Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری بسیج، «احمد عبدالتواب» تحلیلگر مصری با بیان این موضوع در مطلبی تحت عنوان «زمین شکننده با ترامپ» همچنین نوشت: علاوه بر اینها تنها کسی که می تواند از مسیر فعلی خارج شود و سیاست هایش را تغییر، اصلاح و یا به تاخیر بیندازد، خود ترامپ است. او حتی کاملا آزاد است که وارد جنگ بعید شود ویا اینکه به وضعیت قبلی – که دیگر ممکن نیست- برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالتواب افزود: در همه این حالت ها انتظار نمی رود که ترامپ در تغییرو تحولاتی که ایجاد می کند، متحدان عرب خود در منطقه را در جریان قرار دهد کما اینکه آنها را در تدوین سیاستهایش علیه ایران مشارکت نداد.

نویسنده در ادامه نوشت: مهم است که کشورهای عربی به روی کانال های میان آمریکا و ایران و میانجی گران میان آنها چشم بازکنند و مهمتر از آن اینکه از افکار و جایگزین های مطرح شده که پشت پرده می گذرد نیز آگاهی داشته باشند پیش از آنکه از سوی دیگران برای آنها افشا شود.

نوینسده افزود: دلیل چنین موضوعی هم این است که بدانند آیا نگرانی هایشان نسبت به ایران در بندهای پیام هایی که میانجی گران میان آمریکا و ایران رد و بدل می کنند، وجود دارد یا خیر زیرا اگر وجود نداشته باشد نباید انتظار داشته باشند که حل و فصل اوضاع میان ایران و آمریکا به گونه ای باشد که رضایت آنها را جلب کند چون نه تنها به این دلیل که ترس آنها همچنان باقی خواهد ماند بلکه به این دلیل نیز می باشد که ممکن است اعلام همراهی کشورهای عربی با آمریکا و و اتکای آنها به گفتمان تند برگرفته از ترامپ علیه ایران بدون در نظر گرفتن جدیت و تداوم آن، تنش های اضافی به بار آورد.

تحلیلگر مصری در پایان تاکید کرد: اما آنچه نباید فراموش کرد این است که اسرائل در قلب همه اینها قرار دارد و اختلافبر سر اینکه اسرائیل مهمترین عامل پشت سیاست ترامپ در منطقه و این بار علیه ایران است، جایز نیست و نباید انتظار داشت که آمریکا در مورد ایران توافقی را بپذیرد که مطابق میل اسرائیل نباشد.

خبر را در الاهرام ببینید

 

منبع:سرویس ترجمه شفقنا

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۷۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز با فردوسی:  چـو ایـران نباشد  تن  من مـبـاد

ندانی که ایران نشست   منست جهان سر به سر  زیر  دست ِ منست    هنر   نزد  ایرانیان  است و  بـــس  ندادند   شـیر    ژیان     را    بکــس    همه   یکدلانند   یـزدان   شناس  بـه   نیکـی  ندارنـد  از  بـد   هـراس    دریغ است ایـران که ویـران شــود  کنام     پلنگان   و  شیران    شــود    چـو ایـران نباشد  تن  من مـبـاد  در این بوم و بر زنده یک تن مباد    همـه روی  یکسر  بجـنگ  آوریــم  جــهان بر   بـداندیـش   تنـگ آوریم    همه سربسر تن به کشتن دهیم  بـه از آنکه  کشـور به دشمن دهـیم    چنین  گفت  موبد   که مرد   بنام  بـه از زنـده  دشمـن بر او  شاد  کام    اگر  کُشــت  خواهــد  تو را روزگــار  چــه  نیکــو تر  از  مـرگ  در کـــار زار

                                                                                    ********                                                                                  به هر جا که هستید خروش آورید  جهنده جهان را به جوش آورید    همه یک به یک مهربانی کنید  به کل جهان پاسبانی کنید    به صلح جهانی بکوشید سخت  به فر جهان باور نیک بخت    جهان را بسازید همچون بهشت  مگوئید هرگز سخن های زشت    بگوئید این جمله درگوش باد  چو ایران نباشد تن من مباد کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وزیر آموزش و پرورش: دانشگاه فرهنگیان از میان حافظان قرآن دانشجو می‌پذیرد
  • روزنامه اسراییلی: اسرائیل مسئولیت حادثه در اصفهان را نمی پذیرد
  • دانشگاه فرهنگیان از میان حافظان قرآن دانشجو می‌پذیرد
  • امروز با فردوسی:  چـو ایـران نباشد  تن  من مـبـاد
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • ایران پاسخ اتهامات آمریکا اتحادیه اروپا و گروه 7 پس از تنبیه اسرائیل را داد/ سخنگوی وزارت خارجه: تا زمانی که اراده‌ای برای توقف جنایات رژیم اسرائیل و نقض فاحش مقررات بین‌المللی توسط صهیونیست‌ها نباشد، چشم انداز روشنی در مسیر صلح پایدار متصور نیست
  • گاف عجیب بایدن درباره حمله اسرائیل به حیفا (فیلم)
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!