Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این مرکز جامع سلامت در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر مربع با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال آماده سازی و تکمیل شده است.

این مرکز جامع سلامت در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید به مرحله اجرا درآمد و در بازه زمانی ۲ سال تکمیل شد.

راه اندازی این مرکز خدمات سلامتی زمینه بهره مندی هشت هزار نفر از جمعیت این منطقه را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح روزپنجشنبه ۲۹ خرداد در سفری یک روزه وارد شهرستان زرندیه شد

«سعید ده نمکی» در بدو ورود به زرندیه در گلزار شهدای شهر زاویه حضور یافت و با قرائت فاتحه به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کرد.

افتتاح بیمارستان امام رضا (ع) در مامونیه برنامه دیگر سفر مقام عالی وزات است و بعد از آن به منظور حضور در آیین آغاز عملیات اجرایی و افتتاح چند طرح بهداشتی و سلامت راهی شهرستان ساوه خواهد شد.

شهرستان زرندیه با ۶۵ هزار نفر جمعیت در مرز میان استان‌های مرکزی و تهران قرار دارد.

۴۸۹۶/‏/‏۳۰۷۵/‏۶۵۳۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سفر وزیر ساوه افتتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۶۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۵ هزار نظارت بهداشتی در طرح سلامت نوروزی تاکنون

ایسنا/قم مدیرگروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت گفت: از آغاز طرح سلامت نوروزی تاکنون ۵ هزار ۵۸۵ مورد نظارت بهداشتی صورت گرفته است که طی آن ۱۴۸ اخطار کتبی صادر شده، ۴۲ مورد به مراجع قضایی معرفی، ۴ امکنه متخلف پلمب شده است.

نرگس جعفری، مدیرگروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت با اشاره به حضور جمع کثیری از زائرین و مسافرین نوروزی در استان قم گفت: مدارس منتخب جهت اسکان مسافران نوروزی جزء اماکنی است که به طور مستمر در طول اجرای طرح سلامت نوروزی تحت نظارت و کنترل و بازرسی بهداشتی بازرسان بهداشت محیط هستند تا مسافران با خیالی آسوده در این محل‌ها اقامت داشته باشند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، جعفری افزود: تمامی مراکز و اماکن ارائه دهنده خدمات به مسافران در ایام نوروز، توسط ۱۰ تیم بهداشت محیط از نظر وضعیت بهداشتی آشپزخانه، سرویس‌های بهداشتی، حمام‌ها، سلامت آب و مواد غذایی مورد کنترل و بازرسی بهداشتی قرار می‌گیرند.

وی اظهار کرد: از آغاز طرح سلامت نوروزی تاکنون ۵ هزار ۵۸۵ مورد نظارت بهداشتی صورت گرفته است که طی آن ۱۴۸ اخطار کتبی صادر شده، ۴۲ مورد به مراجع قضایی معرفی، ۴ امکنه متخلف پلمب و ۷ هزار ۴۵۵ کیلو مواد غذایی فاسد و غیر قابل مصرف شناسایی و از گردونه مصرف خارج شده است.

مدیرگروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت با تاکید بر اهمیت گزارشات مردمی درخصوص تخلفات بهداشتی، گفت: تاکنون ۱۹۰ مورد گزارش تخلف رسیده به سامانه شکایات بهداشتی مورد رسیدگی و پیگیری قرار گرفته است.

وی از همشهریان خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را با سامانه کشوری ۱۹۰ گزارش کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کنترل بیماریهای واگیر در مرکز خدمات جامع سلامت و پایگاه های مرزی خراسان رضوی
  • فاز اول پل بسیج اردبیل شهریورماه امسال به بهره برداری رسد
  • حدود سه میلیون نفر به مراکز اورژانس کشور مراجعه کردند
  • بهره برداری از فاز اول پایگاه پرتاب فضایی چابهار در سال جدید
  • بهره برداری از ارتقا شبکه بیتروان پیرسلمان
  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • تعویض الکترو پمپ در چاه شماره ۵ دشت تقی آباد شهرستان میاندوآب
  • انجام بیش از ۵ هزار نظارت بهداشتی در طرح سلامت نوروزی تاکنون
  • افتتاح مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان
  • کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد