Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@11:49:04 GMT

زن جیب بر اعتراف کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۷۴۹۴

زن جیب بر اعتراف کرد

خبرگزاری میزان- سرکلانتر هفتم پایتخت از دستگیری زن جیب بری خبر داد و گفت: متهم به ۲۵ فقره جیب بری اعتراف کرد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان سرهنگ دوست علی جلیلیان اظهار داشت: با وقوع چند فقره جیب بری از خانم‌هایی که برای خرید به بازار تهران مراجعه می‌کردند، تعداد گشت‌های انتظامی در آن محدوده افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان داشت: روز گذشته ماموران کلانتری ۱۱۳ بازار متوجه رفتار زنی شدند که در حال جیب بری در محدوده بازار بود که پس از مدتی مراقبت، موفق شدند متهم را قبل از متواری شدن دستگیر و تحت بازجویی قرار دهند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه اموال مسروقه در بازرسی از متهم کشف شد، گفت: متهم که چاره‌ای جز بیان حقایق نداشت لب به اعتراف گشود و به ۲۵ فقره جیب بری در محدوده بازار تهران، مولوی، حضرتی، پارچه فروشان و ... اعتراف کرد.

وی افزود: با تکمیل پرونده، متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انتظامی پلیس انتظامی دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۷۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، حسنعلی حسین‌پور از تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه عملکردی سال ۱۴۰۲ در حوزه ارزیابی انطباق استاندارد در استان اردبیل خبر داد و افزود: طی یک سال گذشته، در زمینه ارزیابی انطباق کالاهای صادراتی مشمول استاندارد اجباری نیز تعداد ۱۷۶ فقره گواهینامه انطباق صادر شده است.
وی گفت: پارسال در زمینه ارزیابی انطباق کالاهای وارداتی مشمول استاندارد اجباری یک هزار و ۱۴ فقره گواهینامه انطباق توسط اداره کل استاندارد استان اردبیل صادر شده است.
سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل همچنین از انجام یک هزار و ۲۹۷ مورد بازرسی فنی از واحدهای تولیدی زیرپوشش این اداره کل در راستای صیانت از حقوق مصرف کننده طی یک سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: در این مدت یک هزار و ۲۶۳ مورد نمونه‌برداری کالا از مراکز تولیدی استان اردبیل انجام شد.
حسین‌پور انجام ۳۳۷ مورد آزمون طرح کنترل بازار، ۲۳ مورد بازرسی طرح کنترل بازار کالای داخلی ویژه شب عید، ۵۱ مورد بازرسی طرح کنترل بازار کالای داخلی ویژه ماه مبارک رمضان و ۵۰۵ مورد بازرسی از تجهیزات شهربازی و زمین بازی را از جمله اقدامات اداره کل استاندارد استان اردبیل در یک سال گذشته ذکر کرد.
وی گفت: شهروندان می‌توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی مندرج در زیر علامت استاندارد درج شده بر روی کالا و خدمات به شماره پیامک ۱۰۰۰۱۵۱۷ از اصالت و استاندارد کالا اطمینان حاصل کرده و در صورت مشاهده موارد غیراستاندارد مراتب را به این اداره کل اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • محدوده حساس برای قیمت دلار؛ در کف بازار ارز و طلا چه خبر است؟
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت/ رشد بورس موقتی بود؟
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • تعقیب قضایی۶ هزار متهم قاچاق کالا و ارز /دستگیری ۵١٢ نفر مجرم خطرناک و اراذل
  • مهار آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محدوده بازار