Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: به واسطه سیستم یارانه‌ای پیمایش‌ها و بارنامه‌های صادره برای رانندگان صورت گرفته است و رانندگان با مراجعه به انجمن صنفی متناسب با عدد پیمایش صورت گرفته سهمیه لاستیک برایشان در نظر گرفته می‌شود. ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مهران قربانی شامگاه چهارشنبه در حاشیه سفر به اصفهان با اشاره به چگونگی توزیع لاستیک در میان رانندگان حمل و نقل بار برون شهری اظهار داشت: لاستیک‌های متفاوت متناسب با به کار رفتن لاستیک در نوع وسیله نقلیه و همچنین به کار رفتن در چرخ‌های جلو یا عقب در بازار موجود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما نیز به واسطه وظیفه‌ای که بر عهده داریم به صورت رسمی میزان لاستیک‌های متفاوت لازم برای وسایل نقلیه را به وزارت اعلام کرده‌ایم و آن‌ها نیز برای متعادل ساختن عرضه و تقاضای لاستیک در تلاش هستند.

مصوبه سهمیه گازوئیل برای رانندگان حامل بارهای خارجی ابلاغ شدروش جدید جریمه رانندگان تاکسی مشخص شد9300 ‌حلقه لاستیک بین رانندگان استان سمنان توزیع شد

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پیرامون چگونگی تعلق گرفتن سهمیه لاستیک گفت: به واسطه سیستم یارانه‌ای پیمایش‌ها و بارنامه‌های صادره برای رانندگان صورت گرفته است و رانندگان با مراجعه به انجمن صنفی، متناسب با عدد پیمایش صورت گرفته سهمیه لاستیک برایشان در نظر گرفته می‌شود.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور همچنین از قرار گرفتن فرزندان رانندگان حمل و نقل بار برون شهری تحت پوشش بیمه تکمیلی تا 2 ماه آینده خبر داد.

انتهای پیام/ح

 

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۱ درصدی مجروحان تصادفات رانندگی برون شهری

دبیر شورای ترافیک استان تهران با اشاره به ۴۱ میلیون و ۳۳۱ هزار و ۴۵ تردد خودرویی از ابتدای طرح نوروزی گفت: ۲ میلیون و ۹۳۶ هزار و ۷۹۹ تردد فقط در هشتم فروردین ماه در تهران ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، ابوالفضل دربانی با اشاره به آخرین آمار ترددهای نوروزی تا هشتم فروردین اظهار کرد: آخرین آمار تردد استان تهران در روز هشتم فروردین ۲ میلیون و ۹۳۶ هزار و ۷۹۹ تردد ثبت شده است که آمار مجموع ترددها از ابتدای طرح تا پایان هشتم فروردین را به رقم ۴۱ میلیون و ۳۳۱ هزار و ۴۵ تردد خودرویی رساند که نسبت به مشابه سال گذشته ۲۱ درصد رشد را تجربه کردیم.

وی با اشاره به ترددهای ورودی به استان تهران افزود: تعداد تردد ورودی به استان در نهم فروردین به ۴ میلیون و ۱۷۶ هزار و ۸۰۰ خودرو رسید که این تعداد تردد بر اساس خروج از استان به رقم ۵ میلیون و ۶ هزار و ۷۰۷ خودرو رسید.

دبیر شورای ترافیک استان تهران با اشاره به بیشترین آمار تردد در برخی جاده‌های منتهی به تهران و بالعکس تصریح کرد: بیشترین تردد مربوط به آزاد راه تهران-کرج با حجم ترافیکی یک میلیون و ۵۳۲ هزار و ۲۹ خودرو است که با توجه به آمار ترددها به همین میزان، حجم تخلفات سرعت به ۳ میلیون و ۸۴۹ هزار و ۴۲۳ عدد رسید که نسبت به مشابه سال گذشته رشد ۴۹ درصدی ثبت شد.

وی خاطرنشان کرد: آمار تلفات و مجروحان ناشی از تصادفات رانندگی طبق اعلام راهور و پلیس راه استان در حوزه برون شهری از ابتدای طرح تا پایان روز هشتم فروردین به ۱۰ نفر رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۸ درصد کاهش ثبت شد و در ادامه مجموع تلفات ناشی از تصادفات درون شهری از ابتدای طرح تا پایان روز هشتم فروردین ۲۳ نفر که نسبت به مدت مشابه ۴۱ درصد کاهش یافته است.

دربانی ادامه داد: تعداد مجروحان تصادفات رانندگی برون شهری از ابتدای طرح تا پایان روز هشتم فروردین به ۱۳۸ نفر رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد کاهش را تجربه کرده؛ تعداد مجروحان تصادفات رانندگی درون شهری از ابتدای طرح تا پایان روز هشتم فروردین ماه به ۸۲۵ نفر که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته به ۹ درصد کاهش رسید.

کد خبر 740148

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۱ درصدی مجروحان تصادفات رانندگی برون شهری
  • بخشی از درآمد معدنی در یزد به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • بخشی از درآمد معدنی در استان به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • کاهش ۶۰ درصدی سوانح جاده‌ای در استان همدان 
  • بررسی دلایل لاستیک سایی خودرو
  • برقراری سرویس‌های فوق‌العاده اتوبوس برون‌شهری
  • تمامی محورهای چهارمحال و بختیاری باز است
  • المان های نوروزی متناسب با بهار قرآن و طبیعت طراحی شده است
  • تخصیص سوخت یارانه ای به شناورهای مسافری براساس پیمایش/ گزارشی مبنی بر قطع سهمیه نداریم
  • افزایش ۷۰ درصدی تصادفات جرحی در چهارمحال و بختیاری