Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، براساس این تفاهمنامه مقرر شد مالک مجتمع فولاد شمش نگین مشهد با رعایت الزامات مربوط به نصب فیلتر برای مهار آلایندگی‌ها طی سه ماه آتی مقدمات احداث مجتمع جدید را انجام دهد.

ظرفیت تولید سالانه این مجتمع فولادی ۵۵۰ هزار تن خواهد بود که برای هزار نفر شغل مستقیم ایجاد خواهد کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز در تشریح دستاوردهای نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در کارخانه رینگ سازی مشهد برگزار شد گفت: در این نشست گزارش عملکرد کلینیک صنعت و پیشبرد تسهیلات توسعه اشتغال استان برای واحدهای صنعتی دارای مشکل در ذیل تبصره ۱۸ ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راضیه علیرضایی افزود: پرونده هشت واحد تولیدی دارای مشکل در این استان که در گروه های کاری مربوطه به تصویب رسیده بود بررسی و مقرر شد گروه کاری مربوط به پیمانکاران و مشاوران بخش خصوصی به دبیری بخش خصوصی این مشکلات را در کارگروه مربوطه پیگیری کنند.

۳۲۲۱ / ‏‬ ۶۰۵۳

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۸۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل افت فشار شبکه آبرسانی شهرک رضوان بندر امام خمینی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، داود چاشیانی گفت: در پی تماس‌های مردمی با سامانه ۱۲۲ مبنی بر قطعی و افت فشار آب در قسمت‌هایی از شهرک رضوان بندر امام خمینی، گروه نگهداری و تعمیرات به محل حادثه اعزام شدند.   وی افزود: پس از انجام بررسی‌های لازم و حفاری محل به رفع مشکل  اقدام و آب در جریان و اختیار مردم شهرک رضوان قرار داده شد.   چاشیانی ادامه داد: گروه‌های نگهداری و تعمیرات در شهر بندر امام خمینی در تعطیلات عید نوروز همچون روز‌های قبل در آماده باش کامل بوده و در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام می‌کنند.

دیگر خبرها

  • رفع مشکل افت فشار شبکه آبرسانی شهرک رضوان بندر امام خمینی
  • راهکار استقلال برای حل بدهی به سانتاکلارا
  • راهکار استقلال برای حل شدن ماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • راهکار استقلال برای مجوز حرفه‌ای درماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • تمرکز بر فرهنگ سازمانی و تقویت خرده‌فرهنگ‌ها در فولاد مبارکه
  • عملیات اجرایی احداث مجتمع مسکونی 208 واحدی در روستای یوسفکند مهاباد
  • گلایه راه‌آهن شمالغرب از بدعهدی شرکت شهرک‌های صنعتی
  • انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علم و فناوری جمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ 2 بهمن
  • صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در یک‌هزاروچهارصدودو