Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (علیهما السلام) در این اجلاسیه به انگیزه تشکیل این نوع اجلاسیه‌ها از آغاز تاکنون اشاره کرد و گفت: خاندان نبوت نشات گرفته از نور خدا هستند، لذا وحدت و همکاری متولیان بقاع متبرکه این بزرگواران به نحو اخص سازنده است.

وی با تصریح بر اینکه آستان‌های مقدس قبله امید و آرامش برای ارادتمندان و دوستداران خاندان نبوت بوده و هستند و ملجأ و مامن برای عموم مردم محسوب می‌شوند، افزود: بقاع آن‌ها فرصتی است برای شناساندن معارف اسلامی که برای ارتقای معنوی به بهترین وجه باید از آن‌ها استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولیت آستان شاهچراغ (ع) به جایگاه رفیع احمد بن موسی (ع) از نظر پدر بزرگوارشان در تعبیر مرحوم شیخ مفید اشاره کرد و به تشریح ویژگی‌های کریمانه این امامزاده واجب‌التعظیم پرداخت.

آیت‌الله دستغیب با بیان اینکه یکی از موازین عظمت امامزادگان تعهد آن‌ها نسبت به، ولی امر زمانشان بوده است، گفت: در احوالات احمدبن‌موسی (ع) با توجه به تحلیل تاریخ معاصر ایشان ملاحظه می‌شود که اقدامات بزرگ وی برخاسته از برادر و، ولی امر زمان خود بوده است.
در این جلسه تولیت‌های آستان‌های مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، مسجد جمکران، حرم مطهر عبدالعظیم حسنی و نماینده آستان مقدس رضوی عایه السلام حضور دارند.
انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ائمه اطهار مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۶۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا ایران، مقدس است؟

پاسخ را بهتر است از مارسلينوس، مورخ رومی بشنویم که 1800 سال قبل، در صفحات 75 تا 80 از دفتر 23 کتاب خود، چنین نوشته است:   «سربازان ایرانی پس از تسخیر شهرهای رومیان نه تنها به زنان و دختران تجاوز نمی‌کنند، بلکه حتی اسیران را هم نمی‌کشند و کسی را به عنوان بَرده، خرید و فروش نمی‌کنند. در بین ایرانیان رسم کنیزی وجود ندارد. چنانچه اگر شاهان این کشور به سرزمینی سفر کنند، برخلاف رسوم شاهان دیگر کشورهای جهان، از حاکمان آن سرزمین کنیز یا برده به عنوان هدیه نمی‌ پذیرند.»   منبع: کانال تلگرامی ایران خبر کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ۲ تقاطع غیرهمسطح در شرق شیراز
  • آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت سال ۱۴۰۳ از مشهد مقدس
  • دومین روز مسابقات ربوکاپ آزاد ایران
  • ریل‌گذاری نظام بانکی چگونه باشد؟
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری پنجمین اجلاسیه نماز دانش آموزی در بیرجند
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری اجلاسیه ۲۵۰ شهید شمال غرب شیراز
  • آغاز دومین روز مسابقات کشتی جهانی در مازندران
  • چرا ایران، مقدس است؟