Web Analytics Made Easy - Statcounter

     

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان و به نقل از روابط عمومی استانداری، دکتر « فریدون همتی » با اشاره به اهمیت نهادینه سازی فرهنگ کتابخوانی در کشور بیان کرد: نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی به صورت سراسری در سراسر کشور با هدف ترویج کتابخوانی و شناخت معصومین در حال اجراست.

 

همتی با بیان اینکه این رخداد برای چهارمین سال در استان هرمزگان اجرا می‌شود، اذعان کرد: متأسفانه حضور مردم استان در این جشنواره در سالهای پیشین کمرنگ بوده است و با توجه به اینکه این جشنواره از تنوع منابع و تنوع اجرایی برخوردار است، مردم می توانند متناسب با علاقه و سن خود منابع مختلفی را برای مطالعه و شرکت در این مسابقه انتخاب نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: این جشنواره به دو شکل آنلاین و مکتوب برگزار میشود و منابع جشنواره هم به صورت الکترونیکی قابل دانلود است و هم میتوان با مراجعه به کتابخانه های عمومی، این منابع را دریافت کرد و انتظار می رود علاقه مندان و عاشقان اهل بیت با حضور پرشور و گسترده خود در این جشنواره، معرفتشان را نسبت به اهل بیت افزایش داده و آنچه را که نسبت به این بزرگان دینی یاد می گیرند سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

 

استاندار هرمزگان افزود: مردم، صدا و سیما و رسانه‌های مختلف دیگر بتوانند مشارکت و استقبال گسترده‌ای از این حرکت عظیم فرهنگی داشته باشند تا شاهد جریان سازی  قابل توجهی در این زمینه باشیم.

 

گفتنی است مهلت شرکت در این جشنواره تا 15 تیرماه تمدید شده است و کتابخوانان میتوانند با مراجعه به سایت www.razavi.iranpl.ir  در این جشنواره شرکت کنند. 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۸۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش کتابخوانی با محوریت حفظ آب در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   ‌خدیجه معصومی گفت: با رویکرد نشاط آفرینی و احیای دریاچه و همزمان با جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی دریاچه ارومیه، غرفه فرهنگی- ترویجی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی، برگزار شد.

وی افزود: اجرای پویش کتابخوانی با محوریت حفظ منابع طبیعی آب در   احیای دریاچه ارومیه، نقاشی متری با موضوع دریاچه ارومیه، مسابقه خاطره‌نویسی خانواده‌ها با موضوع خاطرات مردم از دریاچه ارومیه، توزیع تراکت با محتواهای مرتبط به دریاچه ارومیه، صرفه‌جویی در مصرف آب و…، عضویت رایگان کتابخانه‌های عمومی، مسابقات فرهنگی همراه با اهدای جوایز و.... از برنامه‌های اجرا شده در این جشنواره بود.

معصومی ادامه داد: اولین جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی دریاچه ارومیه با شعار جشنواره طلایه داران شکوه ایران زمین، با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و همراه با اجرای برنامه‌های مختلف شامل رقابت ملی پوشان قایقرانی، موسیقی زنده سنتی، برنامه‌های آئینی و سنتی، غرفه های سوغات و غذاهای سنتی و محلی و … با رویکرد نشاط آفرینی و احیای دریاچه برگزار شد.

دیگر خبرها

  • نهادینه سازی فرهنگ ایثار از رسالت‌های اصحاب رسانه دارد
  • جلسه بررسی تخصصی هوشمند سازی کنتور‌های آب مشترکین آذربایجان غربی
  • فرهنگ مدیریت زباله در روستاها نهادینه شود
  • تحول آوینی منجر به نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت شد
  • دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در رویداد ملی الف‌تا
  • اجرای پویش کتابخوانی با محوریت حفظ آب در آذربایجان غربی
  • اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی ۱۷۱ برگزیده
  • مشارکت ۵۱ هزار نفری مردم فارس در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی
  • بدون عرفان حرکت انقلابی خشک و شکننده می‌شود
  • مشارکت ۵۱ هزار نفری فارسی‌ها در جشنواره کتابخانه رضوی