Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- آخرين اخبار دنياي فوتبال را با هم مرور مي کنيم.
به گزارش آريا، آينده هافبک برزيلي بارسلونا در هاله اي از ابهام قرار دارد. فيليپه کوتينيو هافبک برزيلي بارسلونا، عنوان کرد که از آينده خبر ندارد و نمي داند فصل آينده در کدام تيم بازي خواهد کرد. ستاره برزيلي بلوگرانا، در دوران حضورش در نيوکمپ، عملکرد موفقي نداشته است و در فصلي که گذشت، تنها 5 گل و 2 پاس گل را براي تيمش به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از Goal، گمانه زني هاي زيادي در مورد آينده هافبک 27 ساله بارسلونا وجود دارد و برخي از منابع خبري، صحبت هايي در مورد انتقال اين بازيکن به تيمي ديگر در همين تابستان را مطرح کرده اند. باشگاه اسپانيايي در ژانويه سال 2018 با پرداخت 142 ميليون پوند، کوتينيو را از آنفيلد به نيوکمپ آورد. با اين حال، کوتينيو در طول يک و نيم فصل حضورش در بارسلونا، هيچ وقت در حد و اندازه هاي خودش ظاهر نشد و همين امر، مسئولان بارسلونا را به فکر فروش او انداخته است. از منچستريونايتد و پاري سن ژرمن به عنوان مقاصد احتمالي کوتينيوي 27 ساله ياد مي شود. خود بازيکن اما، در پاسخ به اين سوال که آيا بارسلونا را ترک خواهد کرد يا خير، گفت: نمي دانم. هيچ کس از آينده خبر ندارد. در حال حاضر روي بازي هاي ملي تمرکز کرده ام.  
کوتينيو در بازي اول برزيل در رقابت هاي کوپا آمريکا، با ثبت بريس در مقابل بوليوي، نقش مهمي در پيروزي 3 بر 0 سلسائو در آن بازي داشت. با اين حال، اين هافبک برزيلي نتوانست در بازي روز گذشته (19 ژوئن) در مقابل ونزوئلا، کاري از پيش ببرد و تساوي بدون گل تيمش جلوگيري کند.

- شايد يکي از جالب ترين ترانسفرها در بازار نقل و انتقالات تابستاني، انتقال متس هوملس از بايرن مونيخ به دورتموند باشد. به گزارش BRsport، دو و نيم هفته پيش، مديران بايرن با متس هوملس صحبت کردند. در اين جلسه هوملس متوجه شد فصل آينده زوله و لوکاس هرناندز مدافعين مياني تيم خواهند بود. در واقع اين پيام به هوملس داده شد که او رقابت سختي براي رسيدن به ترکيب اصلي بايرن در پيش دارد و احتمالا حتي نمايش خوب در پيش فصل هم نخواهد توانست اين وضعيت را تغيير دهد. بدين ترتيب براي او مشخص شده بود که فصل جديد را روي نيمکت ذخيره ها شروع خواهد کرد. به همين خاطر هوملس تصميم گرفت به دورتموند برگردد تا فرصت حضور دائم در ترکيب اصلي را داشته باشد. به گزارش RN، واتسکه در مورد انتقال هوملس اظهار داشت: دورتموند هميشه در قلب هوملس بوده است. ما صحبت هاي خوب و جدي با بايرن داشتيم. احترام زيادي براي آنها قائل هستيم چون به خواسته هوملس عمل کردند و اجازه دادند او به رقيب مستقيم شان بپيوندد.

- با مشخص شدن سرمربي، فعاليت يوونتوس در بازار نقل و انتقالات حالا شدت مي گيرد. حالا که نام مربي جديد يوونتوس را مي دانيم، همه چيز براي ورودي و خروجي هاي تيم در فصل نقل و انتقالات آماده شده است. سران يوونتوس در حال بررسي شرايط هستند تا ببينند چگونه مي توانند ترکيب تيم را براي مائوريتزيو ساري تقويت کنند. به گزارش جانلوکا دي مارتزيو، در خط دفاع، وضعيت ماتياس ده ليخت همچنان رصد مي شود. ستاره 19 ساله باشگاه آژاکس و تيم ملي هلند، هنوز با بارسلونا يا پاري سن ژرمن قرارداد امضا نکرده است. به همين دليل توريني ها از طريق مينو رايولا پيگير وي هستند. دليل اين کار اين است که يوونتوس اگر تصميم بگيرد در خط هافبک سرمايه گذاري بزرگي انجام ندهد، شايد اين پول را در خط دفاع هزينه کند.
در خط هافبک، يوونتوس علاقه زيادي به آدريان رابيو، ستاره 24 ساله خط هافبک پاري سن ژرمن دارد. اين بازيکن فرانسوي از تمديد قرارداد با پاريسي ها خودداري کرده و مي تواند به طور رايگان راهي تيم ديگري شود. رابيو هنوز تصميم قطعي خود را اعلام نکرده اما در يوونتوس، خوش‌بيني زيادي وجود دارد که آدريان رابيو به اين تيم پاسخ مثبت خواهد داد. فابيو پاراتيچي همچنان روياي پل پوگبا را هم در سر دارد، مخصوصا اينکه اولويت پوگبا، بازگشت به يوونتوس است تا انتقال به رئال مادريد. با اين حال شرايط پيچيده است. پاراتيچي هفته آينده بر سر ژائو کانسلو با نماينده منچسترسيتي ديدار مي کند. يوونتوس خواهان 60 ميليون يورو است، منچسترسيتي در تلاش است با پيشنهاد دادن دانيلو، اين رقم را پايين بياورد اما يوونتوس تنها پول نقد مي خواهد.

- درحاليکه مذاکرات آ اس رم و رئال بتيس بر سر انتقال پائو لوپز به سري آ ادامه دارد، جالوروسي به جذب مارک بارترا، مدافع رئال بتيس نيز علاقه مند است. به نقل از وبسايت جانلوکا دي مارتزيو؛ پائو لوپز، گزينه اي جدي براي جانشيني رابين اولسن در رم محسوب مي شود اما جلب رضايت رئال بتيس آسان نيست. در اين ميان، رم به مارک بارترا، مدافع 28 ساله سابق بارسلونا و دورتموند نيز علاقه مند است. قيمت اين بازيکن چيزي در حدود 20 تا 25 ميليون يورو تخمين زده مي شود. هنوز موضع رئال بتيس در برابر علاقه مندي تيم ايتاليايي به بارترا مشخص نيست. او تابستان گذشته در ازاي 10.5 ميليون يورو از دورتموند به رئال بتيس پيوست.

- ميلان و جامپائولو، با رسمي شدن آغاز همکاري به دنبال فعاليت در بازار نقل و انتقالات هستند. روسونري مي خواهد نهايت تلاش خود را بکند تا ترکيب تيم را بهتر کند. به گزارش جانلوکا دي مارتزيو، فردا جلسه مهمي بين سران ميلان با خوزه آنخل سانچز از رئال مادريد برگزار خواهد شد. هنوز مشخص نيست که آيا جلسه صرفا آشنايي رئال مادريد با مديران جديد ميلان است يا اين ملاقات به چيزي فراتر از يک ديدار معمولي تبديل خواهد شد. اين احتمال وجود دارد که ميلان در مورد گزينه هاي خروجي رئال مادريد از سانچز سوال کند و ببيند آيا مي تواند براي آنها اقدام کند يا خير. دي مارتزيو مي گويد ميلان به دنبال خريد هافبک است و مثلا اگر امکان به خدمت گرفتن بازيکني مثل سبايوس فراهم شود، تلاشش را خواهد کرد.

- آينده امرسون پالميري در چلسي مشخص نيست و شايد او پس از يک سال و نيم مجبور به ترک لندن شود؛ با اين حال امرسون تاکيد کرد از حضور در ترکيب چلسي راضي است. امرسون پالميري در مصاحبه اي با ESPN برزيل گفت: فصل فوق العاده اي در چلسي داشتيم؛ قهرمان ليگ اروپا شديم؛ به فينال ليگ کاپ رسيديم و در ليگ برتر در رتبه سوم قرار گرفتيم. ساري عملکرد خوبي در چلسي داشت اما همانطور که خودش گفت به ايتاليا برمي گردد تا نزديک خانواده اش باشد. به نظرم بهتر بود او در چلسي بماند؛ مي توانست در فصل دوم، عملکرد بهتري هم داشته باشد. در هر صورت ساري به دلايل شخصي اينجا را ترک کرد و به باشگاه بزرگي چون يوونتوس پيوست.
يوونتوس؟ از حضور در چلسي خوشحال هستم و تمام تمرکزم روي اين تيم است. از هيچ تيمي، تماسي دريافت نکرده ام. ادن هازارد؟ او در گروه واتس اپ ما نوشت: "ممنون بچه ها؛ عاشقتان هستم." سپس ديديم که نوشته شد "ادن هازارد گروه را ترک کرد"؛ عجيب بود!

- پس از يک فصل بازي براي اينتر به طور قرضي، قرارداد متئو پوليتانو با اين باشگاه به حالت دائمي درآمد. با تاييد باشگاه اينتر، بند خريد متئو پوليتانو از ساسولو فعال شده است. نراتزوري در تابستان گذشته 5 ميليون يورو بابت انتقال قرضي پوليتانو به ساسولو پرداخته بود و حالا 20 ميليون يورو براي دائمي شدن قرارداد او پرداخت مي کند. بنابراين اينتر براي اين وينگر 25 ساله و محصول آکادمي رم، مجموعا 25 ميليون يورو هزينه کرده است. باشگاه اينتر همچنين خريد ادي سالچدو، مهاجم 17 ساله جنوا را نيز تاييد کرد. او تابستان گذشته در ازاي 1 ميليون يورو به طور قرضي به آکادمي اينتر پيوسته بود. نراتزوري براي دائمي کردن قرارداد سالچدو، 8 ميليون يوروي ديگر به جنوا پرداخته است.

- جورجينيو در تابستان گذشته همراه با مائوريتزيو ساري ناپولي را ترک کرد و راهي چلسي شد. اکنون با انتقال ساري به يوونتوس، پيش بيني مي شود جورجينيو به يکي از اهداف نقل و انتقالاتي يوونتوس تبديل شود. ايجنت اين بازيکن، احتمال همکاري مجدد موکل خود با ساري در يوونتوس را رد نکرد. ژائو سانتوس، ايجنت جورجينيو در مصاحبه اي با توتومرکاتو وب؛ گفت: ساري در ناپولي و چلسي ثابت کرد سرمربي سطح بالايي است. در باشگاه سازمان يافته اي چون يوونتوس، ساري مي تواند به موفقيت هايش ادامه بدهد. يوونتوس متحول خواهد شد؛ آنها قبلا با نمايش هايي که همه را متقاعد نمي کرد، قهرمان مي شدند و حالا با ارائه يک فوتبال متقاعد کننده مي توانند قهرمان شوند.
انتقال جورجينيو به يوونتوس؟ او 4 فصل ديگر با چلسي قرارداد دارد. بايد چند روزي منتظر بمانيم و ببينيم تا چه اندازه چيزهايي که در روزنامه ها نوشته مي شود، حقيقت دارد. گذشته او در ناپولي، مشکلي ايجاد نمي کند چون وي بازيکني حرفه اي است. در حال حاضر جورجينيو در چلسي خوشحال است. اينجا، جو فوق العاده اي وجود دارد و نمي توانم بگويم که به دنبال تجربه اي جديد است. با اين حال هر چيزي در نقل و انتقالات ممکن است و بايد صبر کرد و ديد که چه اتفاقي پيش مي آيد.

- منچستريونايتد و کريستال پالاس هنوز به توافقي جهت انتقال آرون ون بيساکا به اولدترافورد دست پيدا نکرده‌اند. امروز برخي منابع نه چندان معتبر همچون ديلي رکورد، از توافق طرفين روي مبلغ 55 ميليون پوند خبر دادند؛ رقمي که ون بيساکا را به گران‌ قيمت‌ترين مدافع کناري تخصصي تاريخ ليگ برتر تبديل مي‌کرد اما بر اساس گزارش ديلي ميل، مذاکرات هنوز به نتيجه‌اي نرسيده است. پس از اين که پيشنهاد 35 ميليون پوندي منچستر يونايتد به علاوه 15 ميليون پاداش در ابتداي ماه جاري ميلادي رد شد، کريستال پالاس چند روز قبل گفت که يونايتد بايد پيشنهاد خود را به 45 ميليون پوند به علاوه 5 ميليون پوند ديگر افزايش بدهد. خود بازيکن پيش از اين علاقه خود به جدايي را به سران پالاس اطلاع داده است. گفتني است که ون بيساکا هم اکنون همراه تيم ملي انگليس در مسابقات يورو زير 21 سال حضور دارد؛ جايي که او شب گذشته در جريان ديدار انگليس مقابل فرانسه، به اشتباه دروازه خودي را گشود.

- با اعلام رسمي باشگاه منچستريونايتد خوان ماتا، هافبک اسپانيايي اين باشگاه قرارداد خود را با شياطين سرخ تا ژوئن 2021 تمديد کرده است. اين قرارداد قابليت تمديد براي يک سال ديگر را هم دارد. قرارداد ماتا در روز 30 ژوئن به پايان مي‌رسيد و پيش بيني مي‌شد او نيز مانند هموطن خود، آندر هررا اولدترافورد را ترک کند، اما منچستريونايتد با تمديد دو ساله قرارداد او، اعتماد خود را به اين هافبک اسپانيايي نشان داد. ماتا در ژانويه 2014 با انتقالي 37.1 ميليون پوندي (رکورد نقل و انتقالات باشگاه در آن زمان) از چلسي به منچستريونايتد پيوست و از آن زمان تاکنون در 218 بازي براي يونايتد 45 گل به ثمر رسانده است. ماتا در فينال جام حذفي 2016 و در جريان برتري شياطين سرخ بر کريستال پالاس موفق به گلزني شد و به جز اين جام، به همراه يونايتد موفق به کسب قهرماني ليگ اروپا، جام اتحاديه و جام خيريه نيز شده است. ماتا براي تيم ملي اسپانيا نيز 41 بار به ميدان رفته و عضوي از تيم هاي قهرمان جام جهاني 2010 و يورو 2012 بوده است. او بعد از تمديد قرارداد خود در اين خصوص گفت: افتخار بزرگي است که همچنان نماينده اين باشگاه و طرفداران فوق العاده اش باشم. 5 سال است که در منچستريونايتد حضور دارم و مفتخرم که اولدترافورد را خانه خود بنامم. مشتاق ادامه کار با اوله و تيم مربيگري عالي او هستم. ايده اي که آن ها براي باشگاه دارند هيجان انگيز است و خوشحالم که بخشي از اين ايده خواهم بود.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: يوونتوس رابيو منچستريونايتد کريستال پالاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۸۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - برتری 2-1 بایرن مونیخ مقابل منچستریونایتد (لیگ قهرمانان اروپا - 2001/4/18) / فیلم

23 سال پیش در چنین روزی، بایرن مونیخ موفق به شکست منچستریونایتد شد.

دانلود (18.4MB)

دیگر خبرها