتور گفت: دلالی در تراکتور بخش خصوصی معنی ندارد.به گزارش بلاغ،به نقل از  روابط عمومی باشگاه تراکتور، محمدرضا زنوزی مطلق اظهار داشت: از روزی که ما باشگاه پرافتخار تراکتور را تحویل گرفته ایم با دلالی و رفتارهای سوء برخورد شده است و تیم مدیریتی جدید نیز در راستای این هدف انتخاب و فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمامی دغدغه من تشکیل تیم پرقدرت و بی حاشیه است تا تیمی در خور نام بزرگ تراکتور و شان بالای هواداران راهی لیگ نوزدهم کنیم و به حول قوه الهی نتایج غرورآفرینی را رقم بزنیم و به این خاطر خواسته هواداران را لبیک گفته و  مصطفی دنیزلی سرمربی نامدار ترکیه ای را آوردیم.

وی ادامه داد: تراکتور یک باشگاه حرفه ای است که رفته رفته به پختگی کامل و مورد دلخواه هواداران می رسد و انتخاب یک مربی نامدار در کلاس جهانی نویدبخش این موضوع است.

زنوزی مطلق با قدردانی از حساسیت هواداران، گفت: همه تصمیماتی که توسط مدیرعامل باشگاه گرفته می شود در راستای نظم بخشی و مقابله با برخی سوء استفاده گری های احتمالی است. ممکن نیست اجازه دهم کسی از جیب من برای دلالان کیسه بدوزد.

وی افزود: بحث دلالی در تراکتور بخش خصوصی اصلا بی معنی است؛ شایعات جهت دار را عده ای برای ایجاد حاشیه پردازش می کنند و حتی با تبلیغ هواپیمایی آتا و کولاک شرق در کانال تلگرامی خود به نام  @TiracturClub  سعی در نزدیک نشان دادن خودشان به اینجانب را دارند که بنده به شدت این اقدام را محکوم کرده و اعلام می کنم بنده هیچ ارتباطی با این کانال و هیچ کانال و سایتی ندارم.

مالک باشگاه تراکتورسازی اضافه کرد:از هواداران واقعی و دلسوز انتظار داریم که خود نسبت به برخورد و خارج شدن از این کانال ها اقدام کنند، ضمن اینکه در صورت ادامه این فریب کاری ها توسط آقایان، مدارک باج خواهی از بازیکنان و کادر باشگاه را به هواداران محترم ارایه می کنیم زیرا ما باید انتقاد سازنده را از تخریب جدا کنیم .این افراد به خاطر منافع خود به دنبال تخریب تیم هستند و سعی دارند به هواداران القا کنند که انتخاب و یا رد کادر و بازیکنان بدون اطلاع سرمربی و حتی اینجانب می باشد،لذا همه عزیزان مطمئن باشند که همه تصمیمات در حوزه تیم با نظر خود آقای دنیزلی می باشد و همه قبول دارند که ایشان با کسی رودربایستی نداشته و دیسیپلین خاص خودشان را دارند. لذا بعضی از این افراد و سایت ها امر برایشان مشبه گردیده و فکر می کنند نظر خودشان نظر کل عضوهای آنهاست در صورتی که خیلی از عضوهای آنها حتی با مطالب کانالیزه شده آنها مخالف هستند.

ضمنا مدیرعامل باشگاه تصمیم گرفته است فردا از کانال فوق از طریق قضائی اقدام به شکایت نموده و پیگیر مسائل حاشیه ای و جرایم و تخلفات آنان باشد.

وی گفت: از همه هواداران می خواهم تا با صبر و اعتمادی که به مدیریت باشگاه دارند منتظر اخبار خوب و در ادامه نتایج طلایی برای تیم محبوبشان باشند.

زنوزی مطلق افزود:اگر هواداران بنده حقیر را به عنوان فرزند ایران و آذربایجان ودلسوز تراکتور قبول دارند به تصمیمات و اقدامات نیز اعتماد کنند تا بتوانیم با غلبه بر حواشی با تیم یکدست و قوی پای به میدان بگذاریم.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۶۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه تعویض شناسنامه‌های جلد قرمز و قدیمی چگونه است؟

آفتاب‌‌نیوز :

حدود ۳۴ میلیون شناسنامه جلد قرمز در کشور وجود دارد که دارندگان این شناسنامه‌ها باید هر چه سریع‌تر آن‌ها را تعویض کنند. آنطوری که هاشم کارگر؛ رئیس سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرده است این شناسنامه‌ها محل اشکال هستند و می‌توانند از آن سوء استفاده کنند و امکان جعل آن وجود دارد.

در دو سال گذشته اقداماتی برای تعویض شناسنامه‌های قرمز انجام شده است، اما تاکنون هنوز مدت زمانی برای تعویض این شناسنامه اعلام نشده است.

شهروندان می‌توانند برای تعویض شناسنامه‌هایی که به هر دلیلی اعم از قرار گرفتن در شرایط نامناسب مستعمل و فرسوده شده‌اند، شناسنامه‌هایی که به علت مرور زمان عکس ملصق به آن با صاحب شناسنامه تطبیق ندارد، شناسنامه‌های دو برگی که صاحبان آن به سن پانزده سال تمام رسیده باشند، شناسنامه‌هایی که صاحب آن تغییر مشخصات سجلی نام و نام‌خانوادگی و تغییر سن با رأی مراجع ذی‌صلاح را دارد (شناسنامه‌هایی که با رأی مراجع ذیصلاح از حیث مشخصات هویتی دارای تغییراتی شده‌اند) و شناسنامه‌های قدیمی (جلد قرمز) که به فرمت جدید شناسنامه‌ها تبدیل نشدند، برای تعویض شناسنامه اقدام کنند.

برای تعویض شناسنامه‌های مستعمل نیاز به اصل شناسنامه، ۲ قطعه عکس ۴×۳ تمام رخ جدید (برای اشخاص ۱۵ سال به بالا) است. همچنین اگر شناسنامه‌ای که جهت تعویض ارائه می‌شود، فاقد عکس باشد، ارائه اصل مدارک معتبر عکسدار از قبیل (گذرنامه، کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت، گواهینامه رانندگی، کارنامه عکسدار دوره‌های تحصیلی راهنمایی به بالا، معرفی‌نامه عکسدار محصلین از سوی مدرسه‌ای که مشغول تحصیل هستند، الزامی است.

مدارک مورد نیاز برای تعویض شناسنامه عبارت است از اصل شناسنامه در اختیار متقاضی به همراه ۲ قطعه عکس جدید با زمینه سفید. در صورتی که تغییری در مشخصات هویتی رخ داده باشد (نظیر تغییر نام یا نام‌خانوادگی)، ارائه مدارک مرتبط با آن تغییرات نیز الزامی است. به همراه داشتن شماره ملی پدر، مادر، همسر و فرزندان برای تکمیل فرم‌های مربوطه نیز الزامی است. در صورتی که ازدواج یا طلاق در شناسنامه فعلی ثبت نشده ارائه اصل سند ازدواج و طلاق نیز لازم خواهد بود همچنین اخذ درخواست تعویض شناسنامه صرفاً در دفاتر پیشخوان ارائه دهنده خدمات ثبت احوال انجام می‌شود.

افراد می‌توانند با مراجعه به ادارات ثبت احوال سراسر کشور (به دفاتر پیشخوان) نسبت به تنظیم درخواست صدور شناسنامه المثنی به لحاظ فقدان یا از بین رفتن آن اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • سپاهان در آستانه تقابل با تراکتور؛ تمرین پرشور در نقش‌جهان با حضور هواداران
  • زنان تراکتوری مجوز ورود گرفتند
  • نحوه تعویض شناسنامه‌های جلد قرمز و قدیمی چگونه است؟
  • تفال به حافظ پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳؛ عشق تو نهال حیرت آمد/ وصل تو کمال حیرت آمد
  • آقاسی: سپاهان را با هواداران می‌بریم
  • دعای روز شانزدهم ماه مبارک رمضان و اوقات شرعی
  • برای تحقق شعار سال، باید مالیات‌های سنگین از دلالی و واسطه گری اخذ شود
  • جشن کشتن ایرانی‌ها در اسرائیل!
  • انگ دلالی معاون استقلال حوالی تیم ملی! / دوران شایعات و یک منبع آگاه و فلانی‌ها تمام نشده است؟
  • فال حافظ امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر؛ بر هوشمند سلسله ننهاد دست عشق