Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه کاشان با بیان اینکه جهل و نادانی به احکام الهی باعث بروز آسیب‌های اجتماعی می‌شود گفت: اساتید دانشجویان را به معرفت شناسی سوق دهند. ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی شامگاه چهارشنبه در دیدار با اساتید بسیج دانشگاه‌های کاشان با اشاره به سالروز بزرگداشت عارف و مجاهد شهید مصطفی چمران و روز بسیج اساتید اظهار داشت: کسی که عالم به زمانه باشد فتنه‌ها بر او هجوم نمی‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه کاشان با بیان اینکه استاد الگوی دانشجو است اظهار داشت: معرفی کردن الگو از روشهای تربیتی قرآن است وجامعه امروز احتیاج به الگو دارد، بهترین الگوی جامعه دانشگاهی شهید چمران با ابعاد شخصیتی علمی و دینی است.

وزیر نفت برای پاسخگویی به سوالات دانشجویان به دانشگاه امام صادق(ع) دعوت شدنامه نمایندگان به "روحانی" درباره افزایش حقوق دانشجو معلمانبررسی علل سیل اخیر در استا‌ن‌های سیل‌زده توسط دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس

نمازی تصریح کرد: یکی از آداب تعلیم و تربیت قرآنی در این است که استاد نفوذ کلام داشته باشد زیرا تبیعت شاگرد امری طبیعی است و تاثیرپذیری دانشجو از استاد بیشتر است.

نماینده ولی‌فقیه با اشاره به اینکه شاگردانی که دارای اساتید برجسته هستند شاگردانی نمونه‌اند خاطرنشان کرد: شما اساتید از الگوهای برجسته بسیج هستید و رابطه خوب شما با شاگرد می‌تواند اشکال‌شناسی کرده و معرفت و بینش دانشجو را افزایش دهد.

وی تصریح کرد: تواضع استاد در برابر شاگرد تربیت قرآن است به هر میزانی که استاد در برابر شاگردانش فروتنی کند به همان اندازه نفوذ کلام خواهد داشت.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در دنیا الگو و تحولی ایجاد کرده است افزود: آمریکا و صهیونیست در حال افول هستند، جایگاه استکبار در دنیا در حال نزول و در مقابل آن جایگاه اسلام در حال صعود است.

وی جایگاه استاد را در کنار دانشجو موثر دانست و گفت: اساتید باید در کنار درس شاگردان را به معرفت شناسی تقواشناسی و انس با قرآن سوق دهند و دانشجویی که به احکام الهی شود از آسیب‌های اجتماعی دور می‌ماند.

عضو مجلس خبرگان با تاکید مطالعه تاریخ بر جوانان افزود: مطالعه تاریخ و حضور انگلیس و پرتغالی‌ها در خلیج فارس به ما می‌فهماند استکبار از ابتدا به دنبال سلطه‌گری بر کشور ما بوده و این عظمت نهضت امام خمینی(ره) بود که استقلال کشور را حفظ کرد.

وی افزود: دانشجو با مطالعه تاریخ نظام سیاسی ولایت‌فقیه را با دیگر نظام‌ها مقایسه می‌کند و امتیازات نظام توحیدی را می‌شناسد و به ترسیم بیانیه گام دوم رهبری پی برده و دچار لغزش نمی‌شود.

انتهای پیام/ح

R7845/P/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۶۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طغیان دانشجویان در آمریکا علیه رژیم صهیونیستی/ پلیس 100 تن را بازداشت کرد + عکس و فیلم

به گزارش جماران؛ کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا در آمریکا به خاطر تظاهرات‌های ضد صهیونیستی مجازی شد.

روزنامه عبری زبان "اسرائیل هیوم" اعلام کرد کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا در آمریکا به خاطر ادامه تظاهرات‌های ضد صهیونیستی مجازی شده است.

منابع رسانه‌ای اعلام کردند تظاهراتی گسترده مقابل دانشگاه کلمبیا برای همبستگی با دانشجویان بازداشت شده که خواستار توقف جنگ و نسل‌کشی علیه غزه بودند، برگزار شده است.

خبرگزاری فرانسه به نقل از پلیس آمریکا اعلام کرد که 133 نفر از دانشجویان معترض به جنگ علیه غزه در داخل دانشگاه کلمبیا بازداشت شدند.

 

 

 دستگیری بیش از ۱۳۳ دانشجوی حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیای آمریکا

از دو روز قبل صدها نفر از فعالان دانشجویی سوسیالیست و حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا در اعتراض به نسل کشی در غزه تجمع کرده و در محوطه این دانشگاه چادر زده‌اند. 

 معترضان خواستار قطع همکاری و سرمایه‌گذاری دانشگاه در اسرائیل هستند.

 

 

اداره پلیس نیویورک: ۱۳۳ نفر به صورت شبانه دستگیر شده و بعد از صدور احضاریه‌های دادگاهی برای آنها آزاد شده‌اند. 

این تحصن با برخورد شدید پلیس و حراست دانشگاه و تعلیق برخی دانشجویان روبه رو شده است.

 

 

نقشه تحصن دانشجویان در سراسر آمریکا برای توقف جنگ اسرائیل علیه غزه

پس از دستگیری بیش از 100 دانشجو از کالج بارنارد و دانشگاه کلمبیا در تحصن که خواستار قطع همکاری دانشگاه ها با اسرائیل در بحبوحه جنگ این رژیم علیه غزه بودند، تظاهرات در سراسر آمریکا به راه افتاده است. تحصن هایی در MIT، Tufts، Emerson College، NYU، The New School، دانشگاه میشیگان، دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس، دانشگاه Vanderbilt و دانشگاه کارولینای شمالی در Chapel Hill آغاز شده است.

 

 

دانشگاه کلمبیا کلاس های حضوری را لغو کرده؛ کلاس ها به صورت آنلاین برگزار می شود. سازمان دهندگان این تجمعات می گویند حداقل 50 دانشجو از بارنارد و 35 دانشجو از کلمبیا تعلیق شده اند. تعداد فزاینده ای از فارغ التحصیلان کلمبیا و بارنارد، کارمندان و سخنرانان مهمان نیز علناً این موسسات معتبر را محکوم یا اعلام کرده اند.

در ییل، حداقل 45 دانشجو در حالی که پلیس تلاش می کرد تا یک تحصن را در جمعه شب پاکسازی کند، دستگیر شدند. اعتراضات در محوطه دانشگاه ادامه دارد.

 

دیگر خبرها

  • حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • طرح مسطورا موجب دشمن شناسی و تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین می‌شود
  • ۱۷ برابر شدن قرار داد‌های دانشگاه شاهد با صنعت
  • طغیان دانشجویان در آمریکا علیه رژیم صهیونیستی/ پلیس 100 تن را بازداشت کرد + عکس و فیلم
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • دومین کنفرانس مطالعات میان رشته‌ای هنر با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود
  • حضور اساتید برجسته در دومین کنفرانس مطالعات میان رشته‌ای در ادبیات و هنر
  • حمایت دانشجو معلمان یزدی از سپاه پاسداران
  • نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود