Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محسن فتحی زاده عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه افزود: این پایانه مرزی با توجه به ظرفیتی که برای عبور زائران اربعین حسینی دارد یکی از مرزهای مهم کشور به شمار می رود و امسال نیز توجه خاصی به این مرز داریم.

سردار فتحی زاده بیان داشت: آسیب هایی به زیرساخت‌های این مرز در سیل وارد شده و نیاز است مسئولان مربوطه پیگیری های لازم را برای آماده سازی این مرز داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس قرارگاه اربعین حسینی ناجا با اشاره به نواقص موجود در این پایانه افزود: این موارد در جلسات مسئولان محلی و استانی مطرح شدند و بی شک در ستاد مرکزی اربعین آنها را پیگیری خواهیم بود.

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی در حوزه امنیت و انتظامی برنامه ریزی های لازم را داشته اما بخشی از اقدامات ناجا مبتنی بر آماده‌سازی زیرساخت‌ها و شرایط امنیتی است که می بایست مهیا شوند تا بتوانیم خدمتگزار شایسته‌ای برای زائران اربعین حسینی باشیم.

رئیس قرارگاه اربعین حسینی ناجا بیان کرد: اکنون همت و عزم خوبی در بین مسئولان مربوطه وجود دارد تا از زمان موجود حداکثر استفاده بهره را ببرند و انتظار می رود گام‌های خوبی برای آماده‌سازی این مرکز مهم برداشته شود.
۹۵۹۴/۳٠۲۲

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۷۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان جبلی رییس صدا وسیما در حکمی جواد شیخ اکبری را به سمت مشاور رییس سازمان و رییس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان منصوب کرد.

وی در حکم خود آورده است:

«باسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای جواد شیخ اکبری

نظر به مراتب تعهد و تجربه ارزنده جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان مشاور رییس سازمان و رییس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان منصوب می‌کنم.

سیاستگذاری جامع در امور حج و زیارت سازمان و انجام هماهنگی‌های لازم با حوزه‌های مربوطه و نهادها و دستگاه‌های مسؤول و سازمان حج و زیارت و توجه ویژه‌ به ظرفیت‌های راهپیمایی عظیم اربعین و جریان‌سازی رسانه‌ای و هم‌افزایی ظرفیت‌های سازمانی از مهمترین وظایف این ماموریت است.

از خداوند متعال موفقیت روزافزون شما را در پیشبرد اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسألت دارم.

از زحمات خالصانه حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای موسوی مقدم در طول دوره تصدی مسئولیت ستاد حج و زیارت سازمان صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.»

کد خبر 6086090 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان
  • شناسایی ۱۳۰ نقطه پرخطر در مسیر گذرگاه‌های اربعین
  • پیش‌بینی اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی اعتبار۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین امسال
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • اجرای طرح زیست عفیفانه در جامعه ضروری است
  • کشاورزی در توسعه اقتصاد همدان سهم ۳۰ درصدی دارد
  • قرارگاه آلوده‌سازی آقازاده‌های مسئولان ایران به روایت سریال تلویزیون! | فیلم
  • توسعه بازار بین‌الملل دیپلماسی جدید شرکت ارتباطات زیرساخت