Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رؤیا کاظمی روز پنجشنبه در آئین رونمایی از نخستین کتاب شعر بامداد اردیبهشت نوشته مشترک اعضای انجمن شعر و ادب خلخال افزود: خرید آثار نویسندگان، شعرا و ناشران کتاب در صورتی است که نویسندگان آثار خود را با استفاده از امکانات چاپ و نشر بومی داخل استان اردبیل به چاپ رسانده باشند.
وی با بیان اینکه هم اکنون ۲ انجمن شعر و ادب در خلخال فعالیت بوده و از امکانات موجود مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهره می‌برند، از ارائه سه مورد تسهیلات بانکی به نویسندگان در سال جاری خبرداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاظمی با اشاره به اینکه برای چاپ و نشر کتاب مشترک انجمن شعر و ادب بامداد اردیبهشت این شهرستان ۲۷ نویسنده و شاعر نوجوان، جوان و میانسال ماه‌ها تلاش کرده اند، اظهار داشت: در صورت تأمین اعتبار تسهیلات مورد نیاز برای چاپ و نشر آثار نویسندگان منطقه در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

وی افزود: در راستای حمایت از نویسندگان کتاب و معرفی آثار فاخر آنها به جامعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال در اردیبهشت سال جاری زمینه حضور چهار اثر نوشته خانم عزتی از نویسندگان کتاب این شهرستان را در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران فراهم کرد.
او به بیمه ۳۱ نفر از نویسندگان و فعالان فرهنگی، هنری و قرآنی خلخال در سال جاری اشاره کرد و گفت: از زمان فعالیت صندوق بیمه هنرمندان بیشتر فعالان در عرصه فرهنگ، هنر، شعر، ادب، نمایش، تئاتر و سینمای منطقه زیر پوشش این بیمه قرار گرفته اند.

او همچنین از تلاش برای برگزاری نخستین جشنواره استانی شعر و ادب خلخال در سال جاری خبر داد و افزود: برگزاری چنین جشنواره‌هایی که از خواسته‌های فعالان این عرصه می‌باشد زمینه توسعه و رونق فرهنگ شعر وادب منطقه را فراهم می‌کند.

کاظمی اظهار کرد: همدلی و همبستگی انجمن‌های فرهنگی و هنری خلخال موجب پیشرفت کارهای مربوط به این حوزه همچنین انجام حمایت‌های لازم از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالان عرصه فرهنگ وادب در این شهرستان در سال‌های اخیر شده است.
در این مراسم که با حضور اعضای انجمن‌های شعر و ادب شهرستان‌های صومعه سرا، فومن و رشت استان همسایه گیلان در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی شهر خلخال برگزار شد، کتاب شعر بامداد اردیبهشت رونمایی و از نویسندگان و فعالان عرصه کتاب و نویسندگی این شهرستان با اهدای هدایایی تجلیل شد.

۷۱۱۹/‏۶۰۱۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۸۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد از همکاری و مشارکت این اداره کل در برنامه‌های تکریم وتجلیل از معلمان در سطح استان خبر داد.




به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در دیدار با سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: معلمان در تربیت نیروی انسانی در جامعه نقش کلیدی دارند که تکریم آنان وظیفه‌ای همگانی است.

وی از مکاتبه با ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها ومناطق جهت مشارکت در برنامه‌های تکریم وتجلیل از معلمان خبر داد وگفت: در برنامه استانی نیز بخشی از آیتم‌های فرهنگی و هنری را اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مشارکت می‌کند تا لحظات شاد و مفرحی برای معلمان خوب این دیار فراهم نماییم.

سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز با تقدیر و تشکر از پیشگامی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان در برنامه‌های تکریم و تجلیل از معلمان در سطح استان گفت: انتظار می‌رود سایر دستگاه‌ها و نهاد‌ها در هفته معلم برنامه‌هایی در خور شان معلمان که بر گردن همه حق دارند به نحو شایسته‌ای اجرا نمایند.

محمد جمالی افزود: معلمان از تأثیرگذارترین افراد در زندگی هستند و نقش مؤثری در رشد تربیتی و شخصیتی افراد ایفا می‌کنند که تکریم منزلت و مرجعیت آنان در جامعه وظیفه‌ای همگانی است.

دیگر خبرها

  • الزام فرهنگسازی برای کتاب‌های الکترونیکی
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • نق‌نق‌‌نویسی داستان اجتماعی نیست
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • استاندار اردبیل از شاعر و پژوهشگر نمینی تجلیل کرد
  • توضیح مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک در ملایر برگزار می‌شود