Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیمان فخری سرمربی تیم سابر گفت: سرمایه‌گذاری کشور‌های آسیایی با ما قابل مقایسه نیست، اما در همین شرایط هم ورزشکاران ما فوق‌العاده ظاهر شدند.

پیمان فخری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص عملکرد تیم ملی سابر ایران در رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی آسیا اظهار داشت: نتایج شمشیربازان ما در این مسابقات دقیقأ همان چیزی بود که پیش‌بینی کرده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش انفرادی ۶۰ سابریست در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند اما اتفاق خوشحال‌کننده این بود که در بین هشت نفر پایانی بخش انفرادی، سه ورزشکار از ایران حضور داشتند. قرار شده رئیس فدراسیون شمشیربازی بابت این افتخار بزرگ برای سابریست‌ها پاداش در نظر بگیرد.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری کشور‌های آسیایی با ما قابل مقایسه نیست، اما در همین شرایط هم ورزشکاران ما فوق‌العاده ظاهر شدند. هر چند که در مرحله یک چهارم نهایی و از شانس بد من متأسفانه سه شمشیرباز ما همزمان در سه پیست مبارزه می‌کردند و چون تنها بودم به سختی نکات فنی را به آنها گوشزد می‌کردم. عابدینی علی‌رغم مصدومیت و ۶۰ درصد آمادگی توانست «گو» از کره جنوبی و قهرمان بازی‌های آسیایی جاکارتا و جهان را شکست دهد، در کنار آن هم از عملکرد فنی علی پاکدامن و محمد فتوحی رضایت دارم.

فخری با اشاره به نایب قهرمانی تیم ملی سابر در بخش تیمی تصریح کرد: در بخش تیمی بچه‌ها فوق‌العاده بودند. ما سه ماه پیش از همین تیم چین شکست خورده بودیم و آن اتفاق باعث شد تا انتقادات زیادی نسبت به ما صورت گیرد اما من در آن زمان به منتقدان توصیه کردم مقداری به ما زمان بدهند تا شرایطمان بهتر شود و خداراشکر در این مسابقات به اهدافی که برای خودمان ترسیم کرده بودیم دست یافتیم و توانستیم چین را شکست دهیم. ما امتیازات خوبی در این مسابقات از لحاظ امتیازی جمع کردیم. فینال ما با کره‌جنوبی بوی فینال جهانی می‌داد و با نتیجه‌ای که ما کسب کردیم تمام کشورهای قدرتمند این رشته متوجه قدرت ایران شدند. شش مسابقه دیگر برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ پیش‌رو داریم و امیدوارم با همین شرایط برنامه‌هایمان را دنبال کنیم.

وی در پایان در مورد رقابت‌های جهانی خاطرنشان کرد: از الان نمی‌توان پیش‌بینی کرد چه نتایجی در آنجا کسب خواهیم کرد، اما شمشیربازان ما با اعتماد به نفسی که از رقابت‌های قهرمانی آسیا کسب کرده‌اند، می‌خواهند در جهانی مجارستان هم خوش بدرخشند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیمان فخری سابر مجتبی عابدینی علی پاکدامن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۷۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی باحمایت همراه اول

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۷ و ۲۸ فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و تیم ایران با کسب ۴ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۲ مدال برنز به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یافت.

در این دوره از رقابت ها سعید اسماعیلی، ناصر علیزاده، محمدهادی ساروی و امین میرزازاده به «مدال طلا»، پویا دادمرز، محمدرضا رستمی و رسول گرمسری به «مدال نقره» و همچنین امیررضا ده بزرگی و ایمان محمدی به «مدال برنز» دست یافتند.

تیم کشتی فرنگی ایران در «رده بندی تیمی» با کسب ۲۰۰ امتیاز به عنوان نخست تیمی قاره کهن رسید و شانزدهمین عنوان قهرمانی را طی ۲۸ دوره حضور خود در این رقابت ها برای کشورمان به ارمغان آورد.

همراه اول به‌عنوان حامی رسمی تیم های ملی کشتی کشورمان، این درخشش و موفقیت را به اعضای تیم ملی فرنگی و مردم ورزش دوست ایران تبریک گفته است.

کد خبر 6080995

دیگر خبرها

  • اُفت قابل ملاحظه صادرات پسته ایران در مقایسه با سنوات قبل
  • رقابت‌های بوکس بزرگداشت نلسون ماندلا، مبارز آفریقایی
  • قهرمانی ایران در سی و هفتمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی آسیایی
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی باحمایت همراه اول
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • آغاز نبرد ۱۶ تیم آسیایی برای کسب مجوز جام جهانی فوتسال
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • قهرمانی کشتی گیر مازندرانی در بازی‌های آسیایی قرقیزستان