Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@09:03:15 GMT

نظر مهدی چمران درباره جوانگرایی در مجلس

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۸۴۲۶

نظر مهدی چمران درباره جوانگرایی در مجلس

خبرگزاری فارس: مهدی چمران رئیس دوره‌های پیشین شورای شهر تهران در مورد جوانگرایی در مجلس و حضور جوانان در انتخابات خانه ملت ضمن موثر دانستن این اتفاق گفت: برای جوانگرایی باید منطقی کار کنیم اگر مقام‌معظم رهبری به جوانگرایی اشاره می‌کنند به این معناست که افراد بتوانند جایگزینی برای خودشان تربیت و تجربیات خودشان را به آن‌ها منتقل کنند تا نیروهای جوان به میدان بیایند و توانمندی هایشان را عرضه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی جوان یا پیر بودن را ملاک مناسبی برای تایید و رد کسی ندانست و افزود: درمورد مجلس هم همینطور است؛ باید از جوانان دراین قوه استفاده کرد اما هر حوزه‌ای نیاز به افراد متخصص دارد که به آن اشراف داشته باشند و صرف جوان یا پیر بودن نمی‌توان کسی را تایید یا رد کرد و باید تمام این گزینه‌ها را با یکدیگر سنجید.

چمران ادامه داد: قاعدتا باید افرادی توانمند باشند که تجربه کار هم داشته باشند زیرا مجلس فقط کار اجرایی نیست، کار در مجلس کار با قانون و قانون‌گذاری است و افراد کاندید باید از پختگی مدنظر برخوردار باشند باید تمام جوانب را باهم دید و دچار افراط و تفریط نشویم یک بار هم مقام‌معظم رهبری اشاره کردند که منظور ما از جوانگرایی پیرزدایی نیست.

رئیس دوره‌های پیشین شورای شهر تهران درپاسخ با بیان اینکه کسی منکر این نیست و من از جوانگرایی استقبال می‌کنم٬ گفت: این حرف درستی است و باید به جوانان اعتماد کرد، اعتماد با ریسک متفاوت است، بنابراین باید کسی که توانمند است را به سرکار آورد، اکنون شاهدیم که بعضی جوانان هنوز سرکاری نیامده محاکمه می‌شوند.

مهدی چمران در پایان با تشریح وضعیت کاری خود در اوایل انقلاب٬ بیان کرد: ابتدای انقلاب من هم در سنین جوانی بودم که شروع به کارکردم و تجربه اندکی در کار اجرایی داشتم و امثال من از کسانی که تجربه بیتشری داشتند آموختند و خودشان جلو آمدند٬ ما حتی آن زمان فرمانده لشکری با ۲۵ یا ۲۲ سال سن هم داشتیم که بسیار هم لایق و مسلط بودند.

اخبار داغ خداحافظی پژمان منتظری از استقلال و تیم ملی ۱۰ گل فوق العاده هوشمندانه مسی فیلم: ۱۶ تصادف وحشتناک رالی/ حتی BMW هم طاقت نیاورد! ناگفته‌هایی از دیپلمات‌ها و دیپلماسی در روز تشییع امام خمینی بی‌خبری اطرافیان احمدی‌نژاد از خودکشی عبدالرضا داوری مکزیک، "سند سری" ترامپ را منتشر کرد

منبع: فردا

کلیدواژه: مهدی چمران جوانان انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۸۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در مریوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،در این مرحله از اردو ۱۲ کشتی گیر در ۱۰ وزن خود را برای حضور در رقابت های فراملی آماده میکنند.
کشتی گیران تمرینات خود را تا چهارم اردیبهشت ماه زیر نظر حمید باوفا سرمربی تیم انجام خواهند داد.
شهرستان مریوان روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه نیز میزبان رقابت های بین المللی کشتی فرنگی رده سنی جوانان با عنوان جام شاهد است.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم/مهدی طارمی باز هم گل زد
  • مهدی طارمی باز هم گل زد + فیلم
  • اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در مریوان
  • زمین چمن مصنوعی مدرسه ماندگار شهید چمران افتتاح شد
  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • تایید واگن‌ها باید جهادی باشد تا مردم متضرر نشوند
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ ها؛ تأیید واگن‌ ها را به تأخیر نیندازید
  • نگرانی چمران برای دیرکرد واردات واگن مترو از چین | کاری کنید مردم متضرر نشوند
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ها درباره واگن‌های مترو
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ها برای ورود واگن‌های مترو