Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار یزد با بیان اینکه نگاه ویژه‌ای به مباحث اطلاع‌رسانی در استان وجود دارد گفت: فعالیت‌های حوزه اطلاع‌رسانی استان در زمینه تقویت اعتماد عمومی مردم باشد. ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدعلی طالبی در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان یزد اظهار داشت: با نوع نگاهی که در استان یزد وجود دارد و ضرورت و الزامی که برای پاسخگویی برای دستگاه‌های دولتی وجود دارد و فضایی که به جهت مطالبه‌گری و بهبود فرآیند‌ها باید در پیش‌روی رسانه‌های ارتباط جمعی در استان باشد، این شورا می‌تواند در مدیریت چنین مسائلی در استان موثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار یزد تصریح کرد: با این نگاه این انتظار وجود دارد که قوی‌ترین و موثرترین شورای اطلاع رسانی را در کشور با همکاری تمام اعضا داشته باشیم.

وی ادامه داد: با همین نگاه در بحث افرادی که می‌خواهند به عنوان اشخاص حقیقی اضافه شوند باید کار بیشتری انجام شود و بررسی‌هایی صورت گیرد و پیشنهادات برای جلسه بعدی اعضای حقیقی نشست انتخاب شوند.

طالبی افزود: در شرایطی هستیم که تقویت اعتماد عمومی برای ما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و با توجه به شرایطی که کشور با آن روبرو است یکی از ابزارهایی که می‌تواند این امنیت عمومی را به وجود آورد، اطلاع‌رسانی مناسب به مردم از فعالیت‌ها، اقدامات و دستاوردها و پاسخگویی به شبهات و نقدهایی است که از سوی مردم مطرح می‌شود.

آیا فهرست اموال مسئولان اطلاع رسانی عمومی می‌شود؟سعیدی: بحث اصلی ما درباره مجیدی طی شدن فرآیند در ستاد عالی و اطلاع رسانی بود/ اختلافی وجود نداردتعامل حداکثری با رسانه‌های در دهه کرامت در اولویت آستان قدس رضوی است‌

 

وی با اشاره به طرح ارائه شده در راستای پیگیری مسائل و مشکلات مردم اشاره کرد و افزود: طرح‌های مشابهی در این زمینه در حال فعالیت هستند و چنین فعالیت‌هایی را انجام می‌دهند.

استاندار یزد با تاکید بر اینکه نگاه ویژه‌ای به بحث اطلاع‌رسانی در استان یزد وجود دارد اظهار داشت: در راستای حفظ امنیت و همچنین ایجاد فضایی برای بیان صحبت‌ها و مشکلات مردم، اولین شورای تامین در کل کشور بودیم که چند نقطه را برای برگزاری تجمعات در استان کردیم و به تهران هم این موضوع اعلام شد.

طالبی با اشاره به اینکه بهترین نقاط یزد را برای این منظور مشخص شد خاطرنشان کرد: در طول 5 سال و نیم گذشته که من به عنوان معاون سیاسی امنیتی و همچنین به عنوان استاندار در یزد فعالیت کردم، از برگزاری حتی یک مورد تجمع مقابل استانداری یزد جلوگیری نکردیم.

وی ادامه داد: در بعضی موارد با توجه به موقعیت قرارگیری ساختمان استانداری و رفت و آمد مردم، مشکلاتی برای ترافیک ایجاد می‌شد و سختی‌های زیادی را هم در برخی تجمعات برای تامین امنیت و جلوگیری از ایجاد مشکل برای مردم متحمل شدیم ولی باز هم از تجمعات جلوگیری نکردیم.

استاندار یزد افزود: با این وجود برخی افرادی که هدف آنها تنها ضربه زدن است و سعی بر تضعیف اعتماد عمومی مردم به نظام دارند، دست به سیاه‌نمایی‌های گسترده‌ای می‌زنند.

طالبی افزود: در این زمینه باید هر کاری که در حوزه اطلاع‌رسانی قرار است انجام شود و هر پروژه‌ای که می‌خواهیم اجرا کنیم، مطمئن شویم که در ایجاد و تقویت اعتماد عمومی مردم تاثیرگذار است.

انتهای پیام/ ز

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۷۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌ جمهور: زمینه همکاری‌ ایران و پاکستان در حوزه انرژی مساعد است

به گزارش جام جم آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی ظهر دوشنبه به وقت محلی در جریان سفر رسمی به پاکستان، در نشست مشترک هیات‌های عالی‌رتبه دو کشور، با بیان اینکه پیوندهای تاریخی همسایگی و اشتراکات اعتقادی، روابط تهران-اسلام‌آباد را عمیق و ناگسستنی کرده است، سطح روابط دو کشور را نامتناسب با ظرفیت‌های متقابل دانست و بر تلاش برای افزایش تعاملات و مناسبات دو طرف در عرصه‌های مختلف اقتصادی، تجاری و فرهنگی تاکید کرد.

رئیس‌جمهور با اشاره به سیاست جمهوری اسلامی ایران برای گسترش روابط با کشورهای مسلمان، همسایه و همسو، گسترش روابط با پاکستان را تامین‌کننده همه این اهداف دانست و افزود: باور داریم که با توجه به ظرفیت‌های موجود می‌توان روابط فیمابین را متحول کرد و لذا در گام اول برای دستیابی به حجم ۱۰ میلیارد دلار در مبادلات تجاری دو کشور توافق کردیم.

آیت‌الله رئیسی با تشریح برخی زمینه‌های مساعد برای گسترش همکاری‌ها و روابط ایران و پاکستان از جمله در حوزه انرژی، به اهمیت امنیت به خصوص در مرزهای مشترک دو کشور برای رونق تبادلات مرزی اشاره کرد و گفت: دو کشور در موضوع ضرورت تامین و پایداری امنیت، لزوم مبارزه قاطع با اشکال مختلف تروریسم و حمایت بدون تبعیض از حقوق بشر به خصوص دفاع از مردم مظلوم فلسطین رویکرد و نگاهی نزدیک و مشترک دارند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه روابط دو کشور در همه ابعاد دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی قابل ارتقا و تقویت است، تصریح کرد: تحکیم و تعمیق روابط دو ملت دوست ایران و پاکستان ممکن است مخالفانی داشته باشد، اما عزم و اراده موجود نزد سران دو کشور برای گسترش روابط، بر این مخالفت‌ها غلبه کرده و این سفر می‌تواند نقطه عطفی در ایجاد تحول در روابط فیمابین باشد.

آیت‌الله رئیسی همچنین بر اهمیت تبادل هیات‌های تجاری و اقتصادی میان دو کشور و فعال شدن کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی برای رفع موانع توسعه مراودات و مناسبات اقتصادی و تجاری میان دو کشور تاکید کرد و گفت: تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان به عنوان دو کشور اسلامی مهم منطقه می‌تواند در حل مشکلات منطقه موثر باشد، در مقابل حضور بیگانگان در منطقه نه تنها کمکی به حل مشکلات نمی‌کند، بلکه خود باعث ایجاد مشکلات پیچیده‌تر خواهد شد.

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت اتحاد و انسجام کشورهای اسلامی برای مقابله موثر با هر گونه اجحاف و تعرض به کشورهای اسلامی، جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و مقتدر فلسطین و به خصوص غزه را از جمله تبعات نبود چنین انسجامی میان کشورهای اسلامی دانست و گفت: همکاری‌های ایران و پاکستان در این زمینه می‌تواند بستر مناسبی برای همراه شدن بیشتر کشورهای اسلامی در مسیر وحدت و انسجام امت اسلامی باشد.

سفر آیت الله رئیسی به اسلام آباد به پاکستان عزت بخشید

«شهباز شریف» هم در این نشست با بیان اینکه این سفر به پاکستان عزت بخشید، روابط فیمابین را بسیار مستحکم و دوستانه توصیف و تصریح کرد: پیشرفت هر کدام از دو کشور ایران و پاکستان باعث پیشرفت متقابل کشور دیگر خواهد شد.

نخست وزیر پاکستان با اشاره به مرزهای طولانی مشترک میان دو کشور، بر مبارزه قاطع با تروریسم و تلاش برای ارتقای امنیت در مناطق مرزی و همچنین ایجاد رونق اقتصادی در مناطق مرزنشین از طریق گسترش بازارچه‌های مرزی تاکید کرد.

شهباز شریف ضمن ابلاغ سلام‌های گرم دولت و ملت پاکستان به رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت ایران، از درایت و تدابیر دکتر رئیسی برای تقویت روابط و تعاملات منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران به خصوص در ارتباط با کشور مطبوعش قدردانی کرد.

وی با تاکید بر هدف‌گذاری صورت گرفته برای رساندن حجم مبادلات اقتصادی فیمابین به ۱۰ میلیارد دلار در سال افزود: گسترش همکاری‌های اقتصادی ایران و پاکستان در حوزه‌های مختلف از جمله انرژی می‌تواند به تقویت همکاری‌های منطقه‌ای و بین‌المللی دو کشور بیانجامد.

شهباز شریف همچنین با اشاره به حمایت پاکستان از همکاری‌های زیرساختی لجستیک چندجانبه افزود: تحقق این همکاری‌ها می‌تواند تبادلات تجاری فیمابین را به سطحی جدید ارتقا دهد.

نخست‌وزیر پاکستان در بخش دیگری از سخنانش ثبات قدم جمهوری اسلامی ایران در حمایت از آرمان آزادی قدس و دفاع از مردم مظلوم فلسطین را قابل تحسین توصیف و تصریح کرد: اتحاد و انسجام کشورهای اسلامی موثرترین اقدام در بازدارندگی جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان مظلوم است.

شهباز شریف همچنین با اشاره به گفتگوهای مطرح شده درباره حقوق و امنیت مردم منطقه کشمیر، تقویت همکاری‌های دو کشور در مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی در زمینه‌های مختلف را خواستار شد.

در این دیدار همچنین سران دو کشور بر اهمیت تقویت تجارت رسمی تاکید و علاوه بر آن توافق کردند که طرف پاکستانی در اجرای تعهدات خود در زمینه انرژی تسریع کند.

دیگر خبرها

  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • در شرایط تحریمی مهندسان ایرانی در سریلانکا سد ساختند
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • رئیس‌ جمهور: زمینه همکاری‌ ایران و پاکستان در حوزه انرژی مساعد است
  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسوولان بود
  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسؤولان بود
  • مدیریت بحران سیستان و بلوچستان تجهیزات کافی ندارد
  • مردم از اتومبیل‌های خودران می‌ترسند؛ آیا صنعت می‌تواند آن را تغییر دهد؟