Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهیدی که در وصیت‌نامه‌ی خود آرزوی سرافرازی و شهادت کرده بود و درنهایت به درجه رفیع شهادت نائل آمد. ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، با سلام و درود بر منجی عالم انسانیت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و با سلام و درود بر رهبر کبیر انقلاب امام خمینی که امت ما را رهبری کرد و جمهوری اسلامی را بنیان نهاد؛ از داخل سنگر تاریک و کوچک به همه امت سلام عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این چند خط وصیت رازمانی می‌نویسم که هنوز به آرزوی خود دست نیافته‌ام امیدوارم که پیروز شوم.

امیدوارم که بتوانم تا یک پیروزی کامل برای خدا و اسلام و قران جان بی‌ارزشم را به الله خود تسلیم نمایم و آری برادر جان امیدوارم توانسته باشم برای شما یک برادر پاک و ایده‌آل باشم و از شما می‌خواهم این اشک، اشک شادی و افتخارآفرین باشد، چراکه من پیروز شده‌ام و به آرزوی خود که همانا پیکار در راه خدا و شهید شدن در راه خداست رسیده‌ام.

امیدوارم برادران و دوستان من بتوانند با پایداری در پشت جبهه از مرزوبوم این کشور اسلامی و کشور امام زمان پاسداری کرده و اجانب تجاوزگر را نابود کند، شمارا به راه راست سفارش می‌کنم و دوری از گناه.

ماجرای پخش نوای مداحی شهید روحانی چه بود؟ + فیلمکنگره 5400 شهید کردستان|شهیدی که از مبارزه با دشمنان اسلام و قرآن لذت می‌بردکنگره 5400 شهید کردستان|ماجرای تلخ شهیده‌ای که در اوج غربت توسط ضدانقلاب تیرباران شد

و تو ای مادر جان هر موقع به یاد من افتادی و خواستی گریه کنی و یا اینکه در سر قبرم بیایی آن لحظه به فکر کربلای حسین(ع) باش، مگر دودست حضرت عباس را از تن جدا نکردند.

پس من که از آن بزرگوار بیشتر نیستم، بلکه بنده گناهکارم. مادرم و برادرم داوود بر شما که چون ابراهیم فرزند خویش را به‌فرمان خدای بزرگ به قربانگاه فرستادی و مادرم بدان و آگاه باش که اسماعیل تو هرگز از فرمان خدا سرباز نمی‌زند مرگ در راه خدا جز سعادت نمی‌ماند.

شهادت را بهترین و بزرگ‌ترین و سرمدترین راه است و تو کوشنده این راه باش... در زندگی خود هدف داشته باش که انسان بی‌هدف مانند کشتی بی ناخداست که در دریا سرگردان است و سرانجام امواج دریا او را نابود می‌کند و خواهرانم شما زینب زمان باشید و از هوا و هوس بپرهیزید و پایدار در این راه باشید و در راه خدا مبارزه کنید آری فرصتی گران‌بها برایم پیش‌آمده تا از بودن خود احساس رضایت کنم و حرکت کنم و آنچه می‌خواهم و دوست دارم شوم که خدا و روح خدا خمینی را راضی نگه‌داشته باشم؛ صدای الله‌اکبر و لاله لا الله را از ژرفای دل‌ها فریاد بزنید تا پشت کفار و امپریالیزم به لرزه درآید و در آخر از تمام اقوام, همسایگان و خویشان و رفیقان و دوستان حلالیت می‌طلبم و امیدوارم که همگی مرا حلال کنند، خدا یار و یاورتان باشد.

منبع: دبیرخانه ستاد کنگره 5400 شهید استان کردستان

انتهای پیام/ن

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۶۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری شورای سیاستگذاری کنگره ملی سرداران شهید در استان البرز

در این جلسه نحوه برگزاری این کنگره تشریح و  زمان برگزاری کنگره بحث و بررسی شد.  آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج به عنوان رئیس کنگره شهدا، استاندار البرز به عنوان رئیس ستاد اجرایی کنگره و فرمانده سپاه استان دبیر ستاد کنگره شهدا معرفی شدند. زمان برگزاری کنگره ملی سرداران شهید استان البرز تابستان سال ۱۴۰۴ اعلام شد. باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • تابوتی اندازه این شهید ارتشی وجود نداشت!
  • پدر موشکی ایران با کسی شوخی نداشت
  • شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها
  • کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان تهران سوم خرداد برگزار می‌شود
  • برگزاری بیش از ۱۰۰۰ یادواره شهدا در آذربایجان غربی
  • برگزاری شورای سیاستگذاری کنگره ملی سرداران شهید در استان البرز
  • شهیدی که بشارت شهادتش را گرفت
  • پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت پدر سه شهیدی استان
  • آیت الله اعرافی در منزل شهیدالقدس «محسن صداقت» حضور یافت
  • مراسم ختم پدر شهیدان والامقام خرسندیان