Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا حسین پور رئیس اداره تعاون روستایی شاهرود گفت: پیمانکاران شاهرودی برای تحویل بذور گندم خود می‌توانند به مرکز خرید اتحادیه تعاونی روستایی این شهرستان مراجعه کنند.

وی همچنین از خرید تضمینی گندم در بیارجمند خبر داد و گفت: از ۲۶ خرداد ماه تاکنون که اجرای این طرح در شاهرود آغاز شده است، حدود ۳۰۰ تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان شاهرودی خریداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین پور تصریح کرد: کشاورزان برای خرید تضمینی گندم می‌توانند به شرکت تعاونی تولید روستایی بیارجمند مراجعه کنند.

وی ابراز داشت: مدیریت تعاون روستایی استان سمنان مباشر خرید تضمینی گندم است و این محصول پس از خرید، به شرکت غله و خدمات بازرگانی استان تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام / م

خرید تضمینی گندم در بیارجمند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشاورزان وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۶۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی گندم به ۵۵۶ هزار تن رسید

سهراب سهرابی، مجری طرح گندم  در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اولین برداشت خوشه های گندم از ۷ فروردین در استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب کرمان آغاز شد و در ادامه مناطق معتدل و سرد کشور هم اضافه خواهند شد.

به گفته او، بنابر آمار از ابتدای فصل برداشت تاکنون ۵۵۶ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل  ۱۰۰ هزار تن بدلیل برداشت زودهنگام ناشی از شرایط اقلیمی رشد داشته است.

سهرابی با بیان اینکه خوزستان با ۳۷۰ هزار تن بالاترین میزان خرید را به خود اختصاص داده است، افزود: بنابر ابلاغ دستور العمل خرید تضمینی گندم به تمام استان ها، ۱۱۵۰ مرکز در مناطق مختلف آماده خرید گندم هستند و ۲۱ هزار دستگاه کمباین آماده برداشت هستند.

مجری طرح گندم ادامه ادامه داد: برآوردها حاکی از آن است که تولید گندم به ۱۳.۵ میلیون تن برسد که حداقل ۱۰.۵ میلیون تن خرید تضمینی خواهیم داشت.

به گفته او، اولین برداشت ها در فروردین آغاز و تا شهریور ادامه دارد و همواره مقدمات لازم سامانه خرید تضمینی بازر‌گانی دولتی، اطلاعات کشاورزان درج می شود و در ادامه مقدمات پیگیری وجوه کشاورزان در حال انجام است.

سهرابی گفت: با اتخاذ برنامه ریزی مناسب و حمایت های لازم از کشاورزان و فراهم شدن مقدمات لازم، امکان خودکفایی گندم فراهم است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • خرید تضمینی گندم به ۵۵۶ هزار تن رسید
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • خرید بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم در خوزستان
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • خرید تضمینی بیش از ۱۱ هزار تن گندم در هرمزگان
  • رشد چشم‌گیر خرید تضمینی گندم در خراسان جنوبی