Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@19:57:54 GMT

طرح های انتظامی برای اربعین پررنگ تر اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۶۵۲۷

طرح های انتظامی برای اربعین پررنگ تر اجرا می شود

به گزراش خبرنگار مهر، سردار محسن فتحی زاده صبح پنجشنبه در بازدید از زیرساخت های اربعین در شهرستان های مهران و دهلران اظهار داشت: علاوه بر ۳ مرز فعال در کشور، خواهان بازگشایی مرز چیلات با هماهنگی کشور عراق و در صورت مرتفع شدن مشکلات امنیتی هستیم.

سردار فتحی زاده با اشاره به اینکه در همه مرزها شرایط زیرساخت ها نسبت به سال‌های گذشته بهبود خواهد یافت، گفت: طرح‌های انتظامی امنیتی و ترافیکی در اربعین ۹۸ پررنگ‌تر از سال‌های قبل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به اینکه هدف پلیس تامین امنیت و آرامش زائران است، گفت: تمامی ظرفیت های ناجا در حوزه های مختلف برای اربعین ۹۸ تقویت شده است.

کد خبر 4645951

منبع: مهر

کلیدواژه: ترافیک اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۶۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند قانون بر دستان اراذل و اوباش سابقه دار

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: ماموران در پی دریافت خبری مبنی بر حضور یکی از اراذل و اوباش سابقه دار که پس از اقدام به نزاع و درگیری متواری شده بود، دستگیری وی را در دستور کار خود قرار دادند.

او با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهم در یکی از روستا‌های شهرستان محمودآباد، افزود: ماموران پس از انجام هماهنگی‌های قضایی در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی، موفق شدند این متهم فراری را دستگیر کنند.

سرهنگ حسین زاده گفت:ماموران پس از تشکیل پرونده متهم دستگیر شده را تحویل مرجع قضایی دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد در پایان افزود: پلیس با اشراف، پوشش اطلاعاتی کامل، رصد و پیگیری شبانه روزی و حضور به موقع خود در محل حوادث، به هیچ عنوان اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش و هنجار شکنان را نخواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • فرماندهی انتظامی استان در تمامی حوزه های امنیتی، انتظامی و ترافیکی کارنامه درخشانی دارد
  • دستبند قانون بر دستان اراذل و اوباش سابقه دار
  • کشف بیش از یک کیلوگرم زعفران تقلبی در بیرجند
  • نقره داغ شدن متخلفان زمین‌خوار در محمودآباد
  • پلیس محور و هدایتگر تأمین امنیت در جامعه است
  • رزمندگان زنجانی با غیرت و سخت‌کوش بودند
  • تجلیل از ۵۲ راننده داوطلب خدمت خالصانه سفر اربعین
  • اتخاذ تدابیر امنیتی انتظامی راهپیمایی روز قدس استان تهران
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی راهپیمایی روز قدس
  • طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سمنان اجرا شد