Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای مجلس نمایندگان آمریکا طرح کاهش قدرت و اختیارات رئیس جمهور ایالات متحده برای اعلام جنگ علیه سایر کشورها به بهانه مقابله با تروریسم را تصویب کردند. ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از نشنال ریویو، نمایندگان دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا طرحی را تصویب کرده‌اند که بر اساس آن قدرت و اختیارات دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی ایالات متحده برای اعلام جنگ علیه سایر کشورها به بهانه مقابله با تروریسم، به شدت محدود خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش افزود: مجلس نمایندگان آمریکا با لغو قانون "مجوز استفاده از نیروی نظامی" موافقت کرده است، قانونی که پس از حملات 11 سپتامبر 2001 به تصویب رسیده و به رئیس جمهور آمریکا اجازه می داد بدون مشورت با نمایندگان کنگره از نیروی نظامی برای مقابله با گروه های تروریستی استفاده کند.

ترامپ از جزئیات حملات موشکی به عربستان سعودی مطلع شدریاض عامل پشت‌پرده اجرای معامله قرن/ مقر اجرایی طرح ترامپ کجاستترامپ: جنگ‌افروزی آمریکا در خاورمیانه بعد از 11 سپتامبر تصمیم وحشتناکی بود

 

این اقدام مجلس نمایندگان آمریکا در شرایطی است که برخی نمایندگان کنگره از این مساله ابراز نگرانی کرده بودند که دولت ترامپ می خواهد از این قانون برای درگیری و منازعه نظامی با ایران استفاده کند.

این طرح با 226 رای موافق در برابر 203 رای مخالف به تصویب رسیده است.

انتهای پیام/

R1036247/P36446/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط دونالد ترامپ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دونالد ترامپ دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۷۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح اصلاح مجازات سرقت‌ها و جرایم زیر ۲۰ میلیون تومان تصویب شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات و جزئیات طرح اصلاح ماده (۱۰۴) قانون مجازات اسلامی که درباره مجازات سرقت‌ها و جرایم زیر ۲۰ میلیون تومان است، موافقت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در جلسه علنی امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح اصلاح ماده (۱۰۴) قانون مجازات اسلامی در دستور کار قرار گرفت و نمایندگان با کلیات و جزئیات این طرح موافقت کردند.

کد خبر 745121

دیگر خبرها

  • اقدام ضدایرانی مجلس نمایندگان آمریکا در پی پاسخ موشکی به اسرائیل
  • تصویب چند لایحه ضد ایرانی در مجلس نمایندگان آمریکا
  • اعلام از سرگیری فعالیت بازرسان آژانس در ایران/ تصویب اقدامات ضد ایرانی بیشتر از سوی مجلس نمایندگان آمریکا/ تشدید تنش میان فرانسه و جمهوری آذربایجان با فراخوان سفیر
  • قطعنامه‌ ضد ایرانی مجلس نمایندگان آمریکا
  • اقدام ضدایرانی مجلس نمایندگان آمریکا
  • تصویب چند لایحه علیه ایران در مجلس نمایندگان آمریکا
  • طرح اصلاح مجازات سرقت‌ها و جرایم زیر ۲۰ میلیون تومان تصویب شد
  • رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا: واشنگتن از مداخله نظامی علیه ایران بپرهیزد
  • تقلای رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای تصویب بسته کمکی به رژیم صهیونیستی
  • درخواست بایدن از کنگره آمریکا برای تصویب بسته حمایتی از اسراییل