Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@23:56:46 GMT

سرنگونی 1فروند پهپاد جاسوسی آمریکایی

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۶۵۲۴

روابط عمومی کل سپاه از سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی امریکایی در ساعات اولیه بامداد امروز، پس از تجاوز به فضای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران مقابل منطقه کوه مبارک استان هرمزگان توسط آتش پدافند نیروی هوا فضای سپاه خبر داد. ناطقان: به نقل از سپاه نیوز؛ روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نخستین ساعات بامداد امروز (پنجشنبه ۳۰ خرداد) یک فروند پهپاد جاسوسی "گلوبال هاوک "امریکا بعد از تجاوز به حریم سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در منطقه روبروی کوه مبارک استان هرمزگان، هدف آتش پدافند نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت و سرنگون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد. منبع: ایسنا برچسب ها: سرنگونی ، پهپاد جاسوسی ، آمریکایی ، سپاه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکایی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۶۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناو آمریکایی عازم مدیترانه می‌شود/ سپاه پاسداران: ضربه به منافع ایران پاسخ قاطع در پی دارد

آمریکا در واکنش به حمله موشکی ایران علیه اسرائیل یک فروند ناو جنگی خود را همراه ۲۵۰۰ تفنگدار به شرق مدیترانه اعزام می کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از ال‌بی‌سی، دولت آمریکا اعلام کرده در واکنش به حمله موشکی ایران علیه اسرائیل ناو جنگی USS Bataan را همراه ۲۵۰۰ تفنگدار دریایی عازم شرق دریای مدیترانه می‌کند. پایگاه‌های آمریکا در عراق در حالت آماده‌باش قرار گرفته و سعی می‌کنند موشک‌های ایران را رهگیری کنند.

علاوه بر این، ایالات متحده دارای دو ناوشکن و یک رزمناو در دریای سرخ است که به طور کامل به سلاح‌های ضد موشک مجهز هستند. این ناوها نیز دستور دارند هر موشک یا هواپیمای بدون سرنشین به سمت اسرائیل را هدف بگیرند.

به گزارش ایمنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتشار اطلاعیه شماره ۲ خود با اشاره به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران تاکید کرد: هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود.

متن این اطلاعیه به این شرح است:

بسم الله قاصم الجبارین

ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی!

با گذشت بیش از ۱۰ روز از سکوت و اهمال سازمان‌های بین‌المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای محکومیت تجاوز و جنایت گری رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رساندن ۷ تن از مستشاران قانونی کشور و عدم مجازات رژیم جنایتکار ذیل بند هفتم منشور سازمان ملل؛ جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این جنایت‌ها و تحقق هشدارهای پیشین و تأمین مطالبه‌ی به حق ایران و به منظور تنبیه متجاوز، با استفاده از توانمندی‌های راهبردی اطلاعاتی، موشکی و پهپادی خود به اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی حمله و آنها را با موفقیت مورد اصابت قرار داد و منهدم کرد.

در پیروی از سیاست‌های راهبردی جمهوری اسلامی ایران:

۱. به دولت تروریستی آمریکا هشدار داده می‌شود هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران ، پاسخ قاطع و پشیمان کننده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در پی دارد ؛ همچنین آمریکا نسبت به اقدامات شرارت بار رژیم صهیونیستی مسئولیت داشته و در صورت عدم مهار این رژیم کودک کش در منطقه باید تبعات آن را بپذیرد.

۲. ضمن تاکید بر سیاست حسن همجواری با همسایگان و کشورهای منطقه تصریح می‌شود ، هرگونه تهدید توسط دولت تروریستی آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری پاسخ متقابل و متناسب جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید را به دنبال خواهد داشت.
به ملت قهرمان ایران اطمینان می‌دهیم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح کشور در دفاع از منافع ملی تا پای جان ایستاده و تلاش‌های دشمنان برای برهم زدن امنیت و آرامش مردم را خنثی خواهد نمود.

کد خبر 744258

دیگر خبرها

  • (تصاویر) درباره بزرگترین پهپاد جاسوسی نیروی دریایی آمریکا
  • لحظات شکار پهپاد آمریکایی توسط پدافند هوایی سپاه
  • لحظه سرنگونی پهپاد گلوبال هاوک آمریکایی + فیلم
  • تقدیر مردم رشت از سپاه پاسداران با اهدای گُل
  • آمریکا مدعی سرنگونی ۵ پهپاد انصارالله شد
  • تجمع دانش آموزان اهواز در حمایت از حملات پهپادی سپاه پاسداران
  • عملیات غرور آفرین نیروی هوا فضای سپاه مسلمانان جهان را خوشحال کرد
  • پیام توقیف کشتی باری توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • بازتاب عملیات ایران در سرزمین‌های اشغالی در مطبوعات پاکستان
  • ناو آمریکایی عازم مدیترانه می‌شود/ سپاه پاسداران: ضربه به منافع ایران پاسخ قاطع در پی دارد