Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ احد وظیفه با اشاره به آخرین مدل‌های هواشناسی افزود: پنجشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی در استان مازندران، گلستان، شمال استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی و آذربایجان و روز جمعه در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و دامنه‌های البرز در استان گیلان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار، باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت‌: ضمن اینکه بعد از ظهر جمعه در نیمه جنوبی استان سیستان‌وبلوچستان و شهر هرمزگان شرایط برای افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق مهیا است.

وظیفه اضافه کرد: طی روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده در قالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار خواهیم داشت. امروز در برخی از استان‌های واقع در شمال شرق، شرق و جنوب استان‌های سمنان، تهران، قزوین، البرز و شمال استان‌های قم، اصفهان و یزد در برخی از ساعات وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: همین وضعیت هوا امروز (پنجشنبه) در استان‌های خوزستان، بوشهر و ایلام نیز پیش‌بینی می‌شود و نواحی مرکزی شرقی خلیج فارس مواج است.

وظیفه ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی پایتخت طی امروز و فردا نیز توضیح داد: امروز هوا در تهران صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد با حداکثر دمای ۳۶ و حداقل دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

احد وظیفه در پایان خاطر نشان کرد: فردا (جمعه) نیز هوای تهران صاف، گاهی همراه با وزش باد در اواخر وقت با وزش باد شدید با بیشینه دمای ۳۶ و کمینه دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. منبع: ایسنا برچسب ها: رویداد24 ، وضعیت جوی کشور ، پیش بینی آب و هوا ، سازمان هواشناسی ، هواشناسی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 وضعیت جوی کشور پیش بینی آب و هوا سازمان هواشناسی هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۸۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران و وزش باد شدید در استان‌های درگیر سیل

به گزارش «تابناک» به نقل از سازمان هواشناسی، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری درباره شرایط جوی، امروز (۳۰ فروردین) در برخی نقاط استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان جنوبی وقوع رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

همچنین جمعه (۳۱ فروردین) در ساعات بعد از ظهر در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال‌غرب، غرب، بخش‌هایی از مرکز، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال فارس و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

وضعیت جوی هفته آینده

برهمین اساس وضعیت جوی اوایل هفته آتی، شنبه (اول اردیبهشت) در غرب سواحل دریای خزر، اردبیل، شمال شرق آذربایجان شرقی، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال و شرق فارس، شمال هرمزگان، ارتفاعات کرمان و مناطقی از اصفهان و یزد وقوع رگبار باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بعداز ظهر یکشنبه (۲ اردیبهشت) با ورود سامانه بارشی از غرب به‌تدریج بارش باران در مناطقی از غرب، شمال غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی آغاز می‌شود همچنین در ارتفاعات البرز مرکزی، شمال فارس رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

دوشنبه (۳ اردیبهشت) با تقویت سامانه بارشی در نیمه غربی و مرکز کشور، رگبار پراکنده رخ می‌دهد همچنین با تقویت سامانه بارشی در نیمه غربی و مرکزی کشور، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وزش باد در آسمان تهران

آسمان تهران فردا (۳۱ فروردین) صاف، در بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی شنبه (۱ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • رگبار باران و وزش باد شدید در استان‌های درگیر سیل
  • هشدار سرمازدگی ؛لاله زار بردسیرسردترین نقطه کشور
  • رگبار و وزش باد شدید در ۴ استان کشور
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / رگبار باران و رعدوبرق
  • هشدار مهم هواشناسی به کوهنوردان/ رگبار باران در این ارتفاعات
  • هواشناسی ایران/ هشدار وزش باد شدید و رگبار باران در نقاط مختلف کشور
  • هواشناسی: تندباد و بارش‌های رگباری در راه است
  • رگبار و رعد و برق در ۴ استان/پیش‌بینی وقوع سیلاب
  • هواشناسی ایران / هشدار رگبار و وقوع سیلاب برای ۴ استان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها