Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احسان اصولی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: سرمایه گذاری در شهر نباید در تقابل با موضوع نشاط افزایی و سبب نارضایتی شهروندان باشد.   وی ادامه داد: مدتی است که شهروندان در خصوص اخذ ورودی ۳۰۰ هزار ریال در شهربازی پارک ملت مشهد معترض هستند و شکایاتی در این خصوص دریافت کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت : نشاط افزایی بین شهروندان و تقویت فضا‌هایی برای کنار هم بودن خانواده‌ها از راهبرد‌های اساسی پنجمین دوره شورای شهر مشهد بوده و می‌باشد.    اصولی افزود: بوستان ملت و شهربازی این بوستان نیز از قدیمی‌ترین و خاطره انگیزترین مکان‌ها برای شهروندان مشهدی و محیطی مفرح برای گذراندن اوقات فراغت است.

وی تصریح کرد: اقدام پیمانکار شهربازی بوستان ملت در تقابل راهبرد‌های اساسی شورای شهر است.   عضو شورای شهر مشهد گفت: همچنین اخذ این مبلغ به عنوان ورودی منجر به محرومیت برخی اقشار در استفاده از این فضا شده است.   اصولی افزود: تعدادی از دستگاه‌های بازی که شهروندان در قبال پرداخت وجه ورودی می‌توانند استفاده کنند نیز در آن مکان فعال نیست و شهروندان از این موضوع هم گله‌مند هستند.

وی ادامه داد: از همین رو موضوع در دستور کار کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد قرار گرفته و شنبه هفته آینده در نخستین نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا با حضور مدیران شهری و عوامل ذیربط بررسی خواهد شد.   عضو شورای شهر مشهد گفت: بر این اساس مدیران شهری و عاملان انعقاد قرارداد مورد انتقاد، باید در این مورد توضیحات لازم را ارائه کنند لذا در این جلسه تمهیدات لازم برای تغییر این رویه بررسی خواهد شد.

اصولی افزود: همواره طرفدار سرمایه گذاری در شهر هستیم، اما فعالیت‌های اقتصادی نباید در تقابل با راهبرد‌های اساسی نشاط آفرینی و تقویت بنیان خانواده‌ها باشد.   وی تصریح کرد: مبالغ زیادی در شهر مشهد برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان و ایجاد فضا‌های شاد و مفرح هزینه می‌شود، اما نباید در گوشه‌ای از مدیریت شهری، سرمایه گذاری در تقابل با این موضوع مهم و اساسی باشد لذا موشکافانه به این موضوع ورود می‌کنیم.   انتهای پیام//ف.س   نشاط افزایی راهبرد اساسی شورای شهر مشهد است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردشگری شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۶۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه‌های ایمنی روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد به شهروندان در پی طوفان و وزش باد 

به گزارش قدس خراسان، روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد به شهروندان در پی طوفان و وزش باد توصیه‌های ایمنی را اعلام کرد.

حتی‌المقدور در خانه بمانید و از تردد غیرضروری پرهیز کنید.

اجسام معلق مانند گلدان و اشیاء رهاشده در محوطه تراس و پشت بام را تثبیت یا جمع‌آوری کنید.

تا می‌توانید از موتورسیکلت و دوچرخه استفاده نکنید، از مجاور ساختمان‌های در حال ساخت، تابلوهای مستقر در سطح شهر، تیرهای برق، کابل‌های فشار قوی عبور نکنید و از آسانسور استفاده ننمایید.

همچنین تمامی درها، دریچه‌ها و پنجره‌ها را بسته نگه دارید.

مالکان اجرای طرح‌های ساختمانی می بایست پیشتر با توجه به هشدارهای هواشناسی نسبت به ایمن‌ و پایدارسازی سازه‌های نیمه تمام خود اقدام کنند.

از پارک خودرو در زیر درختان و اماکن خطر آفرین پرهیز کنید.

در صورت بروز حادثه با حفظ خونسردی تلفن ۱۲۵ آتش‌نشانی مشهد را شمارگیری کنید.

?سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در فضای مجازی

?لینک گپ?

? https://gap.im/Mashhad125

?لینک ایتا?

? https://eitaa.com/ravabet_125/214

دیگر خبرها

  • استقبال شهروندان از نمایشگاه سلامت شهر در بوستان لاله تهران
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان
  • ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگهداری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  • توصیه‌های ایمنی روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد به شهروندان در پی طوفان و وزش باد 
  • چراغ‌های راهنمایی و بوستان‌ها به کلید محافظ جان مجهز می‌شوند
  • ۴۸ درصد دانش آموزان تهرانی اضافه وزن دارند | برپایی جشن بزرگ سلامت شهر در بوستان لاله
  • بوستان‌های منطقه ۱۲ اصفهان مجهز به آلاچیق‌ می‌شود
  • بوستان‌های منطقه ۱۲ اصفهان مجهز به آلاچیق‌ها می‌شود
  • آیت‌ الله علم‌الهدی: خدمت‌ رسانی مدیریت شهری قابل لمس باشد