Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@22:49:56 GMT

تعیین حریم رودخانه پلدختر و معمولان بازنگری شود

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۷۰۸۳

تعیین حریم رودخانه پلدختر و معمولان بازنگری شود

رئیس سازمان مدیریت بحران  کشور گفت: لازم است تعیین حریم رودخانه پلدختر و معمولان بازنگری شود. ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، اسماعیل نجار شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: با تلاش‌های انجام گرفته زمین مورد نیاز برای سیل‌زدگان تامین شده و مشکلات پرداخت تسهیلات نیز برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در معمولان و پلدختر نیز عملیات بازسازی در حال انجام است و امیدواریم به همین صورت براساس برنامه زمان‌بندی اقدامات مربوط به تعمیرات تا پایان تیرماه و اقدامات نوسازی تا پایان امسال انجام شود.

کار واحد‌های تعمیری مناطق سیل زده لرستان تا پایان تیرماه باید تمام شودچک برگشتی و اقساط معوق مانع پرداخت تسهیلات به مردم سیل زده نمی‌شودسیل 10 هزار میلیارد تومان به زیرساخت‌های لرستان خسارت زد

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور عنوان کرد: در برخی از مناطق سیل‌زده مانند شهرستان پلدختر هنوز چادرهای مربوط به اسکان وجود دارند و این در حالی است که با پرداخت‌های که در بخش انتقال و اسکان انجام شده وجود چادر دیگر نیاز نیست و در این راستا لازم است که با بررسی دقیق و برطرف کردن مشکلات مربوط بتوانیم چادرها را جمع‌آوری کنیم.

وی با اشاره به مشخص کردن حریم رودخانه در پلدختر و معمولان تصریح کرد: در راستای ساخت و ساز در اطراف رودخانه لازم است که در تعیین حریم رودخانه بازنگری انجام گیرد.

نجار با بیان اینکه بازسازی مناطق سیل‌زده یک کار بزرگ و با حجم گسترده است، گفت: با توجه به عظمت کار اما روند کار رضایت بخش بوده و بخشی از اعتبارات مربوط به خسارت‌های سیل‌های گذشته پرداخت شده و مابقی آن نیز پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۷۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین

مهدی آزاد در بازدید از شرکت‌های مسافربری این شهرستان با بیان اینکه این تعداد مسافر توسط ۲ شرکت مسافربری از شهرستان نمین جابجا شده اند افزود:در مدت یاد شده ۷۹ هزار تن کالا از این شهرستان جابجا شده است.

او با اشاره به اینکه ۲۵ شرکت حمل ونقل کالا در این شهرستان در حال فعالیت و خدمات رسانی به مردم هستند تصریح کرد: در این مدت ۳ هزار و ۲۷۶ برگ بارنامه در شهرستان نمین صادر شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین در ۱ ماهه گذشته تسطیح و رگلاژ ۲۵ کیلومتر از حریم راه و جاده شنی این شهرستان را توسط راهداران یادآور شد و اظهار کرد: در مدت یاد شده راهداران ۱۰ کیلومتر عملیات شانه سازی انجام داده اند.

آزاد در این مدت از لکه گیری محور‌های مواصلاتی شهرستان نمین با استفاده از ۱۳ تن آسفالت سرد و گرم خبرداد و خاطرنشان شد: راهداران ۱۲۰ متر مکعب پاکسازی کانال انجام داده اند.

او حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و گفت: با انجام ۲۰ مورد گشت حریم جهت جلوگیری از تجاوز به حریم ۱۵ مورد ساخت و ساز غیر مجاز شناسایی و متوقف شده و همچنین با اخذ ۱ مورد دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز به حریم در حوزه استحفاظی این شهرستان اقدام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین انجام ۹۵ مورد گشت راهداری، نصب ۱۰ مورد استوانه ایمنی در دماغه پر برخورد، رنگ آمیزی ۱۰۰ عدد پایه تابلو، جمع آوری و باز سازی ۱۰ عدد تابلو‌های فرسوده، شستشوی ۶۶۰ عدد تابلو، پاکسازی ۸۰ کیلو متر زباله و حمل ۸۰ کامیون مصالح را از دیگر اقدامات مهم راهداران در یک ماهه گذشته برشمرد.

آزاد با بیان اینکه راهداری شهرستان نمین مسئولیت نگهداری از ۳۶۷ کیلومتر راه ارتباطی را درحوزه شهرستان نمین برعهده دارد افزود: از این مقدار ۴۵ کیلومتر راه اصلی، ۳۶ کیلو متر راه فرعی، ۱۹۲ راه آسفالته روستائی، ۳۴.۵ کیلومتر راه شنی و خاکی و ۶۰ کیلومتر نیز راه مرزی است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • تخلفی که در «سنگلج» رخ داده است
  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین
  • طرح تعیین حریم گسل‌های قائم‌شهر به اتمام رسید
  • صدور سند برای ۵۶ هزار هکتار از بستر و حریم رودخانه‌ها در خوزستان
  • پاکسازی حریم رودخانه زاینده رود
  • ◄ مالیات از درآمدی که مربوط به رانندگان کامیون نیست
  • اسناد مالکیت ۲۵ هزار هکتار حریم و بستر رودخانه در خوزستان صادر شد
  • ۲۴۷ فقره استاندارد ملی در سال ۱۴۰۲ تدوین، تجدید نظر و بازنگری شد
  • ضرورت لایروبی رودخانه‌های شهرستان هشترود