Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@22:08:51 GMT

هوای کردستان ۴ تا ۶ درجه گرمتر می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۶۳۴۱

هوای کردستان ۴ تا ۶ درجه گرمتر می شود

رحیم صدیقی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس تحلیل آخرین نقشه ها ی پیش یابی و خروجی مدل های پیش بینی عددی وضع هوا، از فردا تا چهارشنبه هفته آینده پنجم تیر ماه دمای هوا بتدریج افزایش می یابد.

وی اضافه کرد: اوج این افزایش دما از روز شنبه اول تیر محسوس تر بوده و بطور میانگین دمای هوا چهار تا ۶ درجه سانتیگراد گرمتر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدیقی افزود: لذا با توجه به افزایش مصرف در ساعات پیک توصیه می شود شهروندان از وسایل پر مصرف برقی در ساعات پیک مصرف و انجام کارهای غیرضروری در ساعات کاهش بار مصرف خودداری کنند.

و: یادآور شد: در این ایام تنظیم دمای وسایل برودتی در حالت بهینه از الزامات مواد مورد انتظار از شهروندان است.

استان کردستان در خرداد سال جاری نیز نسبتاً هوای گرمی را تجربه کرده است.

۳۰۳۴/۹۱۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هواشناسی گرما سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۶۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل

مجید کوهی گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی از امروز روند افزایش دمای هوا به تدریج در سطح استان آغاز شده و انتظار می‌رود تا روز سه شنبه هفته آینده در تمامی مناطق استان در طول روز هوای گرم حاکم شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل افزود: بنابراین بیشینه دمای هوا در مناطق شمالی تا ۳۲ درجه سلسیوس و در مناطق مرکزی و جنوبی استان تا ۲۵ درجه سلسیوس خواهد رسید.

او با بیان اینکه برای این مدت سامانه‌ بارشی در سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود، گفت: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • هوای زنجان گرم‌تر می‌شود
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • استقرار هوای خنک و بهاری تا چهارشنبه در گیلان
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟
  • هوا گرمتر می‌شود
  • پیش بینی فعالیت توده هوای ناپایدار در جو خراسان جنوبی