Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-24@13:37:21 GMT

تابش: فدراسیون فوتبال را برای سوپرجام تهدید نکردم

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۷۴۹۸

تابش: فدراسیون فوتبال را برای سوپرجام تهدید نکردم

به گزارش وانانیوز، 

مسعود تابش در خصوص شایعه تهدید فدراسیون فوتبال برای برگزاری بازی سوپرجام مقابل پرسپولیس گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد. من چنین حرفی نزده‌ام و نمی‌دانم از کجا این اخبار منتشر می‌شود. همان‌طور که چند روز پیش هم گفتم این تصمیمی است که گرفته شده و ما هم از تصمیم فدراسیون تبعیت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تابش افزود: دیگر از این ماجراها خسته شده‌ایم و حوصله آنها را نداریم. حساسیتی روی این قضیه نداریم به کار خودمان مشغول هستیم. من نمی‌دانم کجا صحبت کرده‌ام و گفته‌ام که باید بین ما و پرسپولیس بازی سوپرجام برگزار شود. چنین چیزی کذب محض است و ما همان‌طور که چند روز پیش به خود شما اعلام کردیم، اعتراضی نسبت به این ماجرا نداریم.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۷۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده

به نظر می‌رسد بی‌انضباطی‌ها و برخی حواشی فوتبال ایران برای هر که آب نداشته باشد، برای فدراسیون «نان» دارد!

به گزارش دنیای اقتصاد، بد نیست بدانید تنها ۳ پرونده ملتهب این روز‌های فوتبال ایران درآمدی ۴۵۰ میلیون تومانی را برای فدراسیون به همراه آورده است.

داستان عجیب حسین حسینی و آن هوادار خانم ابتدا جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی او را به دنبال آورد، بعد که گلر استقلال به موضوع واکنش نشان داد، فدراسیون ضمن محروم کردن او به مدت یک جلسه، ۳۰ میلیون تومان دیگر هم به این جریمه افزود.

باشگاه استقلال هم به خاطر همین پرونده ۶۰میلیون تومان جریمه شد.

در حاشیه بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین هم فیلمی از فحاشی کیانوش رحمتی منتشر شد و حالا مربی استقلال، ۲۰ میلیون تومان جریمه شده است.

در بازی پرسپولیس با نفت آبادان هم دانیال اسماعیلی‌فرد مرتکب شادی بحث‌برانگیز و ۴۰ میلیون تومان جریمه شد.

ارقام همین سه پرونده را که جمع ببندید، به رقم چشمگیر ۴۵۰ میلیون تومان می‌رسید و البته که در طول فصل ده‌ها پرونده دیگر هم روی میز کمیته انضباطی قرار دارد.

به عنوان مثال می‌توانید جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی امید عالیشاه بابت مصاحبه‌اش بعد از بازی با گل‌گهر را به یاد بیاورید. خدا بدهد برکت!

دیگر خبرها

  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد