Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@20:15:48 GMT

سردیس برادران شهید شبلی در سنندج رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۷۰۱۵

سردیس برادران شهید شبلی در سنندج رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، در راستای فعالیت های کمیته تبلیغات و فضا سازی محیطی کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان صبح امروز با حضور سردار محمد سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار محمدحسین رجبی و جمعی از مسئولان و مدیران کل استان کردستان از سردیس برادران شهید شبلی در سنندج رونمایی شد.

از آغاز فعالیت های کمیته تبلیغات و فضا سازی محیطی کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان تا امروز سردیس، تندیس و المان بسیاری از شهدای شاخص استان کردستان که در طول دوران جنگ تحمیلی و جمگ های داخلی کردستان مظلومانه به شهادت رسیده بودند، رونمایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان صبح امروز پنچ شنبه سی ام خرداد با حضور سردار محمد سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مهمانانی از سراسر کشور در سالن ورزشی شش هزار نفری ۲۲ گولان سنندج برگزار شد.

کد خبر 4645862

منبع: مهر

کلیدواژه: کنگره شهدای کردستان شهرداری سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۷۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره شامگاه دوشنبه با حضور سردار شاکرمی فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) استان ایلام، یونس فرجی سرپرست معاونت فرهنگی استان، و تعدادی از مسوولان بنیاد شهید استان و شهرستان بدره، خانواده‌های معظم شهدا با شکوه خاصی برگزار شد.‌

خاطره گویی سردار شاکرمی و سردار موسی بیگی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در مراسم یادواره شهید صالح میری، اجرای تئاتر خیابانی در حاشیه یادواره سردار شهید صالح میری، تجلیل از نویسندگان کتاب زندگینامه سردار شهید «صالح میری» با عنوان (صالح من) توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بدره از اعم برنامه‌های اجرا شده در این مراسم باشکوه بود.

شهید «صالح میری» فرزند عوضعلی اول فروردین ۱۳۴۴ در شهرستان بدره دیده به جهان گشود. وی تحصیلات خود را تا چهارم دبیرستان سپری و سپس با توجه به شرایط جنگی کشور و لزوم حراست از مرزهای میهن اسلامی دفاع از میهن را بر ادامه تحصیل ترجیح داد. به عنوان پاسدار به لشکر ۱۱ حضرت امیر (ع) سپاه ایلام پیوست و بعد از مدتی فرماندهی گروهان را بر عهده گرفت.

شهید میری سرانجام پس از رشادت‌های فراوان چهارم اردیبهشت ۱۳۶۷ در منطقه گامو کردستان مورد اصابت گلوله مستقیم دشمن قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

مزار این شهید گرانقدر در گلزار شهدای بدره قرار دارد.

کد خبر 6085996

دیگر خبرها

  • امروز همه چشم‌ها به یاد خاطره‌ای سرخ، بارانی شدند
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • سردار بلندپایه سپاه: در عملیات‌های بعدی از موشک‌های پیشرفته تری استفاده می‌کنیم
  • کردستانی‌ها امروز عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • (عکس) رونمایی از از سردیس سپهبد شهید قرنی در مدرسه دارالفنون
  • سردیس امیر سپهبد شهید قرنی رونمایی شد
  • سردیس امیر سپهبد شهید سید محمد ولی قرنی رونمایی شد
  • عملیات «وعده صادق» مصداق بارز وعده الهی است