Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@23:25:29 GMT

آمریکا تجهیزات نظامی جدید در منطقه مستقر می‌کند

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۷۳۶۴

آمریکا تجهیزات نظامی جدید در منطقه مستقر می‌کند

پنتاگون از استقرار یک گردان ویژه برای عملیاتی کردن سامانه موشک‌های پاتریوت در منطقه خاورمیانه خبر داده است. ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، پنتاگون روز چهارشنبه اعلام کرد: استقرار 1000 سرباز نظامی دیگر در خاورمیانه که روز دوشنبه اعلام شد، شامل یک گردان ویژه برای عملیاتی کردن موشک های پاتریوت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنتاگون افزود: هواپیماهای جاسوسی و شناسایی بدون سرنشین و با سرنشین و سایر امکانات بازدارنده در منطقه خاورمیانه مستقر خواهد شد.

ترامپ: جنگ‌افروزی آمریکا در خاورمیانه بعد از 11 سپتامبر تصمیم وحشتناکی بودسنتکام: آمریکا علاقه‌ای به درگیری جدید در خاورمیانه ندارد

 

سخنگوی پنتاگون با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: ایالات متحده به دنبال منازعه و درگیری با ایران نیست ولی برای دفاع و حمایت از نیروهای آمریکایی و منافع خود در منطقه کاملا آماده است.

روز دوشنبه ایالات متحده اعلام کرده است که حدود 1000 سرباز نظامی را به منطقه خاورمیانه اعزام می کند.

حمله به نفتکش ها در منطقه و حملات پهپادی به ایستگاه های صادرات نفت عربستان سعودی طی هفته های اخیر، نگرانی ها نسبت به درگیری نظامی بین ایران و آمریکا را به شدت افزایش داده است.

آمریکا مدعی است ایران در این حملات نقش داشته است. جمهوری اسلامی ایران نیز این ادعاهای بی پایه و اساس را رد کرده است.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,90,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا اخبار آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۷۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش پنتاگون به حمله ایران به اسرائیل

وزیر دفاع آمریکا، حمله تلافی‌جویانه ایران به اهداف اسرائیلی در سرزمین‌های اشغالی را محکوم کرد، اما گفت واشنگتن به‌دنبال درگیری با ایران نیست.

به گزارش ایسنا، «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا روز یکشنبه و در بیانیه‌ای مدعی شد نیرو‌های آمریکایی در منطقه شماری از پهپاد‌ها و موشک‌هایی را که از ایران، عراق، سوریه و یمن به سمت سرزمین‌های شلیک شده بودند، رهگیری کرده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه شنبه اعلام کرد در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق، اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است.

آستین بدون اشاره به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق، «حملات بی‌پروا و بی‌سابقه ایران و نیرو‌های نیابتی آن» را محکوم کرده و از ایران خواسته فورا این حملات از جمله از جانب نیرو‌های مقاومت منطقه را متوقف و در منطقه تنش‌زدایی کند.

وزیر دفاع آمریکا در ادامه گفته آمریکا به دنبال درگیری با ایران نیست، اما «در محافظت از نیرو‌های آمریکایی و حمایت از دفاع اسرائیل تردید نخواهد کرد».

او همچنین گفته از نزدیک به پایش اوضاع و مشورت با متحدان و شرکای آمریکا در منطقه ادامه می‌دهد.

tags # اسرائیل سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • تقابل نظامی اسرائیل و ایران؛ پیامدها و راه‌حل‌ها/ هفت پیامد تقابل نظامی اسرائیل-ایران و پنج پیشنهاد برای ثبات و امنیت خاورمیانه
  • تکلیف تجهیزات نظامی آمریکا در خاورمیانه چیست؟
  • چرا جنگ ایران و اسراییل به نفع روسیه نیست؟
  • تجهیزات نظامی آمریکا از خاورمیانه خارج نمی‌شود
  • پنتاگون: آمریکا به دنبال درگیری با ایران نیست
  • جورج فریدمن، استراتژیست آمریکایی مطرح کرد: پاسخ نظامی ایران به اسرائیل و استراتژی ایالات متحده
  • کربی: نمی‌خواهیم شاهد درگیری گسترده‌تر در خاورمیانه باشیم
  • اولین واکنش پنتاگون به حمله ایران به اسرائیل
  • بیانیه پنتاگون پس از حمله ایران به اسرائیل | حرف های مهم وزیر دفاع آمریکا درباره احتمال درگیری با ایران
  • پنتاگون: به‌دنبال درگیری با ایران نیستیم