Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- فرآورده‌هاي لبني پر مصرف در سازمان ميادين ميوه و تره بار و اتحاديه فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي با حداقل 15 درصد زير قيمت مصرف کننده درج شده روي کالا عرضه مي‌شود.
به گزارش آريا؛ متن اطلاعيه به اين شرح است:
براساس هماهنگي صورت گرفته توسط سازمان حمايت مصرف کنندگان و توليد کنندگان، انجمن صنايع لبني ايران، سازمان ميادين ميوه و تره بار و اتحاديه فروشگاه­هاي زنجيره­اي و در جهت رفاه حال مصرف کنندگان عزيز موضوع عرضه مستقيم سه محصول پر مصرف لبني (شير، ماست و پنير) مطرح و مقرر شد توزيع مستقيم اين اقلام در مراکز عرضه مذکور عملياتي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حال حاضر 25 درصد از قيمت مصرف کننده مندرج بر روي بسته بندي محصولات لبني را ضرائب سود پخش و خرده فروشي اين اقلام تشکيل مي‌دهد.
بر اين اساس و با هدف حمايت از مصرف کنندگان و با هماهنگي‌هاي بعمل آمده با واحد‌هاي توليدي، سازمان ميادين ميوه وتره بار شهرداري تهران و اتحاديه فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي مقرر شد تا فرآورده‌هاي لبني پر مصرف (شير، ماست و پنير) به صورت مستقيم و بي واسطه در اين مراکز با حداقل 15 درصد زير قيمت مصرف کننده درج شده روي کالا عرضه شود.
انتظار مي‌رود در اين روش، افزايش هزينه‌هاي توليد که اخيراً در بهاي محصولات لبني لحاظ شده است در حداقل ممکن به مصرف کننده منتقل شده وخانوار‌ها بتوانند اقلام پرمصرف لبني را با حداقل افزايش قيمت به نسبت قيمت‌هاي قبلي در اين مراکز تهيه کنند.
خاطر نشان مي‌سازد که شهروندان مي‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف در اين زمينه و يا گرانفروشي، احتکار، کم فروشي و عرضه خارج از شبکه، مراتب را از طريق تلفن 124 به اين سازمان و يا مراجعه به سازمان‌هاي صنعت، معدن و تجارت استان اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: عرضه مستقيم محصولات لبني پرمصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان کوهبنان با حضور فرماندار، رئیس دفتر نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی، معاون فرماندار، امام جمعه موقت کوهبنان، بخشدار مرکزی، مشاور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان کوهبنان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳  در محل حسینیه سیدالشهدا (ع) واقع در خیابان شیخ ابو سعید  شهرستان کوهبنان افتتاح شد.

 به گفته مسئول برگزاری نمایشگاه در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان کوهبنان تعداد ۵۰ عدد غرفه از صنوف مختلف از جای جای کشور و استان کرمان در بازه زمانی ۵ تا ۱۲ اردیبهشت ماه در ۲ نوبت صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ تا روز ۱۲ اردیبهشت پذیرای مردم شهرستان کوهبنان خواهند بود.  

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پشت پرده «قلیان اکسیژن»؛ قلیان اکسیژن چیست و قیمت آن چقدر است؟
  • ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • تنوع سبد محصولات پتروشیمی با هدف تکمیل زنجیره ارزش
  • سوق دادن سرمایه‌ها به بخش تولید با اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم/ فشار را از دوش تولید کنندگان بر داریم
  • شرایط واگذاری سهام استقلال اعلام شد + عکس
  • شرایط واگذاری سهام پرسپولیس اعلام شد + عکس
  • تکمیل زنجیره ارزش، گلوگاه «جهش تولید» در صنعت پتروشیمی است
  • نمایشگاه عرضه مستقیم کالا، هدیه و سوغات در گله‌دار